acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi

AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Les pieaux de pennes tierre au four B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Le Deal du moment : -25%
PC Portable Gamer 16,1” HP Victus 16 – 16 ...
Voir le deal
749.99 €

Partagez | 

Les pieaux de pennes tierre au four

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
batisse

batisse

Localisation St Dié dins les Vosges

Les pieaux de pennes tierre au four Empty
MessageSujet: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeJeu 11 Mar 2010 - 21:14

J'ai vu eune drôle de séquo dins un tiot resto rudemint sympa que j'ai visité pindint min derni voyache.

J'in sus resté un tiot peu ébaubi et cha me ferot plaiji d'avoir vous avis, histoire de savoir si que ch'est mi qui est drôle ou quo.

Alors voilà, que je vous explique... In accompagnemint des plats principaux i avot des pennes tierre au four. Ch'est nin courint, mais ch'est nin si rare que cha non pus... Et i faut dire que ches pennes tierre au four elles avottent du succès, vu que cha faijot plaiji à l'serveusse qu'in in prinse, et comme elle étot sympa, hein....

Du coup j'ai eu l'occasion de vir des gins minger des pennes tierre au four et là, surprisse, i n'd'a des qui mingtent la pelure. J'avos jamais vu cha.

Alors, d'après vousautes, qui qu'ch'est qui n'est nin normal? Mi qui met les épluchures de pennes tierre à l'poubelle ou eusautes qui mingtent tout?

Disez me, que je ne meure nin complètemint idiot...

In tous les cas, même sins l'pelure, j'ai fait rudemint bonne chère!
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Localisation chef lieu du pas de calais

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeJeu 11 Mar 2010 - 21:41

ché question d'gout.... si ché p'lures all sont bien lavées, y a pon d'problèmes, même que des fos si qu' all' sont bien cuites, cha croustille....
y est trop tard achteure pou d'minder à "l'serveusse" si all avot lavé ses pennes tierres....biau garchon comme t'es t'y a pon d'mindé sin numéro d'téléphone? cha m'étonne!!
Roger

Roger

Localisation Henin Beaumont

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeJeu 11 Mar 2010 - 21:59

j'vas quans même pas aller jusque là pour dire que té nin normal!
mais ch'est ch'meilleux de l'pemme terre!
Al'cokerie in avot des fux à colonne avec des tros d'dins,in mettot chés patates din chés tros,eun' heure après ch'étot cuit, in grattot un tiot peu l'piau qui étot tout noir avec not' coutiau ,que régale cha croustillot!
incore maint'nint,din min tiot atelier j'ai un convecteur,j'mets mes pemmes terre din ch'bac à chintes "vide bien sur" et i cuissent comme cha,l'piau est toute croustillante,avec un sauret,cha vot un dîner din un resto à tros étoiles...
din l'temps,quand à cachot à patates din chés camps,in rassimblot chés verts et patates, et in i mettot l'fu,in j'tot nos patates ed d'din,t'allos les arquerre un momint après, té croquos la dins,t'avos t'guiffe tout noir!
que chair que té faisos...
j'in guille,rin di pinser.
http://www.videochti.fr
tiote bellotte

tiote bellotte

Localisation Dins le beaujolais (69)

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeJeu 11 Mar 2010 - 22:46

avec in morciau d'burre demi sel d'dins hummmmmmm que ch'est bon....
t'as vu Batisse, té sais pas c'que t'as raté.... Les pieaux de pennes tierre au four Icon_wink
batisse

batisse

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 7:42

Bon, i faudra que j'essaye.

Camanette, au sujet du numéro de téléphone de l'serveusse... je l'ai!

Infin, j'ai ch'ti du resto, ch'est déjà nin mal...
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 8:36

din l' temps in attrapos des moniaux gris,après etre dépleumés et vidé in premnot einne grosse pétote qu'in évidot au millieu avec in peut ed beurre salé del since et in les faisot cuire au four in vrai repas ed roi,asteur in peut pus y à pus ed moniaux gris, mais avec in sauret ch'est core meilleux !!
tiote bellotte

tiote bellotte

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 8:58

est ce qui avot aussi du fromache blanc avec les pemmes tierres ? pace que mi j'ai querre mette eune cuillère d'fromache blanc dins l'croûte de l'pemme tierre...
tiote bellotte

tiote bellotte

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 9:02

ch'duc a écrit:
din l' temps in attrapos des moniaux gris,après etre dépleumés et vidé.....

pauf biête ! eune fos vidée et dépleumée i devot pus rester grind cosse à minger ? et commint in faisot pou attraper chés moniaux ?
Loumarcel

Loumarcel

Localisation Prés de Montpellier

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 9:12

Quans j'minche des pétotes au four, j'les cope in deux et avec eun' pétite cuillère j'fais un tros dins chaque moitié, j'y met un tiot peu d'beurre et j'minche avec l'tite cuillère (sans mète min p'tit dogt in l'air hein!) et à la fin j'minch' l'piau aussi.
Ch'est vrai que quand dins ch'gardin in rammassot ches pétotes in faisot in fu avec ches verts d'pétotes et in metot 4-5 dins ches chintes, ch'est vrai qu'ch'étot bon minme sans sauret.
batisse

batisse

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 9:13

tiote bellotte a écrit:
et commint in faisot pou attraper chés moniaux ?

Ben... i suffijot de mettre du sé chu lu tcheue.

Te ne savos nin cha? Te m'étonnes.... t'es donc si jone que cha?
batisse

batisse

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 9:21

Loumarcel a écrit:
Quans j'minche des pétotes au four, j'les cope in deux et avec eun' pétite cuillère j'fais un tros dins chaque moitié, j'y met un tiot peu d'beurre et j'minche avec l'tite cuillère

Mi j'ai eune variinte: avec le coutieau qui a servi à coper l'penne tierre in deux, je fais des intalles dins l'chair de l'penne tierre.

Là-dessur je mets du beurre, du sé et du poiffe, si que je chus avec des gins sinsipes des narines. Sinon, je me prépare eune tiote mixture avec un mélinche de beurre et d'al pilé. Meilleur que cha, i a nin!

Et mi aussi je minge cha avec eune tiote cuiller, in tenint l'penne tierre avec l'autre main.

Pour les faire cuire, à ch't'heure qu'in n'a pus grammint l'occasion de faire du fu dins le gardin - interdit... tcheue époque... - de timps in timps, si que l'cheminée elle est alleumée, je mets eune paire de pennes tierres là-dedins, dins des papillotes in alu. Ch'est bon, à part qu'un cop ch'est nin assez cuit et un autre cha l'est un peu de trop Les pieaux de pennes tierre au four Icon_smile
batisse

batisse

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 9:24

Je pinse à un truc: si qu'in peut minger l'pieau, des pennes tierre au four avec de l'préparation de raclette (avec du lard et des séquos ainsi) par au-dessur, cha dot être meilleur qu'avec des patates à l'ieau énon?
pépéPéBé

pépéPéBé

Localisation Wimille 62126

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 10:37

Shocked Quand qu'j'étos aux travaux forcés au goulag N°2 à Billy, in amnot tertousse nos patates ach forgeron après avoir fait eune armarque ed sur pour les arconnaîte. L' forgeron i faijot un lit d'chintes toutes rouches, plachot les pétotes la d'sure, et i arcouvrot tout cha d'un tiot terril d'chintes toutes rouches. Eune heures après, i arsaquot les pétotes, et chacun récupérot ses mappes . Alles étotent toutes noirtes, mais quel régal. In plus les plures noirtes cha purifie l'haleine....
. In camping, pour les instis pas proute proute, j' faijos cuire les patates ed tout l'camp suivant l'même principe, ch'étot bin meilleur aveu du fu d'bos..is n'avotent jamais vu cha ! ! ! . Du vrai minger d'Gaulois ! ! !
. Ach'teur, si qu'in veut mète d' l'ale, du sé, du poife et un patite branque ed thym, i faut utiliser eune cloque....Ch'est sublime ! ! !
. Razz
pépéPéBé

pépéPéBé

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 10:53

Very Happy et les poulets ,
.
Les pieaux de pennes tierre au four 1268435050
.
...... cuits au fu d'bos ! ! ! ! mais pas in laichant querre l'jus dins les chintes comme dins un barbe cul d'Parisien ! ! ! !
.
Les pieaux de pennes tierre au four 563562
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 12:30

in lapin ed garenne al moutarde cuit din des braises ché bon aussi
pépéPéBé

pépéPéBé

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 15:18

. Ouais, cha dot pas ète dégueu ! ! !
tiote bellotte

tiote bellotte

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 15:37

batisse a écrit:

Ben... i suffijot de mettre du sé chu lu tcheue.
Te ne savos nin cha?

ah ouais, alors i fallot s'pomener avec du sé dins s'poque ? pis ête champion d'saut in hauteur ?
l'miux ç'arot été d'prinde in kangourou, et d'mette du sé dins s'poque pou qui fasse tout l'traval Les pieaux de pennes tierre au four Icon_biggrin
pépéPéBé

pépéPéBé

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 16:27

Very Happy Vous savotent vous autes, qu'in 40/41, in vindot des plures ed patates à Paris ! ! ! ( In Russie à Stalingrate, les Russes is mingeotent bin du flou, d'el tourbe ! ! )
Shocked
pépéPéBé

pépéPéBé

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 16:29

. Vous dijez aussi, vous autes, pleumer des pétières ? ? ? Cha dot pas ète facile
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 17:20

ouai ,ej faisos des collets ej les mettos à ches trous ed terriers,et in attapoos pas gramind,et quand in in avot in , y à toudis qui qu'in qui allot quer el moutarde piis du sel et du poif !
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeVen 12 Mar 2010 - 19:28

et pour ech thym , in mettos du serpolet, in trouvos cha din ches camps
Roger

Roger

Localisation Henin Beaumont

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeSam 13 Mar 2010 - 10:40

devinez qo j'minge es soir?
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeSam 13 Mar 2010 - 11:24

Des pelures de pennes tierre????
batisse

batisse

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeSam 13 Mar 2010 - 11:48

Avec eune arcette à la Tiote Bellotte? (pour 6 pennes tierres te rajoutes eune plaquette de burre, eune life de gruyère, un grind pot de crème fraiche non allégée, eune demi life de lardons plus un tiot peu de saindoux et, pour alléger, eune tiote tiote pincée de persil haché).

Pinse à mettre du gros sé dins t'lèchefrite hein. In ne sait nin à quo que cha sert, mais i faut, ch'est l'modérateusse qui l'a dit.
batisse

batisse

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitimeSam 13 Mar 2010 - 11:50

I parait que si in puq du gruyère, te rajoutes un demi maroilles bin fait, cha donne un tiot bouquet bin agréape...
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Les pieaux de pennes tierre au four Les pieaux de pennes tierre au four I_icon_minitime

Les pieaux de pennes tierre au four

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut