acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Sacrés mouchons B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Jeux, jouets et Lego : le deuxième à -50% (large sélection)
Voir le deal

Partagez | 
 

 Sacrés mouchons

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Sacrés mouchons Empty
MessageSujet: Sacrés mouchons Sacrés mouchons I_icon_minitimeVen 11 Déc 2015 - 18:00

Je ne sais nin vousautes, mais mi j'ai mis eune mingeoire pour les mouchons, in puq des boules de tiotes graines incriquées dins du gras, que j'accroche aux arpes que je vos de m'cuisine. Comme cha j'ai du pestaque pindint que je fais l'vaisselle. Le premi ou ire qui dit que cha fait eune fos pas mos i ou elle a eune margnouffe!

Dins l'mingeoire, suspindue et que je vos aussi de m'cuisine in clénint un tiot peu m'tiête, je mets des graines de tournesol.

Au début cha se passot normalemint: ch'étot surtout des mésanges qui pluquottent à graines de tournesol. Des charbonnières, des bleues et quelques nonnettes. Ch'est rigolo de les vir in printe eune, l'coinchi intre lus pattes et buquer du bec dessur pour atteinte l'intérieur. Souvint elles font cha sins quitter l'mingeoire, surtout les bleues. Bante de goulaffes! Tchand qu'elles ont récupéré cha qu'elles veultent dins les graines, elles laissent tcherre l'reste, ch'est à dire l'coque avec, probablemint, des tiotes séquos à minger incore attachées dedins. In tous les cas, les monnieaux is joqtent par tierre in attindint que cha quette et is mingtent les restes.

Et j'ai eu confirmation que ch'est malin un monnieau....

I a nin longtimps, j'arwette m'mingeoire et je vos qu'elle est vide. Par contre i avot un tas de graines intières à tierre. Eh beh que je me dis, quo qu'ch'est qu'i s'a passé. Qui ch'est qui m'a mis ch'bouvaque? J'ai cru qu'i avot eu eune deschinte de gros mouchons.

Du coup j'ai armis des graines et j'ai surveillé.... Eh ben ch'est les monnieaux qui mont ch'bouvaque! I n'd'a un ou deux qui se dévoutent pour s'installer à l'mingeoire et tout foute à luche. Vinguette, i faut vir comme cha vole! Les copains is sont in dessous et is se régaltent avec tout cha qui tchet.

Et les mésanges ne vientent presque pus.... Ch'est dommache pour les couleurs. I a des chinces qu'i pousse des tournesols dins min gardin l'an prochain, parce qu'is gaspiltent et ne passtent nin le ramon pour laichi place nette!

Comme quo, même si que cha a eune tiote tiête, i a des monnieaux qui réfléchistent. Ch'est vraimint des malins ceux-là! Toudis in groupe. Cha m'émervelle.
Revenir en haut Aller en bas
lillolillo

lillolillo

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 23/03/2016
Messages : 7
Localisation un petit coin de France

Sacrés mouchons Empty
MessageSujet: Re: Sacrés mouchons Sacrés mouchons I_icon_minitimeJeu 24 Mar 2016 - 12:45

eh ben ouais, "les mouchons", j'avais oublié ce mot là 

remarquez j'adore vous lire, parce que peu à peu ça va me remettre en tête notre patois adoré  Very Happy

mi j'ai mis eune mingeoire pour les mouchons sur mun ti balcon  Sacrés mouchons 993998
Revenir en haut Aller en bas
http://lespacesolitude.forumactif.org/
 

Sacrés mouchons

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» I a des mouchons qui sintent le printimps
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-