acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Télé pour babaches? B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

Partagez | 
 

 Télé pour babaches?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Télé pour babaches? Empty
MessageSujet: Télé pour babaches? Télé pour babaches? I_icon_minitimeLun 3 Nov 2014 - 17:05

Je ne sais nin vousautes, mais mi je trouve qu'à l'télé is nous distent un tiot peu trop directemint que si qu'in arwette lus programmes de jux in dot être babaches.

Armarquez, ch'est des fos vrai....

N'impêche, qui qui pourrot m'expliquer à quo que cha rime de deminder à les gins qui veultent participer à eune loterie si que - par eximple - l'fumelle du taureau ch'est l'vaque ou l'sauterelle?

Tchand que je pinse qu'i n'd'a qui sont payés pour poser les questions les plus idiotes possipe, cha m'énerfe! Incore que cha serot un boulot qui me plairot bin....

I a que mi que cha énerfe?

Ou i a que mi qui des fos arwette, qu'in général ch'est par obligation, juré cratchi.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Télé pour babaches? Empty
MessageSujet: Re: Télé pour babaches? Télé pour babaches? I_icon_minitimeLun 3 Nov 2014 - 17:10

Money drop. Z'avez déjà arwetchi? Tcheue misère! Et cha babelle pour rin dire.... Misère, misère qu'i dijot Coluche, qui arot à ch't'heure 70 ins, que cha fait peur tchand qu'in y pinse.

Récemmint j'ai appris que l'présintateusse de money drop, laurence brocoli, elle avot eu un afant in 2013. Cheule-là elle a pu garder l'événemint secret énon? Cha dit, elle a eune bonne bouille, comme in général les rontes.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Télé pour babaches? Empty
MessageSujet: Re: Télé pour babaches? Télé pour babaches? I_icon_minitimeLun 3 Nov 2014 - 18:46

J'su sur que t'argrettes "La tête et les jambes"  cha chétot des bieaux programmes, il fait dire qu'in n'avot pas grammin d'choix à c't'époque ! Et pas de coupures Pub.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Télé pour babaches? Empty
MessageSujet: Re: Télé pour babaches? Télé pour babaches? I_icon_minitimeLun 3 Nov 2014 - 20:03

Mi c'ginre d'programme cha m'donne des boutons et colmme j'ai quer avoir eune bielle peau ben je l'ravisse nin !...
Eune fos, y a queques ans, j'sus quéhue in zappant su l'émission "l'île de la tentation" min diu seigneur marie joseph (comme disot m'grind mère) que misère ! mi je n'comprindrai jamais commint qu'in peut s'inscrire à des jux parels... les gins ont tellemint besoin d'arconnaissance qu'is vont s'fourvoyer la dedins ??? pou mi cha demeure un mystère ? l'pus pire (comme disent mes tiots) c'est que contrairemint à c'qui voudrottent is pass'tent pou d'fameux idiots...
Mais eune aute question qui est aussi un mystère pou mi, ch'est que si ça passe toudis ch'est qu'i a des babaches pour raviser, énon ?
Money drop ?? je n'savos même pas que cha existot ??? cha passe à quelle heure et su quelle chaine ???
Allez j'm'in va boire min jus devint chés infos -que cha nin plus ch'est nin toudis drôle
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Télé pour babaches? Empty
MessageSujet: Re: Télé pour babaches? Télé pour babaches? I_icon_minitimeMar 4 Nov 2014 - 7:31

Mi non pus j'sus pas adepte ed tout cha. Comme j'sus l'reine de l'zapette dès que j'vos des questions ou jeux bêbêtes, j'leur coupe l'sifflet. I m'arrife d'm'artrouver d'vant l'télé dins l'journée où là y a des bons films ou d'bonnes émissions, j'veux dire des momints du qu'in apprind queque cosse. Money drop ? j'connos pas. Faut croire qu'y a pleins d'gins qui z'ont querre puisque cha dure.. y a d'l'audimat.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Télé pour babaches? Empty
MessageSujet: Re: Télé pour babaches? Télé pour babaches? I_icon_minitimeMar 4 Nov 2014 - 9:27

.    Mi l'viux cha m'énerfe aussi, j'ravisse pas tous les bêtisses qu'in passe à l'télé..Pamperse aveuc ses questions débiles, J'voudros bin y daller mais i m'posse eune question et à min tour j' li in posse eune comme  qu'in faijot à l'orale des cirtificais d'étutes.....
.....
.    Ah!!! Ach't'heure i a les rediffusions à perpétuité........Navarro par eximpe,les Moulins...l'fin-me d'honneur ...etc..."  
......Et les fims américains, cha tire, cha explosse, les carrettes voltent dins les airs......heureus'mint i n'da des bons quand même...à m'n'avis........ d'vieillard.....
......J'arrête m'tinsion alle va armonter
.     J'ai deux inregistreux et j'inregisse c'qui est supsessipe d'm'intèresser.et j'arguette quand que j'veux...c'que j'veux sans m'farcir l'pub que j'fais passer à l'vitesse grand V.......
.....
    Et dire qu'au début in n"avot qu'eune chaine sur un pétit écran d'36cm in noir et blanc et qu'in étot épatés aveuc 36 candelles......La piste aux étoiles......La caméra explore le temps...j'in passe et des meilleux...
.    'Les grands écrans ch'"étot des 51 cm, (in diagonale) j'faifos du dépannache télé ....chez les gins, j' dallos pas assez vite pour canger eune lampe; eul' PL 81 qui ténot pas l'choc....J'in avos eune valisse compèlte d'lampes claquées. A ch't'heure quand qu j'oufe par curiosité un télé j'cairos à l'rinverse.
.........
In intindant "Qu"est c'qui dégringole.....Anatole......"

Télé pour babaches? 563562 Télé pour babaches? 880436 (Faudrot faire eune liste d'émissions d'bêtisses.....nan d'bonnes émissions cha sérot pus court) Télé pour babaches? 993998
....
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Télé pour babaches? Empty
MessageSujet: Re: Télé pour babaches? Télé pour babaches? I_icon_minitimeMar 4 Nov 2014 - 22:48

batisse a écrit:
Je ne sais nin vousautes, mais mi je trouve qu'à l'télé is nous distent un tiot peu trop directemint que si qu'in arwette lus programmes de jux in dot être babaches.

Armarquez, ch'est des fos vrai....

N'impêche, qui qui pourrot m'expliquer à quo que cha rime de deminder à les gins qui veultent participer à eune loterie si que - par eximple - l'fumelle du taureau ch'est l'vaque ou l'sauterelle?

Chés tout simplemint eune histoire ed gros sous. 


S' ils posent eune question trop compliqué , 
te pinses ben ...
qu'i aura gramint moins d'mond' derrière ch'téléphon' pou 
réponte, pis après is demintent ed renvoyer tin n° pou l'tirage au sort 
mais ti t'as appelé deux coup surtaxé pluq eul surcoup par opérateur comme cha 
chés les gins qui pay'tent eux même ch'lot offert ???
pou les grosses émissions cha rapport' pluq que loto !!!  
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Télé pour babaches? Empty
MessageSujet: Re: Télé pour babaches? Télé pour babaches? I_icon_minitimeLun 10 Nov 2014 - 17:32

mi j'a puss quére d'arbeyer d'z-émissions vec des questions  ex( attention a la marche ) putôt que d'argueter chés  télés réalités ....cho pour el coup ch'est vraimint a foute a l'oust !! 

bon j'vous quitte lo ; y o question pour un champion qui cominche !!!!!

Télé pour babaches? 993998Télé pour babaches? 3305382594

Télé pour babaches? 541981
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Télé pour babaches? Empty
MessageSujet: Re: Télé pour babaches? Télé pour babaches? I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Télé pour babaches?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» In nous prind pour des babaches
» 1 à 0 pour min cat
» les premis postes ed télé
» J'ai vu Johnny Hallyday à l'télé... je ne l'ai nin arconnu
» In va faire comme à l'télé ch't'au soir...
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-