acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Rasache d' l'cliquette à Nénesse B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Display Star Wars Unlimited Ombres de la Galaxie : où l’acheter ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 Rasache d' l'cliquette à Nénesse

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeJeu 11 Aoû 2011 - 15:50

affraid
. L’ razache d’ cliquette
. I étot timite Nénesse, i étot si timite qui avot peur de s’ombrache. I arculot même d’vant eune pindule qui avanchot . Zavez qu’ à vire.
. Un jour v’la ti pas qu’ Nénesse i a eu eune crise d’ apindichite. I rinte in urgince à l’ hôtital.
. I étot couqué dins sin lit d’ pus in momint , quand qu’ i vot arriver eune tiote bonne sœur munite d’un blaireau, del l’mousse à raser et….. d'un rasoir. Ch’ étot pas l’ mère supérieur à moustaches mais eune toute jeune nonnette aveuc tout s’ qui fallot du qu’i fallot.
. Alle souliève les draps, prind l’ blaireau plein d’mousse dins eune main et d’ laute, alle prind sin chifflot à Nénesse, inter sin pouce et l’ index pour l’ drécher et mète au garde à vous, puis ….alle y barbouille conscincieus’mint ses poils d’ cliquette , in li plachant, sans l’ faire d’esprès bin sur, ses deux estomacs à ras d’ sin nez. Paufe Nénesse, i étot dév’nu rouche comme eune pionne(pivoine)….
. Au bout d’ un tiot momint, d’ eune tout tiote voix, eune toute pitite voix, Nénesse laisse échapper timid’mint : « Vous pouvez l’ lacher ma sœur, ach’t’heure i tient tout seul.
PépéPéBé
Rasache d' l'cliquette à Nénesse 993998 Rasache d' l'cliquette à Nénesse 880436 Rasache d' l'cliquette à Nénesse 563562
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeJeu 11 Aoû 2011 - 18:07

Bin mi tros fos, in tros mos j'ai été rasé, mais l'première fos alle m'a copé un bout d'piau avec s'tondeusse alors alle aurot pus tirer d'sus qui s'rot pas resté au garde à vous.
Ch'étot putôt du "reposez arme".
Pourtant alle étot mignonne.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeJeu 11 Aoû 2011 - 19:40

Alles ont du t' printe pour un Juif ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeJeu 11 Aoû 2011 - 22:17

Loumarcel a écrit:
Bin mi tros fos, in tros mos j'ai été rasé, mais l'première fos alle m'a copé un bout d'piau avec s'tondeusse alors alle aurot pus tirer d'sus qui s'rot pas resté au garde à vous.
Ch'étot putôt du "reposez arme".
Pourtant alle étot mignonne.

Et les deux autres fos cha s'a passé commint?

Euh... t'as eu des morpions? Pourquo que te te faijos raser tous les mos? T'avos peur de le faire ti-même? Te tronnes?
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeJeu 11 Aoû 2011 - 23:07

Ch'est par un barbier qu'j'allos vire pou m'faire raser, ch'est seul'mint qu'j'ai été opéré tros fos, in tros mos et qui fallot raser ch'coin là.

Les deux zaut' fos, j'pinsos qu'alle (ch'étot l'minme infirmière) allot m'inl'ver un aut' morciau d'piau sans prév'nir, alors té vos, j'étos sus la défensif', pas à l'attaque.

Comprinds tu Batisse? ch'est pas des momints facile à essspliquer.

Citation :
Alles ont du t' printe pour un Juif ! ! !
Nan Pébé alle avot pas inl'ver un si gros morciau et pas si haut, ch'étot qu'eun' pétite intalle qui m'avot quand minme fait du mau.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 7:38

Comme tchand qu'in la prind dins eune frotture éclair?

Elles ne connaistent nin lu bonheur les guernoules!
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 8:20

te n'as gramin ti des snips aveuc des frotture éclair?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 8:49

Vinguette, in vot que t'as eu que des guernoules à élever tisaute...

A m'mote que tous les tiots garchons is ont eu eune mère ou eune maitresse d'école ou eune monitrice de colo ou n'importe quo qui avot l'occasion de lu tenir s'zigounette pour lu faire faire lu tiot pisse. Et cheules-là, pour attraper l'virgule, elles saquottent le snip in bas, pour coinchi l'élastique un dessous des bouboules.

Eune fos l'afant vudé, ch'est bin rare qu'elles prenottent lu timps pour bin rimballer tout cha avec la délicatesse qui s'impose pour de tels tiots bijoux. Au liu de cha, ch'est saquache de l'élastique du snip d'eune main, avec lâcher d'élastique in route pour choper un côté de l'maronne, tindis que de l'autre main elle l'frotture éclair elle est déjà in route vers le haut.

Résultat des courses: facilemint le tiot osieau i s'artrouvot coinchi avec sin bec in l'air, coinchi intre l'élastique et la pieau du vinte tchand que l'tirette de l'frotture éclair elle passot à s'n'hauteur.

Et là, cros me, cha fait du mau!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 8:56

camanette a écrit:
te n'as gramin ti des snips aveuc des frotture éclair?
Rebelotte .....
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 11:00

ahh bin aveuc eune essplication aussi précisse, que t'as meume pon b'son de m'faire un dessin.....j'vas faire attintion aveuc min tiot fiu!!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 12:14

Te fais nin trop d'souci pou tin tiot fiu Camanette, asteur i a pus grammint d'maronnes avec des "zip" pou ché tiots, ch'est ou bin des salopettes, ou bin des élastiques à la talle, même chés djines is ont des caoutchoucs et cha jusqu'au moins l'talle 6 ans, et à ch't'âche là bin is s'débroullent tout seu chés garchons... Même min tiot de 3 ans i sait armonter s'maronne tout seu.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 12:55

camanette a écrit:
ahh bin aveuc eune essplication aussi précisse, que t'as meume pon b'son de m'faire un dessin.....j'vas faire attintion aveuc min tiot fiu!!

Ouais, te li diras un jour que ch'est grâce à batisse qu'i n'a nin eu de croûte à sin zozieau tchand qu'i étot petit...
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 13:00

dusde qui est l' temps des pichoux? i a que batisse qui pourro nous raconter l'histoire.i a connu cha miux que nous.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 13:07

I avot les pichous et les cravattes à Gustave aussi... Toute eune jonesse qu'elle séquot au gardin.

Et vu qu'i n'avot nin de station d'épuration à l'époque, je me deminde d'ùche que tout cha cha finissot.
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 14:21

Puisqu’in est dins les zizis, j’a vous raconté unne histoire vraie.
J’travaillos à l’école maternelle aveuc des pétiots ed 3 ans. Comme chaque jour, y avot les momints pipi. In jour, in d’mes tiots vient m’vir , et d’in air penaud, essaie dé m’dire quétcosse :
« Maîcresse, maîcresse, mon moi au est oincé !
_Qu’est-ce que tu dis ?
_Mon moi au est oincé. » Imaginez écouter unne toute pétite voix, sans pleurs parmi 28 petiots qui remuent dins tous les sens
En me penchant, j’m’aperçois qu’sin pantalon ,i étos pas armonter complètemint. In zieutant ed plus près, j’vos qu’i avos oblié qu’i avos in slip, et i avot armonter s’maronne et fermer s’fermeture ! Bref, Son moineau étot coincé. Courageux, i brayot pas ;
M’directrice appelle el docteur, mi, j’prinds l’gamin à bras l’corps ,et m’voillà partie chez l’toubib, L’petit dins mes bras. In sortant ed l’école, j’rencontre sa mère qui allot faire ses courses et j’y essplique , j’y demande si elle veut bien amener l’gamin :
Réponse : »Ah non non ,j’veux pas vir cha, j’vas tourner d’l’oel. Allez y vous ! »
Et me voilà repartie aveuc el’pétit, tout raite d’ins mes bras ! Arrivé là, l’toubib, i vot l’dallache, i y a fait unne piqûre dins l’piau coincée, et là, j’a vu tout l’piau qui s’est mis à gonfler. Là, j’avoue qu’ja fait des gros yux, j’avos jamais vu cha ! Insuite, l’méd’cin a tire su l’fermeture comme pour décoincer un anorak ou in Kway. J’in est eu des frissons !
Et j’suis r’partie por l’école,avec min petit bonhomme à la main car in avot pu y armonter s’maronne et sin moineau, i étot incore tout indormi. S’piau déchirée s’est arcollée bien vite, mais mi, j’a eu du mal à m’retaper après çà !
Ce p’tit bonhomme, y s’app’lot Jean-Phippe. I étot tellemint courageux qu’j’avos toudis dit que si j’avos in garchon, j’l’appelleros comme cha ! J’n’ai eu que 2 filles , mais j’ai un petit-fils qui s’appelle Jean-Philippe !..........
Revenir en haut Aller en bas
celestinetta

celestinetta

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 15/06/2011
Messages : 183
Localisation Angers

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 14:42

J'ai qu'un tiot, esse papa m'avait toudis dit ed faire attention à pas coincer s'pio en armontant s'maronne. Achteur j'comprinds mieux les traumatisses causées par les fermetures.

Ya eu boco d'chance d' t'avir Jean Philippe, Min Nain
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 17:12

Ché in épisode parmi plein d'autes que j'n'arrife pas à oblier! Asteur, in appellerot plutôt les pompiers! Ch'est vrai qu'ch'est plus rassurant, et in a la conscience tranquille, au cas où???????? Ch'étot in 1972 ou 73!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 17:33

Rasache d' l'cliquette à Nénesse 176586 D' sur l' cop ch' est dramatique.
Dins les flancs des barrous, des berlines, dins l'bas i avot un tro pour placher eune étiquette .(histoire vraie bin sur) I a un galibot , au fond, qu'i a eu l' idée lumineusse d' intiquer sin chifflot dins l'tro....
. .Pour el mète cha core été, pour l' artirer pus moyen...i avot gonflé. V'la tous les camartes à l' presse....is vidotent leus boutlots d' café d' sur pour eu l' dégonfler et i a réussi à l' arsaquer. Heureus'mint ....
Ch' est pas eune histoire Cafougnette. In in rigole après, imaginez qu' i arot fallu l' conduire àl' hôpital aveuc l' barrou accroché à s' cliquette ! ! !! ! !
Rasache d' l'cliquette à Nénesse 563562 Rasache d' l'cliquette à Nénesse 880436 affraid
Revenir en haut Aller en bas
celestinetta

celestinetta

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 15/06/2011
Messages : 183
Localisation Angers

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 18:58

suis pliée de rire
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 19:08

In n'a nin idée de faire un trou pour mettre eune étiquette...

In n'a nin idée non pus de verser du café caud là-dessur... de l'ieau froite, sur que cha fait effet, mais du café caud, frinchemint...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 20:25

Réfléchit un tiot peu Batisse. Les mineurs n' deschintent JAMAIS avec de l' bière, du pinard au fond. Is zont toudis de l' ieau aveuc du café. Té pinses bin que ch' est pas du café caud qu'i a dins les boutlots ! ! ! Comme liquite is n' avotent qu'cha ou alors i arot fallu qu' is pichent d' sur l' ozieau du galibot ! ! !. I n' a pas d'ieau au fond... Is zont bin rigolé.....après....pasqu' is étotent à l' presse quand même...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 20:32

Ch' qu'un appelle eune étiquette ch' est eune rondelle aveuc un niméro et eune pitite chaîne et un truc. plaché dins l' tro in question pour savoir qui ch' est qu'i avot rimpli l' barrou du timps qu'is étotent payés suivant l' quantité d' carbon qu'is avotent querché après la guerre..
. Cha n' a pas duré, i n' da qu'is faijotent des sacrés quinzaines, au détrimint de leu santé. A 30 ans is étotent déja silicosés ches malheureux. In rintrant à leus maisons is n' avotent plus l' forche d' souliéver leu fourchette.
(A Outreau i a un barrou à un rond point, j' vas daller vire si qu'i a core ch'fameux tro, i devrot avoir l' diamète d' eune tiote cliquette au repos)
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Rasache d' l'cliquette à Nénesse Empty
MessageSujet: Re: Rasache d' l'cliquette à Nénesse Rasache d' l'cliquette à Nénesse I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Rasache d' l'cliquette à Nénesse

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Qui ch'est Nénesse ? ? ?
» Nénesse vampire.
» Nénesse castreux
» Nénesse d'corvée d'café.
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Histoire de rire un peu :: Des garlousettes-