acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Zeph à l'mosquée. B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

Partagez | 
 

 Zeph à l'mosquée.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Zeph à l'mosquée. Empty
MessageSujet: Zeph à l'mosquée. Zeph à l'mosquée. I_icon_minitimeSam 22 Juin 2013 - 15:34

Zeph à l’ mosquée
 .   Au fond deul fosse, pindint l’briquet, les discussions allotent bon train. D’quo croyez-vous qu’les hommes is discutotent ? ? Des fimmes ? Bin souvint, d’politique aussi, la, cha s’terminot par faire mete in colère cheux qui croyotent « au petit Père du peuple »  aveu cheux qui croyotent à « ch’grand Charles » ou  aux « Sosos. »
 .    Ch’jour la , cha discutot sec ed’religion. La,  ch’est parel , i a ceux qui crotent et ceux qui n’crotent pas. Dins ceux qui crotent,  i a les ceusses qui crotent pas au même bon Diu . . . . . . . .Cha fait granmint d’crotaches…
.    Leu camarate Ahmed, un musulman, espliquot à Zeph, catholique, qu’un musulman i n’avot qu’un seul Dieu , Allah , qui n’avot pas d’sainte Trinité, qu’Dieu pouvot pas avoir ed fils ….et patati et patata…
.   « Ti , ma zami Zeph, ti dis qu’ti es inne grinte caatholique, ti vaa mime pas à ton..on  mosquée tous li diminches ! ! !
   - Premièremin Ahmed , chez les catholiques ch’est pas dins des mosquées mais dins des églisses qu’in va . Mi, j’vas à l’messe à l’églisse quand qui a un mariache ou in interr’mint.
 .   – Tii vas jaamais pou priier ta diou ? ,
 .    - Nan, pas souvint !
 .    -  Alors tii,paas inne bonne croyant.
 .    - Pourquoi, té vas al mosquée tous les diminches, ti, pourquoi  faire ? ? ?
 .    – Ouais, pour fire dii prières. Si tii veux tii  pouvis vinir avec mi ti i viras, diimache prochain.
 .    - Mi j’veux bin mais qu’est ce que faudra que j’ faisse ? ?
 .    – Tii firas comme j’i firai…Tot parel. Tot parel l’ même  chosse qu’i j’li firai»
 .     - L’ diminche d’après les vla partis al mosquée insamme. L’Zeph inlièfe ses chaussures , les posse dehors à l’sortie comme Ahmed,  rinte dins l’ mosquée comme Ahmed.s’met à génuouilles comme Ahmed. I fait tout parèle qu’Ahmed et  les z’autes musulmans. I va même dire bonjour au curé musulman,  ….. I a été fort bin accueilli, i n’avot rin a ardire.
 .      «  Tii sais Zeph, mii, dins li mosquée,  ji ji’ai fait beeaucoup di prières pour tï et pou ton faamille ! ! .
 .      -  Té bin gentil Ahmed, mi aussi, li répond l’Zeph, j’ai priè l’mien d’Bon Dieu pou ete famille et surtout pour……ète surs  qu’in artroufe nos godasses in sortant d’el mosquée » 
  (\__/)  
(='.'=)  Pé Bé ,n’viens pas chi déclincher eunne guerre ed religion ! ! ! 

 
(")_(")   -  سم محمد ابن عبد الله ابن المطلب ابن هاش"    
 
 
                                     
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Zeph à l'mosquée. Empty
MessageSujet: Re: Zeph à l'mosquée. Zeph à l'mosquée. I_icon_minitimeSam 22 Juin 2013 - 20:44

ahh ch'est sur qu'al plache ed' tes belles cauchures italienne fin rétuse, té porroé facilmint t'artreuver en kroumirs !!Zeph à l'mosquée. 993998
Revenir en haut Aller en bas
 

Zeph à l'mosquée.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Zeph et l'ingénieur.
» Zeph au restaurant.
» Zeph et sin vélosilex
» Zeph à l'pharmac'rie
» 14/18, l'gampe d'bos à l'Zeph.
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Histoire de rire un peu :: Des garlousettes-