acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
I a des mouchons qui sintent le printimps B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com


Partagez | 
 

 I a des mouchons qui sintent le printimps

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeMer 27 Fév 2013 - 13:17

Ouais mes gins, si qu'in se fie à l'attitute de certaines biêtes, qui n'arrêtent nin de nous prouver qu'elles ne sont nin si biêtes que cha, et qu'elles sont in prise plus directe que nousautes avec l'nature, le printimps i dot être in vue.

I a les ovaires des mémères cornelles qu'elles les travaltent.... I un grind sapin in face de chez mi et cha fait depuis hier - au moins - qu'i a un couple d'amoureux cornelles qui construit s'barraque in haut.

Donc, i a des tiotes fleurs dins l'herpe, des ojeaux qui font l'navette avec des brindiles dins lu biec, in va vers le bieau!

Au moins pour cha....
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeMer 27 Fév 2013 - 16:25

I a des mouchons qui sintent le printimps 773507985 et oui ché ch'boin temps qui arrife , tout douchet'min mais surmint , bin mi forchémin ché au mimosa que chu t'allergique, ah pi là ché floraison , inn'a a houle ed'chés tiotes boules jaunes, Crying or Very sad

ch'crois que j'va m'faire greffer un moukoir dins'l creux dém' mainye (comme y dise'té a boulonn') Very Happy !! bahhh el' nifflette ché mi graff' cha; comme in dit dins eun'canchon que ché pu l'tite : "tant qu'ta pas mal au cul ,qu'té peux t'asseoir ed'sus ché pon graaaaave !!I a des mouchons qui sintent le printimps 993998 I a des mouchons qui sintent le printimps 993998

I a des mouchons qui sintent le printimps 782798
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeMer 27 Fév 2013 - 17:55

Ichi cha sérot l'hiver qu'i arrife. I gèle pon mais in est ingélaïe quand même.

Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeJeu 28 Fév 2013 - 18:45

les jours y rallonchent.... cha fait plaiji sauf qu' ichi in a des glaines qu'in est obligi d'serrer dins l'poulailler durint l'nut à causse de l'ernard.
Alors, pour nin oublier d'aller serrer l'glin el soir, in met un réveil à sonner.
Tus les tros ou quate jours in dot chinger l'heure du réveil parce qu'y fait jour et qu'nou glaines elles sont toudis in train d'gratchi dins ch'tierre au lieu d'aller dins leur majon.

Pour l'matin, in n'les oublie nin. Des fos tchin que j'comminche m'n'ouvrache ed bonne heure, j'laiche un papi su l'taff pour m'n'homme pour qui n'oublie nin; chu l'papi y'a foque tros lettes MLP.. Cha veut dire Mouvmint d'Libération de la Poule.

Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeJeu 28 Fév 2013 - 19:16

Ce qu'il y a de bien c'est que MLP ça veut aussi dire mets les poubelles ou mange la pizza ou tout plein d'autres séquos.

In jue à mlp?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeJeu 28 Fév 2013 - 22:32

Manger Les Pichoulits

Méler Les Pinceaux

Muche Les Patisseries

Mordre La Poussière



Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 8:02

Mastiquer le pain

Mucher le pognon

Mettre le poste

Monsi le présidint

Mate la pépée


Dernière édition par batisse le Ven 1 Mar 2013 - 8:04, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 8:03

Merte, les poulets (variante à 22...)
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 8:09

Merte la prune.. cha va après merte les poulets
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 8:16

Y m'reste foque 10 mineutes avint d'partir à l'ouvrache, j'fais ma récré avint l'effort:

Ch'est eune Momère Lensoise Préssée qui va vir un Monsi Laid comme un Poux qui vind des Mules in Lapin Polonais, in Moumoute Longs Poils. ... c'est pour sin garchon qui veut Mouter Les Pis aux autes Mouflarts qui Lochent dins l'Pâté d'majons et pis ... bin faut qu'y ailles à ch't'heure!

Amusez vous les gins du Mouvmint des Loufoques Pinsionnés... à c'soir
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 8:37

Vinguette, Mérilou La Pêche!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 9:13

Cha fait un tiot momint qu'in n'intind pus Martine La Poussette ou Martine La Pleumette. In congés. Les gins chez qui qu'elle est is m'ont téléphoné et is l'appeltent Martine La Pipelette. Etonnint énon?

Quo qu'i in pinse Marcel Le Piéton? Mi j'ai connu quelqu'un qu'in appelot Maurice Le Poussin. Marcel i l'a écappée bielle.

Roger ch'est Monsi Le Présidint du forum. Monsi Le Père cha fait drôle à dire, mais in fait ch'est cha.

Allez, Maintenons Le Patos, Maintenons Le Picard et adhérons au Mouvemint des Loustics Patoisints!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 9:35

Citation :
Mouvmint des Loufoques Pinsionnés..

y faudra nin s'mélinger les pinceaux, sinon, cha va mètte la pagaille !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 11:43

Merte les pinches (après les poulets)
Sad
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 12:04

Maquer L ' Payasse : cha m'arrif'cor , plus souvin qu'a min tour lol!
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 13:07

In s'éloine, in s'éloine des mouchons. Chez mi, comme i a pu d'lierre (ch'étot un ENORME intrelas d'branques) bin j'va pu voir les merles avec des séquos dins lus becs pour faire un nid...et donc j'ai moins d'cats du cim'tire dins min gardin.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 13:10

Citation :
In jue à mlp?


T'avos nin vu cha Matante
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 17:36

Matante a Loupé l'Porche
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 17:39

Cha y est j'sus rintré, j'sus mate.
Y'avot des cats d'cimtière dins tin gardin Matante?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 18:43

batisse a écrit:
Cha fait un tiot momint qu'in n'intind pus Martine La Poussette ou Martine La Pleumette. In congés. Les gins chez qui qu'elle est is m'ont téléphoné et is l'appeltent Martine La Pipelette. Etonnint énon?

bin me vl'a et mi j'diros "Merte La Pleufe" ! in étot d'pis tros jours chez m'bielle mère à Perpignan et in a eu de l'pleufe, de l'pleufe et cor de l'pleufe !
Asteur in est pou queques jours dins l'Gard et in dirot qui va faire bieau alors "Mettons Le Papeau" (de solel dirottent mes tiots) ouais je sais ch'est nin terripe mais j'toufe pas mieux... pis j'sus in vagances de neurones aussi...
à bintôt....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 18:52

Muillerd La Poisse!

Tchand que le timps i étot à l'pleufe, t'as Mingé La Pollenta ou t'as Mingé Les Pâtes? A défaut de nouilles....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 18:58

commint t'as deviné qu'in avot Mingé Les Pâtes ?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitimeVen 1 Mar 2013 - 19:14

Ma Logique Pardi!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




I a des mouchons qui sintent le printimps Empty
MessageSujet: Re: I a des mouchons qui sintent le printimps I a des mouchons qui sintent le printimps I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

I a des mouchons qui sintent le printimps

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» El printimps arrife.
» Sacrés mouchons
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-