acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
les trottoirs  B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-21%
Le deal à ne pas rater :
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, Collection Botanique
39.59 € 49.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 les trottoirs

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

les trottoirs  Empty
MessageSujet: les trottoirs les trottoirs  I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 20:18

Papychti me raconte que lorsqu'il était jeune tous les vendredi la cloche du beffroi de sa ville (Orchies) annonçait qu'il était l'heure de nettoyer son bout de trottoir tous les riverains sortaient avec leurs balais et leurs seaux et frottaient tous ensemble c'est chouette les trottoirs  688689 :printemps02:
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

les trottoirs  Empty
MessageSujet: Re: les trottoirs les trottoirs  I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 20:49

Pistouille, j'ai déplacé ton sujet dans cette rubrique....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

les trottoirs  Empty
MessageSujet: Re: les trottoirs les trottoirs  I_icon_minitimeLun 27 Juin 2011 - 20:53

c'que té racontes, cha va rappeler plein d'souvenirs à gramint !
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

les trottoirs  Empty
MessageSujet: Re: les trottoirs les trottoirs  I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 8:10

Ouais que souv'nirs.
Nous aussi in nettoyot chés rucheaux tertous insanne, ch'garte i ouvrot eun' vanne in haut de l'rue et i allot buquer à chés portes pour qu'in vache nettoyer l'portion d'rucheau qu'in avot in face de l'mason. Chacun sortot avec sin balai et t'avot interêt à sortir sans quoi ch'garte i ar'passot pou t'ingueuler.
Ed timps in temps i avot des ingueulates intre voisins passe que au lieu d'ramasser chés "saletés" qui pouvot y avoir, bin i in a qui poussot'ent pus loin dins ch'rucheau de l'mason d'à côté.
Là ch'étot souvint des histoires ed voisinach', des gins qui pouvot'ent pas s'blairer, allez savoir pourquoi.

P'tète des histoires ed bruits dins l'mason hein?
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

les trottoirs  Empty
MessageSujet: Re: les trottoirs les trottoirs  I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 16:59

A ch't'heure te feros cha, y'arot pu personne dins les majons pour s'mette à l'ouvrache et passer l'ramon su l'pavé.
Y'a qu'à vir el dalache autour des bacs à z'ordures d'ù ch'est qu'in trie les déchets....
Je n'savos nin qu'cha existot cha qu'pistouille et loumarcel y partachent . Merci .

Je m'souviens foque que l'vendredi in Gelbique ( in habitot à l'frontière) j'ai des souvenirs ed sieaux d'eau évités.

Y fallot faire gramint attintion , parce que les flaminques ( que ch'étot des wallons mais in dijot respectueusemint les flaminques) elles faijottent l'grind ménache dins lu majon et y jettotent des sieaux d'eau su l'pavé sins regarder si y'avot quelqu'in qui arrivot.
L'vendredi elles faijottent à minger du pichon et des frites dins l'arrière arrière cujine et pis après ch'étot l'grind ménache au savon noir et à la brosse ed chiendent et aveuc des grinds sieaux d'eau et un racle eau....dins les piches d'ù qu'in n'va jomais ( aveuc des berlouffes et des housses sur les fauteuils et les meubles).

J'cros bin qu dins ces majons, l'piche de devint elle servot foque à exposer des bibelots intre les rideaux et le carreau.. et pis aussi à exposer les morts pour les vijins ( heureusemint ch'étot pas trop souvint... les visites cha salit ).

In général, l'samedi, ches guernoules elles allottent au coiffeur pour armonter leur caveux aveuc des crépaches à la barbapapa et pis l'diminche elles allottent minger des glaces géantes dins les vases sur la place ed Mouscron par exemple....
J'caricature un tiot peu tut d'même, mais j'imagine si eune vijine elle jetot nins sin sieau su l'pavé un vendredi, les camanettes elles aurottent trouvé facilemint l'sujet du potin...in mingint l'glache du diminche !
Revenir en haut Aller en bas
celestinetta

celestinetta

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 15/06/2011
Messages : 183
Localisation Angers

les trottoirs  Empty
MessageSujet: Re: les trottoirs les trottoirs  I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 20:21

am 'maison, chéto l'jeudi matin. El gars del mairie y v'no avec chin s'grand tourn'vis et l'io coulo, ché guernoules zavottent leur balais, alignées su'l bord du trottoir, l' zinfants dont mi avec not' tiot coquiles de noix, in attendo qué ch"moutachu y ouvro les vannes.
jviens d'passer eine sale journée à mégoter à définte ein dossier,j\'chus ronchon enfin..j éto
chu pu..cha fait du bin ed'rigoler et d'avoir pensé à mes parrins..
Smile
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

les trottoirs  Empty
MessageSujet: Re: les trottoirs les trottoirs  I_icon_minitimeMar 28 Juin 2011 - 22:41

Citation :
sans quoi ch'garte i ar'passot pou t'ingueuler.
Même mettre eun' aminte qui étot retiré sur l'quinzaine de ch'mineur...
les trottoirs  Nettoy10
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Contenu sponsorisé




les trottoirs  Empty
MessageSujet: Re: les trottoirs les trottoirs  I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

les trottoirs

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Notre région, Nos racines :: Nous coins, nous vies-