acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
dicton du jour B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Réassort du coffret Pokémon 151 ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 dicton du jour

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

dicton du jour Empty
MessageSujet: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 7:34

au mois de juillet, ni veste,ni corset.
je'n sai pas que temps qui fait ché vous autes mais ichi in région parisienne i fait eune frodure d' leu. dicton du jour 541981
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 8:06

Bin à ch't'heure chi j'sus in short et min vinte à l'air.
Dehors i a un p'tit vint mais i fait 19° et i y a du solèle.
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 8:27

je n'sais pon, je n'sus pon cor sortie....mais l'solèle y est là, j'm'in va laver mes puches, sortir m'carette à reules....et hop hop hop à ch'marché....
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 19:07

Très belle jornée! i fait presque trop caud! Pas besoin ed corset, nounours, plus in in inlève et mieux in sint bien!
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 19:11

Bin ici i a fait beau mais j'chus réhue ! Ch'étot l'fiète à m'boutique et j'ai travallé toute el jornée. In a fait 500 sandwichs ! Bonne soirée à tertous
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 19:18

Quo que te minges ch't'au soir? Un sandwich?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 19:23

Viens à l'majon Matante, c'soir ch'est apéritif dinatoire (comme in dit dins l'grind monte), tiotes verrines, cake salé, crudités avec des tiotes sauces, pastèque, melon..... cha t'cangeras des casse-croûte!

Ah cha sonne, t'es d'jà là ???????
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 19:29

Ch'est vrai cha.... et quo que je minge mi ch't'au soir?

Ah ouais, des artichauts. Hmmmm je vas faire bonne chère... à part que l'cocotte mineute elle est occupée par eune autre séquo. Cha m'étonnerot que je peuche cuire cha au micro ontes hein. J'ai peut-être incore eune cocotte du timps de mathusalem qui traîne quelque part. Eune avec un système de soupape autremint qu'ainsi, qu'in a toudis peur que cha nous pète à l'figure.

Cha ajouterot incore à min charme...

Bon, si vous n'avez nin de nouvielles de mi demain, ch'est qu'i s'a passé eune séquo explosatoire. Cha serot dommache pour les artichauts. Au prix qu'is sont!
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 19:46

tiote bellotte a écrit:
Viens à l'majon Matante, c'soir ch'est apéritif dinatoire (comme in dit dins l'grind monte), tiotes verrines, cake salé, crudités avec des tiotes sauces, pastèque, melon..... cha t'cangeras des casse-croûte!



Si t'habitos l'porte d'à côté, j'viendros tout'sute mais bon.....j'fais foque imaginer que cha s's'rot bien ! Merci tiote pour c't'invitation. dicton du jour 541981
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeSam 2 Juil 2011 - 19:56

arpose-te Ma tante, té l'as ben mérité! Dors ben ! Nous, c'soir, in va minger des nems, ché vite fait aveuc unne laitue, mais t'es vraimint trop loin por que j't'invite! Cha s'ra por unne aute fos!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeDim 3 Juil 2011 - 8:57

min nain a écrit:
i fait presque trop caud! ... plus in in inlève et mieux in sint bien!

Ah? In dit comme cha dins le 62?

Nousautes, pour expliquer l'même séquo in dit "au puq qu'in in inlève, au puq que cha sint fort"
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeDim 3 Juil 2011 - 9:07

si t'inlève tout,y va pus rien ed rester..
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeDim 3 Juil 2011 - 10:21

Citation à Batisse:Nousautes, pour expliquer l'même séquo in dit "au puq qu'in in inlève, au puq que cha sint fort"
Jé n'conossos pon ch'l'esspression. Cha n'm'étonne pas passe que nous, les 62,in s'lave ed timps in timps!

Si ch'duc, i restra "4 sous d'sé d'in in échue-mains"!Por enn' pos avoir d'histoires aveuc ché voisins, j'garde el minimum!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeDim 3 Juil 2011 - 18:07

min nain a écrit:
nous, les 62,in s'lave ed timps in timps

Te vos... ch'est ti-même qui le dis.

Nousautes in se lave tous les jours. Lalalalalèèèèère!

Sauve qui pue!
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeDim 3 Juil 2011 - 20:04

ed toute façon, nous les guernoules, in n'aura jamais el dernier mot. Aveuc ti. ed note temps, y avot unne canchon qui disot:"laissons dire , laissons dire..." ( Seila, pet -ête?) Alors, té peux continuer, Nous ,in écoute et in n'in pinse pas moins! dicton du jour 286966
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 8:29

Ouais Sheila, ch'est à peu près cha, t'es pas quéu loin, passe que ch'étot Adamo.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 8:32

Adamo avec les couettes de Sheila, cha aurot pu ête drôle Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 8:36

Salut Tiote t'es d'jà l'vée?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 8:38

Bin ouais ch'est pas cor les vagances.... m'tiote tribu vient d'arriver, is sont in train d's'habiller pis après faut que j'leu sorte l'circuit d'voitures, que cha ch'est foque pindant les vagances que j'l'installe....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 8:48

Je ne connochos nin cheule canchon-là. Du coup j'ai cachi et j'ai trouvé chu internénette.

Ch'est rigolo du Adamo in rock and roll (ou twist? Ch'est quo l'différince au niveau de l'musique?).

Avec s'voix, cha cange de johnny haliday, eddy mitchell et pis tous ches durs-là...
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 8:56

T'es trop jone pou connaît' l'canchon là Batisse.
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 11:05

Maint'nant que tel dit Loumarcel, j'arconnos m'n erreur, d'autant plus que j'ai caché ches paroles tout l'nuit. Plus j'y pinsos moins j'ovoïos Sheila. J'ai pinsé à chti lal qui cantot "et j'entends siffler le train"! Bref!
OUAIS, Ché in twist Batisse
L'différence aveuc el rock and roll, Ché l'rythme et ché surtout por el danser. Por l'rock, i faut ête 2 avec in bon cavalier qui sait danseï et pas sauteï, qui n'agrippe pas tes caveux à chaqu' cop qu'i t'fait tourner, et qui sait t'arténir sans t'laisser quer/ En in mot, i faut avoir confiance, quoi!
L'twist, li ,i peut ête plus ou moins rapide et in n'pirnd pas trop d'risque, puisqu'in peut dinser tout seu. In stortine in rythme ,d'in gambe su l'aute parfos et d'avant en arrière et l'contrair ,en arrivant parfos même in s'ajouquant tout en stortinant ! Seul problème, i fallot pas avoir ed maux à ses rotules!
maint'nant, Batisse et tout ceux qui le désirtent vous pouvez r'mette el canchon, et vous exercer, Sans oublier ed canter in même temps! dicton du jour 4199044986
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 12:17

Loumarcel a écrit:
T'es trop jone pou connaît' l'canchon là Batisse.

T'as raison! Je t'arvaudrai cha Wink
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 14:58

Min homme ch'est l'ro du twist.... i arrive à descende in s'déhanchant jusqu'à mette chés genouilles presque par tierre !
(bon après i met deux jours à s'in armette, mais quo qu'in f'rot pas pou épater les copines !)
Mi j'fais un twist pépère, faut s'ménager !
dicton du jour Squelettes-02
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitimeLun 4 Juil 2011 - 16:42

Pauve Tiote Bellote! Et'n homme , i a l'air triste por twister, Ché in vrai claque à z'oches! Quo qu't'i fait pas faire! Ché d'venu in vrai squelette! Fais y danser el slow, cha va l'arposer et y pourra s'rimplumer; et fais i des pâtes, des fraîch's ed préférence: cha va l'arquinquer;,Té devros aller à in cours por apprinte. Mi j'dis cha ,mais j'dis rien! dicton du jour 286966
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




dicton du jour Empty
MessageSujet: Re: dicton du jour dicton du jour I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

dicton du jour

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» dicton du jour
» dicton du jour
» dicton du jour
» dicton du jour
» dicton du jour
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-