|
|
Auteur | Message |
---|
Kazimierz
| Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Mer 18 Avr 2012 - 17:26 | |
|
- la clo a écrit:
- Sacré boulot, y a core l'souche ed'l'arbe à inlever. Ch'étot quoi comme arbe ? pour l'coper t'as du t'amuser et pas faire comme dins vidéo gag faire tomber sul toit d'eune maison ou d'un garache. Cha dot faire plus clair dins tin coin d'pelouse.
Nous in a copé et inlevé un olivier pis un laurier (pour l'sauce) li y étot tout cuit par l'neiche et l'gel d'l'hiver. Bin in est bien contints pace que toutes ches tiotes feules y in avot partout. Ed'pis qui est coupé in dot plus alleumer l'lumière dins l'cuisine l'matin à 7h00 |
|
| |
la clo
Sexe : Date d'inscription : 25/12/2009 Messages : 647 Brive la Gaillarde
| Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Mer 18 Avr 2012 - 19:14 | |
|
man mère ch't'un sacré chantier. j'espère qu't'as eune queminée. Là t'as eune belle réserfe ed bos. |
|
| |
Kazimierz
Sexe : Date d'inscription : 05/04/2011 Messages : 491 ~~ Boyau Rouche 62430 ~~
| Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Jeu 19 Avr 2012 - 8:57 | |
|
- la clo a écrit:
- man mère ch't'un sacré chantier. j'espère qu't'as eune queminée. Là t'as eune belle réserfe ed bos.
Ben nan nan j'a pas d'queminée , comme l'voijin i m'a prété s'grosse tronçonneuse , dès qu'i fra meilleu , in va éclater les rondins , pis i va tot imbarquer pou l'sienne ... |
|
| |
pépéPéBé
Sexe : Date d'inscription : 25/12/2009 Messages : 4646 Wimille 62126
| Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Dim 22 Avr 2012 - 11:47 | |
|
. Nous in a eu l'printemps l' mos passé, in ch'momint ch'est l'hiver ! ! ! |
|
| |
Kazimierz
| Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Sam 28 Avr 2012 - 9:36 | |
|
Heureus'mint q'j'ai eu fini hier car aujord'hui i drache comme eune" vaque qui piche " |
|
| |
batisse
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 5194 St Dié dins les Vosges
| Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Sam 28 Avr 2012 - 10:43 | |
|
Tin quien i a l'air tout défoutu que te li as inlevé sin poteau d'ùche qu'i pouvot lever s'patte... |
|
| |
Roger
Sexe : Date d'inscription : 17/12/2009 Messages : 1281 Henin Beaumont
| Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Sam 28 Avr 2012 - 11:29 | |
|
- Citation :
- Heureus'mint q'j'ai eu fini hier
t'inlèves nin l'souche!!! (j'rigole) t'as fait la un sacré boulot... - Citation :
- Tin quien i a l'air tout défoutu que te li as inlevé sin poteau d'ùche qu'i pouvot lever s'patte...
Ch'est bin du Batisse...cha! |
|
| |
Loumarcel
Sexe : Date d'inscription : 26/12/2009 Messages : 1417 Prés de Montpellier
| Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Sam 28 Avr 2012 - 12:22 | |
|
J'ai pinsé parèle que ti Batisse, i va li manquer sin urinoir, i a l'air tout triste à ch't'heure. Au fait Kasimierz quemint qu'té vas inl'ver l'souche ? |
|
| |
Kazimierz
| Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Sam 28 Avr 2012 - 17:54 | |
|
Pou l'souche comme elle est 15/20 cm plus basse qu'l'terrain j'vas sur'mint l'couvrir ed terre , car humide comme allé là pas la peine d'essayer d'eul faire brûler .Mais in verra cha à pluc , avant j'dos cor inl'ver trois grosses racines qui on déformées mes allées d'opus . où ben y a l'aute solution comme j'i ai fais plein d'treu avec eune grosse mèche comme Gaspard i va toudis pas d'seur j'vas li apprinte à picher dins ch'est treux ,cha va l'faire pourrir rapid'mint..... |
|
| |
batisse
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 5194 St Dié dins les Vosges
| Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Sam 28 Avr 2012 - 18:06 | |
|
Ouais, tchand que t'as t'tronçonneuse à proximité, donne eune paire de cops verticalemint dedins, pour faire des tiotes baignoires d'ùche que l'ieau elle va rester bloquée. Cha accélèrera le pourrissemint. Pour accélérer, i a des produits à mettre dins les trous, mais ch'est nin sur que tin quien i va aimer Ou alors des bactéries à compost? |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < | |
|
|
| |
|