acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com


Partagez | 
 

 Quanque l'cuisinière ale cantot

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
pépéPéBé



Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646

Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque l'cuisinière ale cantot Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 I_icon_minitimeSam 30 Juil 2011 - 14:31

affraid Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 880436 Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 563562
. Té parles que ch' cas i s' a manifesté quand qu'i a eu caud à ses fesses.
Pour l' cat dins l' horloche, ch' est pas li qu'i s'met à finquer dins ch' .............cat....... la.
rire Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 880436 Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 563562
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque l'cuisinière ale cantot Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 I_icon_minitimeSam 30 Juil 2011 - 17:24

Ah! Ah!Ché vraimint rigolo! In est incore intrain ed dévier
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque l'cuisinière ale cantot Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 I_icon_minitimeSam 30 Juil 2011 - 19:07

min nain a écrit:
L'four ed cuisinière m'rappelle unne histoire vraie: M'cousine est née très très prématurée. A ch'temps là, y avot pas d'couveusse. Is n'savotent pas si elle allot s'in sortir.( Chétot unne souris). Mes parints m'ont toudis raconté que m'grand mère, elle m'étot l'pétite dins unne boîte in carton comme unne boîte à suc, Su l'porte d'ech four d'sin feu flamind, pour l'maint'nir au caud. Cha a marché! asteur , elle est loin de r'sembler à unne souris , et elle a près d'60 ans.

Cha ch'est rigolo. Ch'est pratiquemint pile poil l'histoire que raconte François Pirette dins un sketch d'ùche qu'i jue sin fameux personnache d'Amédée le pinsionné sins famile.

Dins ce sketch, Amédée i est à s'maison de retraite, comme toudis, et i parle de s'jonesse, qu'i a justemint comminché comme cha, prématuré, gardé au caud au bord du four dins eune boîte à cauchures. I avot récupéré cheule boîte et i la garde précieusemint. A la fin in découvre pourquo: ch'est pour que l'boucle de s'vie elle soche bin fermée: i est pratiquemint né dins cheule boîte et i voudrot que ses chintes is y artourntent eune fos qu'i sera mort. Ch'est fin bieau.

Je chus assez inconditionnel de François Pirette. Tcheu talint! Un grind déconneux avec des momints de tindresse imminses.
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque l'cuisinière ale cantot Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 I_icon_minitimeDim 31 Juil 2011 - 9:44

mi aussi fan de françois Pirette in pus aveuc l'accent belge ché du bonheur!! y'a pus d'dix ans qu'i y fait de l'scéne in belgique et j'l'ai découvert y a peu....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque l'cuisinière ale cantot Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 I_icon_minitimeDim 31 Juil 2011 - 10:06

In arot des points communs?

Ne me fais nin peur....
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque l'cuisinière ale cantot Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 I_icon_minitimeDim 31 Juil 2011 - 10:15

rire Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 880436 Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 563562
. J' découfe avec bonheur François Pirette qu' ej connaissos pas, j' savoure ! ! !
Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 106396
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: Quanque l'cuisinière ale cantot Quanque l'cuisinière ale cantot - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Quanque l'cuisinière ale cantot

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Quanque qu'in avot pas l'télévision
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Notre région, Nos racines :: Nous coins, nous vies-