acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
bravo le LOSC !!! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -50%
-50% sur les sacs à dos pour ordinateur ...
Voir le deal
19.99 €

Partagez | 
 

 bravo le LOSC !!!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
nenesse62

nenesse62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/03/2011
Messages : 63
Localisation nice

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 12:17

bravo le LOSC !!! 782798 50 ans plus tard , cha y est , os sommes in finale, bravo chés lillos i vont aller vir el stade de france le 14 mai ch'crois; en plus mi comme j habite a nice asteure , ch'éto marrant parch'que hier au coup d'siffet final , y'avo qu'mi din la coproprieté qu'y éto contin, et qui canto ......on est en finale, on est en finale ..........bravo le LOSC !!! 743638


bon, j avoue franch'ment que j 'ai pas canter trop longtimps, j'voulo pas ar'trouver les pneus d'eum carette crevaye, el lend'main matin:lol!:


bon , 2 a 0 , quand même ! on va pas bouder note plaisir , heinn !!

ché bien fait pour leurs loupes , chés niçoés i z'iront braire sul'prom'nate des inglais!! brait ,qui disot min pére tu piss'ra eun'fois d'moins !!bravo le LOSC !!! 3305382594

allé a l arvoyure mes gins et encore bravo à lillebravo le LOSC !!! 525822
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 12:21

cha nous console d' ché "maguettes" du RC LENS!!!
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 16:05

Maguettes , maguettes ché vit' dit
mi j'diro des .....bravo le LOSC !!! 880436 bravo le LOSC !!! Images10bravo le LOSC !!! 993998
Revenir en haut Aller en bas
nenesse62

nenesse62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/03/2011
Messages : 63
Localisation nice

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 17:07

nounours-94 a écrit:
cha nous console d' ché "maguettes" du RC LENS!!!



oué t'a raison pi j'espere qu'is vont juer conte paris , pour pouvoir venger un peu le rc lens , a propos de cette histoire del' bandrole Shocked


bravo le LOSC !!! 286966
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeMer 20 Avr 2011 - 17:19

Attin ché parigots tête ed viaux y zont pas cor gagné !!!!!

ej\' rigolro que ché anger .....Bon ché sur ja pas querre paris mais bon ....!!

Mais si ché Paris j'espére que nos bons Lillo y vont leur mette inne raclée du tonnerre !!
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeJeu 28 Avr 2011 - 11:22

Ah bin v'la un bio ( bio...bio ...fo l'dire vite) match hier intre ej\' Réal ed Madrid & Barcelone ....Les 2 meilleur z'équipes du monde avec ché meilleux jueux ....!!! Y'avo inne fortune ed'sus l'terrain !!!

Mais vinNomDéDiousse ej\'' Messi qué jueux ché pas pour in rien qui ya été 2 fo Ballon d'Or !!! El 2éme but qui l'a mi ......In va suremin l'arvir pu d'inne fo alle télé !!!

Ché cha qui nous faudro à Lens !!!! Mais a li tout seul y fait el salaire ed tout l'équipe ahahahahahahah !! lol!

Bon ché quand même exagéré ché salaire là mais quoque té peut y faire ché la loi ed l'offre et d'la demande qui dis'te !!

Bon samedi j'min va arvir encore Lens ...bin in est supporter ou in n'y yé pon !!

Mais les stats y donnent- te 5 rencontres chinq fo un nul 1-1 ....alors pour el pronostic cha m'semp facile Wink

Mais j'espére que ché maguettes y vont devenir des Lions !!!! Smile
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeJeu 28 Avr 2011 - 11:31

in tout cas Lille i est pus premier ché Marsaillais in 'les arverra pus" ché eusse qui ont ete champion d' France.ou alors Lens bravo le LOSC !!! 993998
Revenir en haut Aller en bas
nenesse62

nenesse62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/03/2011
Messages : 63
Localisation nice

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeJeu 28 Avr 2011 - 11:39

bravo le LOSC !!! 782798 ch'crois que la s'maine prochaine , ein risque d'avoir un bio match , parch'que madrid izont pu rien a perde alors y vont s'lacher
ché vrai que messi i court vite, eun'fos ki est lancé , té peux pu l arreter bravo le LOSC !!! 11273

pou chés lensois malhureusmin cha sint la ligue2 cht"affaire là!! Sad

mais bon y'aura pététe cor un clupe du 62 la saison prochaine et oui y'a chés boulonnais , i peuv'té cor montaye Wink

bravo le LOSC !!! 286966
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeJeu 28 Avr 2011 - 12:33

sinan in aura l' derbit Lens,Boulogne in ligue 2.in périote d' crise i faut s' continter d' peu. Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeJeu 28 Avr 2011 - 17:17

nounours-94 a écrit:
sinan in aura l' derbit Lens,Boulogne in ligue 2.in périote d' crise i faut s' continter d' peu. Very Happy

Oué oué lol! lol!

Mais bon el losc y'a cor inne bonne chance ed finir champion ...faut vir et p'têt bin que ché miu qui soit 2éme in pti momin quéques matchs et à la fin paffe yar'passe preum !!! ah la la ché sardines y vont braire !!!

Pour Boulonne beny peutr cor monter mais frinchmin ej\' sait nin si cha vo la peine !!! Si ché pour ardéchinte aussitôt ou 1 an aprés comme nous z'autes !!

Et pou l'artour du Réal à Barcelone ....el réal y va devoir jué pour arvénir a niveau avec el Barça .....et va y avoir des contres et avec eul Jésus ...euh j'veux dire eul Messi Wink
cha risque d'étes dangerous !!!
Mais bon ché vrai qu'in fotballe rin n'est jué avant el coup d'sifflet final !!

Et pour Lens cheul équipe quej'soutien ed pu au moins béto 50 ans ...Et oué ! Sad
Mathématiquemin ché pas incore cuit ....comme in dit .....Mais fo arconnaite quia un bon pied din l'tombe ou d'in el ligue 2 ......Ch'qui arvient au même !!

Samedi soir in verra pu clair incore !!! Mais bon bravo le LOSC !!! 286966
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeJeu 28 Avr 2011 - 17:24

j'ai un de me bios frères qui est un fervent supporter d' Lens i brait Neutral
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeJeu 28 Avr 2011 - 17:37

nounours-94 a écrit:
j'ai un de me bios frères qui est un fervent supporter d' Lens i brait Neutral

Dis z'y qui fo pas braire ed dsus des fainéants comme cha ....!!

A moins qui s'arvinche'te samedi ....inne sait jamais quo dire avec ché jueux là et pourtant y devrotent bien juer vu qui faudro qui se font bin vire si qui veulent te avoir des propositions ed contrat pour el saison prochaine vu que G.Martel y va pon les garder ché maguettes là ...Et y a bin raison autant arfaire in équipe neuf !!
Mais bon v'la qui z'arparle d'arvinte des bon jueux aussi alorsq quoqui vin bin nous rester !! affraid

Mon diU cha m'fait peur pou el saison prochinne

Bon ch'va n'allé vir mais citernes si ya bin pleu !!!


bravo le LOSC !!! 286966
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeJeu 28 Avr 2011 - 18:17

ché la l' prob'loconno ché des jueux in fin d' contrat.i n' vont pas forcher au risque d'esse blesser.8 points d'artatrd sur l' premier relégape .faut pas réver .ché dommache pour toute eune région qui n' vit que par cha et qui s' prive pour aller vire les matchs ché désolant.
Revenir en haut Aller en bas
Loconno

Loconno

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 12/04/2011
Messages : 137
Localisation Bas Pays

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeDim 8 Mai 2011 - 11:34

Oué Oué Bravo encore le LOSC !!!

Tout duch'min a m 'n'avi qui vont y arrivaye !!!

Bon nouzotes in a arfait match nul .....allez je n'dis plus rin !!!
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitimeDim 8 Mai 2011 - 12:15

nous autes les boyaux rouches in est pas "raciste" in espère que Lille s'ra champion et pourquoi pas l' doublé avec la coupe de FRANCE.
de toute façon personellemint j'en peut pas et pas l' dro d'ete raciste m' garnoule ché t'eune 59. bravo le LOSC !!! 525822
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




bravo le LOSC !!! Empty
MessageSujet: Re: bravo le LOSC !!! bravo le LOSC !!! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

bravo le LOSC !!!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» bravo aux Lillois
» bravo aux Lillois
» Bravo Roger
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-