acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Mots de passe. J'ai archu un drôle d'émile B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -17%
Casque de réalité virtuelle Meta Quest 2 ...
Voir le deal
249.99 €

Partagez | 
 

 Mots de passe. J'ai archu un drôle d'émile

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Mots de passe. J'ai archu un drôle d'émile Empty
MessageSujet: Mots de passe. J'ai archu un drôle d'émile Mots de passe. J'ai archu un drôle d'émile I_icon_minitimeJeu 3 Nov 2016 - 10:12

Salut mes gins,

I faut que je le dise à quelqu'un vu que je chus un tiot peu avec m'guiffe qu'elle pind...

Ch't'au matin après que j'ai quitté m'paillasse, fait pichi l'petit, donné à minger et sorti l'cat, mis l'machine à café à cauffer, j'ai été vir min lordi pour mettre l'musique in route et vir si qu'i a du neu ichi ou là.

Et dins les 2 émiles qui avotent échappé au transfert automatique vers l'bac à l'ordure, i n'd'avot un d'un certain robin, écrit in ingliche. J'ai pris cha pour de l'réclame ou du mamadou et j'allos l'mettre au bac à l'ordure aussi. Et pis je me chus dit: "quo qu'ch'est qu'i veut monhomme? Ch'est incore un qui me dit qu'i faut li rappeler mes coordonnées de binque?". I faut dire que des fos ch'est comique. Bref, j'ai été vir et... tcheue surprisse! Ch'étot écrit in ingliche - mais cha va, je me débroule - et cha dijot in gros: "bonjour min garchon, je t'informe qu'in utilisint cheule adresse émile j'ai trouvé l'accès à eune application pour laquelle tin mot de passe secret ch'est: et là i avot in clair min mot de passe secret pour certains forums et autres.

Au final cha a l'air d'un gintil ch'garchon, vu qu'i explique que ch'est foque pour m'n'information et qu'i ne me recontactera pus. I ne veut nin de doupes. I suggère foque de chinger mes mots de passe dins mes applications sinsipes. Je l'ai fait tout de sute, y compris pour ch'forum ichi, qu'i ne dot nin être dins l'liste de priorité des zaqueurs quiind même...

Cha vous est déjà arrivé eune séquo ainsi?

Si que cha vous intéresse, je peux vous donner les coordonnées du bonhomme, mais cha ne servirot nin à grind cosse parce que à m'mote que si qu'i avot pouvu faire l'rapprochemint intre eune adress émile et un mot de passe i vous l'arot dit.

In tous les cas, chinger de mot de passe de timps in timps, même si que ch'est arcommindé, je ne l'faijos jamais pour cause de mémoire qui ne suit nin. A ch't'heure j'ai chingé d'avis!

I faut dire que min garchon i m'a indiqué eune application qu'elle s'appelle KeePass (je ne sais nin si qu'in a l'drot d'in causer ichi dessur) et que ch'est eune tiote mervelle à part qu'elle est in ingliche. In tous les cas cha note et crypte les mots de passe, par application. Du cop, pour s'inscrire à un site à mot de passe, i n'a qu'à faire un copier coller et berdaf, ch'est bon. Même qu'au bout de quelques secondes cha qu'i a été copié i est oblié.
Et in peut copier tout cha chu eune clé usb ou eune séquo ainsi, des fos que l'ordi i a eune attaque d'apoplexie...

Allez, bonne journée mes gins, je m'in artourne à mes occupations. Je vas mettre mes mains dins le cambouis (je chus in train de chinger l'moteur de m'mobylette).
Revenir en haut Aller en bas
 

Mots de passe. J'ai archu un drôle d'émile

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-