acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
mais du qu'in va B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-40%
Le deal à ne pas rater :
-40% sur le Pack Gaming Mario PDP Manette filaire + Casque filaire ...
29.99 € 49.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 mais du qu'in va

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

mais du qu'in va Empty
MessageSujet: mais du qu'in va mais du qu'in va I_icon_minitimeMer 5 Aoû 2015 - 16:50

Cha devient critique là arvlà l'caleur, ches tiotes rivières in peut les traverser. Y a des arbustes qui crèvetent. In a eu un tiot peu d'pleuffe mais cha vaut un pipi d'cat.
In a des éleveurs d'belles limousines qui viennent apporter des rouleaux d'foin dins ches prairies pour leu troupeau à côté d'chez nous.  i z'intament déjà leur réserfe et pour l'hiver ....?
et vous dins vote coin cha dot ête parel. à part ches limousines hein.
A plus
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

mais du qu'in va Empty
MessageSujet: Re: mais du qu'in va mais du qu'in va I_icon_minitimeMer 5 Aoû 2015 - 21:01

Bonsoir La Clo

Ichi aussi in Bourgogne dins l'Tonnerrois  cha fait deux mois in a eu deux averses même pas d'quoi faire tombé l'poussière

Ché vacques, des Charolais et leur tiot y broute de l'herbe jaune depuis un mois
les éleveurs leur donne ce qu'il peuvent

pour les moissons y z'étotes contints mais maintenint pour l'mais et les tournesols ché critique car cha fait in mos qu'y a pu d'iau et l'préfet cha fait longtint qui a interdit d'arroser ou d'faire du fiu

D'not côté y ont fermé l'canal y a pu d'eau dins les retenus pour faire passer ché batiau du jamais vu
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

mais du qu'in va Empty
MessageSujet: Re: mais du qu'in va mais du qu'in va I_icon_minitimeJeu 6 Aoû 2015 - 7:33

Un sincier qui ne se plaint nin, i ne connot nin sin méti. I a nin si longtimps is se plaignotent des inondations qui faijotent que rin ne poussot.

Je ne sais nin chez vousautes, mais ch't'année in parcourint eune partie du pays dins min caméon j'ai vu que tout partout les foins étotent extraordinaires.

Mi, cha que j'ai peur, ch'est que tout cha cha se finisse in taxe. Forcémint, les sous dins les poches de l'état plutôt que dins les notres, cha refrodit!

Je vous le dis mes gins: in est in train de se faire intuber par l'taxe carbone alors que ch'est  nin le co2 mais tout bêtemint le solel - qui a li aussi des cycles - qui fait que cha cauffe. Au moyen âche i faijot caud et i n'avot ni autos ni carbon. In s'ébaubit chu les grottes préhistoriques et lus peintures qui moutent des rhinocéros. In sait bin que ch'est des biêtes qui vivtent nin dins l'neiche...

Bon, in ne va nin parler politique, mais tchand que j'intinds un certain minisse qui fait toudis des plis de miséreux à sin front causer de l'conférince qu'i ara bétôt in France, j'ai mes nerfs qui cauftent aussi....

Si qu'i a eune séquo qui attire les mouques, ch'est nin à cops de tapette à mouques que cha puera moins. Cha fera l'affaire des marchinds de tapettes.... In in est là!
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

mais du qu'in va Empty
MessageSujet: Re: mais du qu'in va mais du qu'in va I_icon_minitimeJeu 6 Aoû 2015 - 13:48

Ché vrai aussi che qot té dit Batisse
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

mais du qu'in va Empty
MessageSujet: Re: mais du qu'in va mais du qu'in va I_icon_minitimeLun 10 Aoû 2015 - 22:39

nosautes ichi dins l'beaujolais, in a eu caud, mais caud comme jamais in a eu, j'cros même qu'in 2003 in a pas eu aussi caud ! tout y est grillé, l'couleur verte in n'sait pu c'que c'est.... les cinciers donnent aussi les foins d'l'hiver à leu bêtes et même eune partie des maïs qui font l'tiers de l'talle qui devrotent faire normalemint !
Chés vindanches sont prévues à partir du 15 aout dins certaines parcelles et pus généralemint l'20 aout, cha qui est très tôt, bin tros semaines pus tôt qu'à l'habitute...
In a été souvint à 40° à l'ompe, des jours d'ù que j'ai sincèremint plaint les gins qui traval'tent dehors, mi j'étos comme eune loque ! Pou arriver à faire quette cosse j' étos obligée de m'lever d'bonne heure et de m'couquer tard parce que intre 11 h au matin et 21 h ch'étot limite respirape pou mi...
Aussi samedi quind in a infin eu de l'pleufe, l'première depis deux au moins deux mos, malgré qu'in étot in pleine cérémonie d'mariage et que l'brouchingue in a pris in sacré cop, bin j'étos heureusse mais heureusse, vos pouvez nin imaginer !... Aujord'hui in avot foque 25° et ch'étot bin !!!!

Vos allez pas m'vir pindint in tiot momint, demain matin ch'est départ pour une dizaine d'jours in Italie, j'espère qu'in va nin treuver l'canicule là bas !!! Si qu'in a de l'connexion j'viendrai faire un tiot tour.
A bintôt mes gins, portez vos bin
Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool Cool
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

mais du qu'in va Empty
MessageSujet: Re: mais du qu'in va mais du qu'in va I_icon_minitimeLun 10 Aoû 2015 - 22:59

Bonne vacance Tiote Bellotte

Profite s'in bien
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

mais du qu'in va Empty
MessageSujet: Re: mais du qu'in va mais du qu'in va I_icon_minitimeLun 10 Aoû 2015 - 23:17

Merci Cauchette mais du qu'in va 286966
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




mais du qu'in va Empty
MessageSujet: Re: mais du qu'in va mais du qu'in va I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

mais du qu'in va

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Rin à vir avec l'nord, mais trop bin fait (made in France...)
» méééééhh , ;;; i a pon d'mais
» Mais qu'elle est bielle la France...
» Rin à vir avec le forum, mais tellemint bieau
» Rin à vir avec ch'Nord, mais j'in chus quind même amoureux...
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-