acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche )

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) Empty
MessageSujet: el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) I_icon_minitimeMar 3 Juin 2014 - 15:19

voila apres cha in peut artirer l'equélle ! adon tout cha pour dire que ch'ol picardie el vla partie valdinguer amon d'chés champagne ardennes ! affraid  m'enfin !!! cha ti du sins tout cha ? el langue picarde garotté, jéjtée comme eune vastépluque



in acoupe pon eune agache aveuc un cornale ! vlo s'que j'dit ; méme si ch'est pour gagner un molé d'pécaillon ;



el cide et chol biere ; cha s'achuchone pon aveuc el champagne ! m'enfin chés politiques i sait'té toute ! Crying or Very sad 


el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) 1401801446-4011287773
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) Empty
MessageSujet: Re: el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) I_icon_minitimeMar 3 Juin 2014 - 17:58

Pourquo si tant de régions? Et pourquo des régions d'ailleurs? Tchand que j'étos plus jone cha n'existot nin et in avot quind même des routes et des écoles et des hôpitaux....

Infin bon, i a suremint des places de fonctionnaires bin payées à occuper là-dedins.

Mi je trouve que le découpache téléphonique (5 zones/préfixes) cha ne gêne personne et cha suffit.

Alors mi je seros pour ces 5 zones et pis ch'est tout. Tout le quart nord est ch'est le 03 et les limites des découpaches elles sont faites in fonction des départemints.
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) Empty
MessageSujet: Re: el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) I_icon_minitimeMar 3 Juin 2014 - 20:01

batisse a écrit:
Pourquo si tant de régions? Et pourquo des régions d'ailleurs? Tchand que j'étos plus jone cha n'existot nin et in avot quind même des routes et des écoles et des hôpitaux....

Infin bon, i a suremint des places de fonctionnaires bin payées à occuper là-dedins.

Bin payés chés peut dire j'diros ben un tiot peu pluq que l'moyenne ,

Pis cha sert surtot à planquer des potes ed l' ENA (école nationale des ânes )comme 
président ed région ed chi ed là pis aussi à festoyer smiley 
 aveuc la dîme du manant qu'in est  affraid 
etc.. etc...
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) Empty
MessageSujet: Re: el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) I_icon_minitimeMer 4 Juin 2014 - 0:45

el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) 563562  el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) 880436 tiote précision, a propos de s'que je dvisoais un molé plus haut : d'sur el champagne , el cide ,et chol biere !
in ravisant chés infos hier au vrepes j'ai apprins qui avoait dins un racoin du sud de ch'departemint de l aisne , un indroit  d'où qui avoait du champagne ! adon, du CHAMPE PICARD ;  Smile  Wink  Wink 
o n'apprind tous les jours !  
enfin os m'avourez que ch't histoére ed' régions , ch'est pon d'équerre leu machins !
a ch'gouvernemint i touill'té toute leu sauce a leu mode ; i faut foaire plaisi a l'un et n'point déchevoir l'aute!  qué vie ,qué jus ;   o nin réparlero , mais ....ej'sus sartain qu'char cangéro cor un coup

 el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) 286966
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) Empty
MessageSujet: Re: el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) I_icon_minitimeMer 4 Juin 2014 - 9:56

Pour el limousin, nous in est servis, in va s'perde dins ch'grand machin avec l'centre poitou charente.
Pour trouver l'nom cha va ête quedcosse. Pour faire d'z'économies, j'in doute ou alors au bout d'combien d'années, in peut pas s'défaire d'ches fonctionnaires comme cha. 
Certains départements arottent pu ête mariés avec l'région juste d'à côté sans ête raccrochés à eune région énooooorme. l'découpache arrot été plus facile, parel pour ches cantons.
Enfin cha va bien faire parler tout l'monte, ch'est pas fini l'histoire.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) Empty
MessageSujet: Re: el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) I_icon_minitimeMer 4 Juin 2014 - 10:41

Vlà pour faire des économies et ne fâcher personne, à part les planqués des consels régionaux... buquer ichi
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) Empty
MessageSujet: Re: el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) I_icon_minitimeMer 4 Juin 2014 - 14:56

lol!  el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) 880436 oué pour chol carte ed'france aveuc chés zones téléphoniques , probabe que cha séro cha mais dins 20 ans , ch'est bin connu qu'en France cha s'met in plache mais tout douchétemint !
oué ; mais in attindant cha , edvant nin gagner des sous , i vont c'mincher par nin perde ; bin oui l'exempe des infos de s'midi ; Clermont ferrand ; qui vient tout juste d'inaugurer s'n'hotel ed région a 81 millons , alors qui vienne'te d'éte rattaché a chol région rhone alpes , et fort a parier , cha ch'est net comme torchette que chol capitale ed'région ; séro   :::  lyon 

allé al'arvoyure mes gins
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) Empty
MessageSujet: Re: el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) I_icon_minitimeMer 4 Juin 2014 - 18:30

St Etienne cha ferot eune bielle capitale régionale énon? Ou Vichy, elle a déjà fait eune séquo dins le ginre.....
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) Empty
MessageSujet: Re: el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) I_icon_minitimeJeu 5 Juin 2014 - 11:04

Ouais des sous is vont in dépinser avec tous chés entêtes d'papiers, chés tampons, chés panneaux indicateurs, arfaire faire des nouviaux cadeaux pour donner à chés invités etc... etc... passe que toutes chés appéllations is vont kanger.
Is sont pas prét d'in gagner des sous.
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) Empty
MessageSujet: Re: el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) I_icon_minitimeJeu 5 Juin 2014 - 12:26

oué, pi ch'est point toute , in-ne fo qui séront tertous a peu prés d'accord su ch'décopache ed'chés régions , bin.... i faro qui s'mech'te tertous d'accord sul nom d'chel neuve région
faut contenter l'un sans donner tord a l'aute ;  ...... cha promet !!! Wink  Wink
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) Empty
MessageSujet: Re: el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche ) I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

el picardie foutu a l'ours ( a l'oust ; a l'huche )

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Du V'lours à l'surelle (Velouté à l'oseille)
» Roses de Picardie de Lyli do B
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-