acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Les moniaux B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-20%
Le deal à ne pas rater :
Ecran PC GIGABYTE 28″ LED M28U 4K ( IPS, 1 ms, 144 Hz, FreeSync ...
399 € 499 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Les moniaux

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les moniaux Empty
MessageSujet: Les moniaux Les moniaux I_icon_minitimeVen 31 Juil 2015 - 11:45

Je me deminte si que dins vous coins à vousautes i a le même phénomène qu'ichi dins l'est: incroyape le nombre de moniaux qu'i a.

Tchand que je dis moniaux, je parle des piafs, vous savez, les plus communs des mouchons. Les tiots malins, dégourdis comme tout.

I fut in timps in se dijot qu'is étotent in voie de disparition ou presque ches tiots-là. In trouvot même qu'in veyot puq de mésanges que de cheux-là. Ch't'année, je ne sais nin quo qu'i s'a passé, mais cha a donné à fond dins les nids. Ch'est marrint de vir des bandes de jones piafs - in les arconnot, is sont moins ronds que lus parints - qui font les 400 cops, s'involtent tertous in même timps et s'amustent comme des tiots fous. Forcémint is jutent à cat perché!

Dins min gardin, tchand qu'i faijot si caud, j'ai mis eune assiette creuse avec de l'ieau dedins, justemint pour les mouchons. Eh ben qui qu'ch'est qui in profite? Les jeunes piafs. Je ne sais nin si qu'is ont grammint bu là-dedins, mais à ch't'heure ch'est piscine, à chacun sin tour, et i a l'tcheue! Ch'est rigolo.J'aime bin.

Au moindre bruit un tiot peu anormal, vroutt, is s'involtent tous insonne. Et pis cha arvient. Magnifique. Ch'est du pestaque à nin cher....

J'ai aussi un nid d'hirondelles. Là aussi cha a du donner à fond dins l'nid, vu l'quantité de bruns qu'is font!

Ch'est parel chez vousautes?
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Les moniaux Empty
MessageSujet: Re: Les moniaux Les moniaux I_icon_minitimeVen 31 Juil 2015 - 14:30

Salut Batisse

dins min coin ch't'année j'n'in vot pas gramint
que che choi des moniaux, des hirondelles n'importe quel piaf mêlme les corbiaux y ne viennent te plus trop caud trop sec peut-être
pourtant y a les rivières et les étangs pour boire et attraper la gamelle mais rien ou alors y s'cachent à l'omp' dins les forêts
je n'sait nin
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Les moniaux Empty
MessageSujet: Re: Les moniaux Les moniaux I_icon_minitimeVen 31 Juil 2015 - 14:58

Nosautes aussi in a gramint d'piafs, surtout des osieaux (jconnos nin l'race...) qui viennent minger chés fiques, ou bin avint chés chériches, infin minger ch'est un bin grind mot, j'devros dire picorer, is sont mal élevés chés osieux car is n'finissent nin cha qui ont comminché et picorent cha qui a  à côté comme si ch'étot meilleux dins l'aute assiette...
mais mi j'ai querre les intende piailler au matin, vaut miux cha que les avions ou bin les trains et les carettes comme d'ù qu'in habitot avint
In a aussi un couple d'coulons depis pusieurs années qui s'proumènent, à min avis is appartiennent à un vojin d'eune rue pas trop loin et l'été is ont quartier lipe, is roucoul'tent tout c'qui savtent, ch'est mignon, mais les brins d'coulons su l'lessife qui est in train d'séquir cha m'plait d'moinse...
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Les moniaux Empty
MessageSujet: Re: Les moniaux Les moniaux I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Les moniaux

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Allo... ichi la Sibérie...
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-