acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
chés mots d'infants - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
ETB Pokémon Fable Nébuleuse : où acheter le coffret dresseur ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 chés mots d'infants

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Suivant
AuteurMessage
batisse



Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 17:49

Ah? J'avos nin pinsé à cha.

In même timps, eune séquo ainsi, ch'est fait pour être lu par quelqu'un de vivint...

Ch'est eune séquo que j'ai jamais comprise cha: i a des ginses qui mont des annonces dins le journal pour dire "Gaston, cha fait à ch't'heure 25 ins que te dors au chumetière et je t'aime toudis autint qu'au premi jour et je n'd'ai jamais arwetchi un autre".

Qui qu'ch'est qui livre l'journal au paradis?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 17:54

batisse a écrit:

Qui qu'ch'est qui livre l'journal au paradis?

Saint Fiacre ?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 18:00

??

J'ai nin compris.....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 18:01

un fiacre....... eune cariole quo........
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 18:09

Et te cros que comme cha je comprinds miux?????
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 18:54

peut ete qui n'ont pas besoin ed livreur si i z'ont el net la haut i font comme mii tous les matins cliquent sur el toile pour lire la voix du nord in t'raute.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 22:42

Té fais l'innochint Batisse, fiacre, cariole, diligence du Poney express qui am'not chés nouvelles, ch'courrier quoi !
t'as percuté à ch't'heure?
Nounours t'as biau avoir internénette t'avos pas vu ch'l'inscription d'chés tiots dins ch'virach' hein!
L'poney express i passe pus à t'mason?
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 22:48

i auro do mo j'habite au 16e étache.dins eune gayole à lapins
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeVen 17 Sep 2010 - 23:44

Loumarcel a écrit:
Té fais l'innochint Batisse, fiacre, cariole, diligence du Poney express qui am'not chés nouvelles, ch'courrier quoi !
t'as percuté à ch't'heure?

merci marcel, j'avos pas pu réponde à Batisse, j'étos à l'répétition d'orchestre..
alors min tiot batisse t'as compris asteur ? pace que sinon j'sais pus commint t'espliquer
bon bin sur avec tout cha, ma blague alle est pus drôle...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeMar 2 Nov 2010 - 9:38

L'aute jour, j'vos ai raconté dins un aute sujet qu'in avot jué à l'églisse pou eune messe d'interremint...
Tout l'timps qu'in juot i avot l'tiot Achille, 6 ins - (les viux prénoms arvienn'tent à l'mote) - qui étot fasciné par min copain clarinettiste qui va su ses 82 printimps. A la fin de l'cérémonie i vient vers li et li dit :
" Tu sais moi aussi je fais de la musique"
" C'est bien, lui répond mon copain, et que joues tu ?"
" Du haubois, répond Achille tout fier (c'est s'première année), mais tu as quel âge toi ?, ça fait combien de doigts ?"
" Ou là là, il faut que tu ouvres 8 fois tes deux mains ensemble"
" Whaou !" (là l'tiot comminche à essayer d'compter, n'y arrivant pas, i finit par dire à min copain : "Ben, nous dans notre école de musique, des vieux y en a pas !"....
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeMar 2 Nov 2010 - 16:15

et quoi dire!!
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeMar 2 Nov 2010 - 21:12

ch'duc a écrit:
et quoi dire!!



......qu'les vieux is savtent juer et qu'is vont pus à l'école !
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Nov 2010 - 12:43

hier midi, au momint d'partir arconduire chés soeurs à l'école, l'tiot d'3 ins voulot à tout prix mette sin bonnet et chés gants alors qu'in avot un bieau solel, je li dis non pace qu'i n'fait pas frod et i m'répond que si, i veut les mette...
j'le ravisse bin drot dins les yux et je lui demande si c'est lui ou Martine qui commande et là i m'répond : "c'est MOI, pas Martine", bin sur j'li fait comprinde que non, ichi ch'est pas les infints qui commandent et bin sur i dit l'phrase que tous chés tiots rétorquent dins chés cas là "je vais tout dire à ma maman"...
Aussi sec j'li rétorque qu'in peut li téléphoner tout d'suite pou y raconter... du cop i sait pu quo dire et fait "la boude" en disant "je suis pas content, tu m'as fâché"... j'me sus artenue d'rire (faut surtout pas rire sinon pus d'autorité !), mais j'ai treuvé cha mignon "tu m'as fâché"
Fallot vir c'tiot ploute pas pu haut d'tros pemmes ! in aurot dit un tiot co su chés ergots... faut dire qu'avec tros soeurs à l'majon i faut qu'i marque s'plache !... Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Nov 2010 - 15:27

A l' école!
" Jean tu as été absent trois jours, pourrais tu me fournir une explication?
- Bin voila Madame, m' maman alle a accouché d'eune tiote soeur, j' ai du rester à mason pour....
- Voyons Jean , on ne dit pas maman a accouché, mais maman a acheté une petite soeur.
.- Bin vous savez madame, nous in n' est pas riches, min père i les fait li même!"
Surprised
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Nov 2010 - 16:05

Maman, je voudros tout plein de juets.

Ouais, cha me ferot plaiji de t'offrir tout cha, mais j'ai nin de sous pour cha.

T'as qu'à aller à la banque pour n'd'acater!

Ch'est quelqu'un de m'famile qui a sorti cha, mais je ne sais pus qui....
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeSam 20 Nov 2010 - 18:36

Ch'est mi!
A ch't'heure y'a eune séquo que j'ai comprite, ch'est qu'in peut toudis aller acater des doupes au distributeur mais cha qui sait faire l'banquier , ch'est eune soustraction... hé bé qu'chétot miux aveuc mes ys freumés de tiote file...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeSam 20 Nov 2010 - 19:43

Ah? Ch'étot ti? Je ne pinsos nin que ch'étot aussi viux!

Je ne dis nin que t'es vielle, je dis que m'mémoire elle va incore rudemint loin in arrière....
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeSam 20 Nov 2010 - 19:53

Very Happy Min tiot frère i ravisot mononque qui bricolot d' sur eusse moto.
. " Quest c' que c' est, ça ?
.- ..Quoi, ça? C' est la bougie min loute!"
. Après un momint d' réflexion.
" Quand il y a du vent, elle ne s' éteind pas ta bougie , ,"
Surprised
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeSam 20 Nov 2010 - 19:56

. Very Happy
. In classe, un élèfe:
" Monsieur, ça sent !
Moi, brusquement:
" Quoi ! ! !"
J' ai pas eu d' réponse... chés mots d'infants - Page 2 563562 :
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeSam 20 Nov 2010 - 20:03

....A l' école, l' inspecteur fait passer sin CAP dins m' classe à eune jeune institutrice. Alle faijot eune leçon hyper intéressante d' sur les...cloportes comme in li avot appris à l' école normale.
L' inspecteur à un élèfe: "Si on place un cloporte en plein soleil que va-t-il se passer?
. - I va ète guerzi Monsieur!"
L' Inspecteur a failli s' étouffer tell'mint qu' i rigolot...

chés mots d'infants - Page 2 563562 chés mots d'infants - Page 2 880436 chés mots d'infants - Page 2 621230
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeJeu 25 Nov 2010 - 8:28

Very Happy Dins l' temps comme distent les viux, dins l' programme d' sciences, i avot "L'fermentation alcoolique".....J' avos bricolé un alambic dins l' classe et, in avot fait d' l' alcool, d' quoi faire eune bistoule.
. I a un élèfe, un arsoule qui étot à l' première tape, , i met sin dogt dins l' verre et i goûte. I s' artourne vers ses camarates ...i s' artourne in dijant in rigolant :..." Vingt dieux qu' ch' est bon ! ! ! !"
Very Happy
Pindint la guerrre min père in avot fait d' l' alcool aveuc un alambic qui avot fait aveuc un tuyau d' coutchouc.
.....Alle ..avot un goût d' pneu Mich'lin
Very Happy chés mots d'infants - Page 2 880436 chés mots d'infants - Page 2 52629 chés mots d'infants - Page 2 880436 chés mots d'infants - Page 2 979863
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeMar 25 Jan 2011 - 9:07

A mon d'ses parints, un d'mes tiots (3 ins) s'est croqué l'tiête su l'carrelache, tout d'suite i a eu eune grosse bosse et sin papa pou l'consoler li a fait armarquer avec un grind sourire, que ch'étot l'bosse d'l'intelligence qui poussot....
Bin d'pis deux jours l'tiot dit à tertous in touchant s'bosse : "moi, ze zuis très z'intelligent !" (avec des z d'partout Very Happy ), ch'est égalemint l'première cosse qu'i a dit à s'maîtresse in arrivant à l'école....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeVen 18 Fév 2011 - 12:49

Eune d'mes tiotes (5 ins) minge à l'cantine eune fos par semaine, hier au soir in ravisse l'menu de c'midi et je li dis :
"en entrée, tu auras de la salade de lentilles"
Aussi sec l'tiote me répond : "je n'aime pas trop ça, je prendrai juste deux feuilles".... 
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeJeu 24 Fév 2011 - 10:31

Min tiot d'tros ans est passionné par les ingins d'travaux publics, comme i dit :"camion penne, camion grrrrrrr, craccopelle" et surtout c'qui préfère ch'est chés camions poubelle.
C'matin in allant à l'école in croise chés boueux : "REGARDE ! REGARDE ! le camion poupelle, ze vais dire à papa que z'ai vu un camion poupelle !"...
Plus loin eune belle deux deuche étot garée, j'dis au tiot :
- "oh regarde la belle voiture, c'est une deux chevaux, regarde comme elle est belle, bleue et blanche"....
- "oui mais z'ai vu un camion poupelle"
- "mais tu pourras aussi dire à papa que tu as vu une deux-chevaux"
- "oui, oui mais le camion poupelle il a du orange"
- "d'accord tu diras à papa que tu as vu le camion poubelle orange et, et... comment elle s'appelle la voiture ?"
L'tiot cache, cache (je fais chut à ses soeurs qui voulaient l'aider) et tout fier lance "une deux vaches !"
Very Happy Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeJeu 24 Fév 2011 - 11:17

j'en dit rien mais sur tin avant dernier messache tiote belotte i a in cor des "br" ech cop chi i in a 2 et eune adresse mai bizarre .mais peut ete que té l'a fait exprès.
bonne journée a ti et aux aux autes
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitimeJeu 24 Fév 2011 - 12:37

est ce que t'as fait c'que Roger i a conseillé ?
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




chés mots d'infants - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: chés mots d'infants chés mots d'infants - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

chés mots d'infants

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» In déforme ches mots
» ches surnoms ou ches pétits noms
» DIFERINCE ED MOTS
» Mots de passe. J'ai archu un drôle d'émile
» Ches ans à Min Nain
Page 2 sur 8Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-