Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Mer 21 Mar 2012 - 18:32
Si cha cha arsonnne à eune cuisse, j'aime autint nin vir l'reste de l'nymphe in question....
I n'd'a des qui ont du faire du fu avec des plantes étringes ch'jour-là! Ou mingé des chimpignons qui font planer.
min nain
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Mer 21 Mar 2012 - 19:11
Joli le p'tit poême l'Flersois!
Attention àceusses qui arpiquent des rosiers: Qui si frotte s'y pique!
tiote bellotte
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 3111 Dins le beaujolais (69)
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Jeu 22 Mar 2012 - 12:41
Ch'est vrai que depis l'début de l'semaine, l'végétation a bin cangée. Ichi mes premières tulipes sont in fleurs, ainsi que chés narcisses et l'forsythia a arvêtu sin bieau manteau jaune. J'ai plein d'bielles primevères sauvaches dins l'pelousse, heureusemint que ch'est pas cor l'momint d'passer l'tondeusse, cha s'rot dommache d'leu coper l'tiête. In est quind même heureux au printemps d'vir toutes chés bielles couleurs. J'me sintiros même l'âme d'eune poétesse, mais j'in ai nin l'talent d'l'écriture....
flersois
Sexe : Date d'inscription : 27/11/2010 Messages : 1886 Belgique
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Jeu 22 Mar 2012 - 13:05
batisse a écrit:
Tcheu brun ch'gardin!
Et si que te mets des rosiers, t'as nin fini d'dire cha....
Matante
Sexe : Date d'inscription : 28/12/2009 Messages : 781 au Nord
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Jeu 22 Mar 2012 - 13:08
tiote bellotte a écrit:
J'me sintiros même l'âme d'eune poétesse, mais j'in ai nin l'talent d'l'écriture....
T'as tellemint d'talent dins des tas d'domaines qu'en cachant bien, j'chus sure que t'as un talent d'écriture !
flersois
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Jeu 22 Mar 2012 - 13:14
tiote bellotte a écrit:
J'me sintiros même l'âme d'eune poétesse, mais j'in ai nin l'talent d'l'écriture....
Et si te nous jouait un tiot peu du printemps des 4 saisons d'Vivaldi sur t'clarinette ...
tiote bellotte
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Jeu 22 Mar 2012 - 15:08
Ah ouais ch'est eune idée... surtout qu'jai jamais jué du Vivaldi. J'pourros aller juer avec mes copains du quatuor devint chés rosiers à batisse, si cha n'les fait pas profiter cha pourra toudis faire venir l'pleufe en cas d'fausses notes. Et l'pleufe ch'est c'qui a d'miux comme arrosache. Bon asteur, faut treuver l'partition adaptée à l'clarinette... ou bin faut s'mette au violon, et là ch'est pas gagné ! j'pinse que si j'jue du violon chés rosiers is s'suicident !
min nain
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Jeu 22 Mar 2012 - 18:39
J'ai l'impression que l'temps est plus clément chez ti qu'chez mi,Tiote , car ichi, à part les violettes et 2 jonquilles, in a incore rien dins min gardin.Ailleurs y a des arbres fruitiers in fleurs, quand même!
flersois
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Jeu 22 Mar 2012 - 19:20
tiote bellotte a écrit:
Ah ouais ch'est eune idée... surtout qu'jai jamais jué du Vivaldi. !
Ou bin alorsse, te nous chante le printemps de Michel Fugain
nougatine
Sexe : Date d'inscription : 30/12/2009 Messages : 145 Ardèche
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Jeu 22 Mar 2012 - 22:08
cha y est l'printemps d'in l'ardèche yé là, d'in l'gardin les amandiers ont fini fleurir d'minme que les abricotiers tous les tiotes fleurs moutent leur bout d' leur nez. in c'momint in passe beaucop timps à jardiner mais y pleut pon qu'est qui fait sec!!!sec!!!
tiote bellotte
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Ven 23 Mar 2012 - 15:26
I fait bieau tertous dot ête in train d'soigner chés tiotes fleurs ou s'proumener comme min homme qui fait un tour d'moto... ou trinspirer au traval pace que l'matin i fait fraique, in met s'tiote laine pis après in argrette d'l'avoir mise... Bon j'artourne à m'n'ouvrache, ch'étot juste histoire d'faire un tiot coucou.
Matante
Sexe : Date d'inscription : 28/12/2009 Messages : 781 au Nord
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Ven 23 Mar 2012 - 17:58
Coucou.
flersois
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Ven 23 Mar 2012 - 18:21
Coucou .
tiote bellotte
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Ven 23 Mar 2012 - 18:37
Dans la forêt lointaine On entend le coucou Du haut de son grand chêne, Il répond au hibou Coucou, hibou Coucou, hibou Coucou, coucou, hibou Coucou, hibou Coucou, hibou.....
Bon j'm'in va à l'musique....
flersois
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Ven 23 Mar 2012 - 18:44
tiote bellotte a écrit:
Dans la forêt lointaine On entend le coucou Du haut de son grand chêne, Il répond au hibou Coucou, hibou Coucou, hibou Coucou, coucou, hibou Coucou, hibou Coucou, hibou.....
Bon j'm'in va à l'musique....
Depuis qu' j'avos vu ch'mot coucou, j'avos aussi c't'air dins m'tiète....C'est ène chanson alsacienne cha ????
batisse
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 5194 St Dié dins les Vosges
Sujet: Re: >Ch'est l'Printemps < Ven 23 Mar 2012 - 19:17
In alsacien i faut dire "tu haut te son crand chêne, il répond au hipou..." ch'est tout de suite plus romintique énon?
A l'intrée de l'cour qui mène aux écoles, i a un espace volière avec un tiot bassin d'ieau alimenté par eune source, et la d'dins y a plein d'lapins, d'canards, des glaines, deux tortues, des osieaux, pis des pichons et l'argard d'chés tiots et d'leu' accompagnateurs à pas l'air d'les perturber dins leu' occupations printanières...
flersois
Sacré boulot, y a core l'souche ed'l'arbe à inlever. Ch'étot quoi comme arbe ? pour l'coper t'as du t'amuser et pas faire comme dins vidéo gag faire tomber sul toit d'eune maison ou d'un garache. Cha dot faire plus clair dins tin coin d'pelouse. Nous in a copé et inlevé un olivier pis un laurier (pour l'sauce) li y étot tout cuit par l'neiche et l'gel d'l'hiver. Bin in est bien contints pace que toutes ches tiotes feules y in avot partout.
Sacré boulot, y a core l'souche ed'l'arbe à inlever. Ch'étot quoi comme arbe ? pour l'coper t'as du t'amuser et pas faire comme dins vidéo gag faire tomber sul toit d'eune maison ou d'un garache. Cha dot faire plus clair dins tin coin d'pelouse. Nous in a copé et inlevé un olivier pis un laurier (pour l'sauce) li y étot tout cuit par l'neiche et l'gel d'l'hiver. Bin in est bien contints pace que toutes ches tiotes feules y in avot partout.
Ed'pis qui est coupé in dot plus alleumer l'lumière dins l'cuisine l'matin à 7h00