|
Auteur | Message |
---|
la clo
Sexe : Date d'inscription : 25/12/2009 Messages : 647 Brive la Gaillarde
| Sujet: Ch'dicton du jour Jeu 2 Fév 2012 - 9:48 | |
|
Quand ches cos cantent el'soir, ch'est del pleuf pour l'lendemain !
Cha ch'est bien vrai quanque m'n'homme i cante ch'est sûr que ch'est del pleuffe pour tout l'journée ; hi hi !!
Je m'moque, ch'est pour rire ; non, sérieux par ichi dins l'Périgord quanqu'in
intind eune chouette canter avant midi ch'est de l'pluie assurée pour l'lendemain.
Chétot m'vieille voisine, agricultrice, qui dijot cha, et pis j'ai guetté pour vire, bien souvint cha s'est vérifié exact.
Vous m'direz tout l'monte n' a pas eune chouette à côté d'li pour dire si ch'est vrai .. |
|
| |
tiote bellotte
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 3111 Dins le beaujolais (69)
| Sujet: Re: Ch'dicton du jour Jeu 2 Fév 2012 - 10:17 | |
|
Surtout eune vielle chouette... hihihi... bon je sors ! |
|
| |
batisse
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 5194 St Dié dins les Vosges
| Sujet: Re: Ch'dicton du jour Jeu 2 Fév 2012 - 10:25 | |
|
Bon, j'arcomminche, min messache i s'a buqué dins ch'ti à l'cheftaine et i n'a nin survécu au voyache...
Donc je dijos: ch'est nin supposé dormir pindint le jour eune chouette?
A part cha, j'ai pinsé à ti ch't'au matin la clo. Ch'est à cause qu'eune fos t'avos mentionné des fougères à tes carreaux in hiver du timps de t'jonesse miséreusse in boyauroucherie. J'avos trouvé l'image jolie.
Et ch't'au matin i a des fougères à certains de mes carreaux. J'ai voulu les printe in photo mais j'ai des misères de mise au point vu que l'apparel il autofoque chu des arpes qui sont derrière et... je chus tché in panne de piles! Et j'ai découvert que les piles de secours sont mortes.
Le premi qui rit de mi au sujet des piles, i ara sin nom ajouté chu min cahier à margnouffes. Z'êtes prévenus!
A part cha, la clo, je seros t'n'homme, vu cha que t'as dit à sin sujet au sujet de ses canchons, ch'est toute eune page du cahier à margnouffes que t'aros rimplie.
Commint que te cantes ti? Et tcheu ginre de canchons? |
|
| |
tiote bellotte
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 3111 Dins le beaujolais (69)
| Sujet: Re: Ch'dicton du jour Jeu 2 Fév 2012 - 10:45 | |
|
té veux un colis ? |
|
| |
flersois
Sexe : Date d'inscription : 27/11/2010 Messages : 1886 Belgique
| Sujet: Re: Ch'dicton du jour Jeu 2 Fév 2012 - 10:53 | |
|
- Citation :
- J'ai voulu les printe in photo mais j'ai des misères de mise au point vu que l'apparel il autofoque chu des arpes qui sont derrière et.....
Sur t'n'apparel te dos avir ène touche avec ène séquo comme ène tulipe, ché pour les clozeupes... prinds quo qu't'as b'soin.. |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Ch'dicton du jour Jeu 2 Fév 2012 - 11:09 | |
|
Je sais, mais je buque net dins eune zone de clozeupe qui ne va nin. J'ai des cassis avec un double vitrage et, in puq, un trosième, dins un battint à part, vers l'extérieur. Les fougères elles sont chu le trosième, donc assez loin de l'intérieur du cassis. Ch'est trop loin pour du macro et trop près pour du normal. J'arrive à mettre au point, mais in normal, et du coup ch'est trop petit.
Je vas ré-essayer tchand que mes piles seront rechargées. |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Ch'dicton du jour Jeu 2 Fév 2012 - 11:10 | |
|
- tiote bellotte a écrit:
té veux un colis ? Tros lignes rin qu'à tin nom chu le cahier. Je t'in foutros mi.... |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Ch'dicton du jour Jeu 2 Fév 2012 - 11:13 | |
|
- flersois a écrit:
-
- Citation :
- J'ai voulu les printe in photo mais j'ai des misères de mise au point vu que l'apparel il autofoque chu des arpes qui sont derrière et.....
Sur t'n'apparel te dos avir ène touche avec ène séquo comme ène tulipe, ché pour les clozeupes...
prinds quo qu't'as b'soin..
Te fais collection? In tous cas, si que te veux min avis, les GP2700 te peux les mettre à l'déchetterie. Ch'est du brun. Verdict après deux achats! Pour mi, des bonnes, ch'est les HAMA. Te n'd'as nin dins t'collection! |
|
| |
flersois
| Sujet: Re: Ch'dicton du jour Jeu 2 Fév 2012 - 11:17 | |
|
- batisse a écrit:
- Je sais, mais je buque net dins eune zone de clozeupe qui ne va nin. J'ai des cassis avec un double vitrage et, in puq, un trosième, dins un battint à part, vers l'extérieur. Les fougères elles sont chu le trosième, donc assez loin de l'intérieur du cassis. Ch'est trop loin pour du macro et trop près pour du normal. J'arrive à mettre au point, mais in normal, et du coup ch'est trop petit.
Je vas ré-essayer tchand que mes piles seront rechargées. Il manque de contraste pour que la mise au point se fasse, tu pourrais essayer par exemple de coller ène séquo sur la fenêtre pour que le focus se fasse à cet endroit... J'dis cha , j'dis rin.... |
|
| |
la clo
Sexe : Date d'inscription : 25/12/2009 Messages : 647 Brive la Gaillarde
| Sujet: Re: Ch'dicton du jour Jeu 2 Fév 2012 - 11:47 | |
|
ed quoi que vous parlez, toudis dins l'mécanique compliquée , d'piles, d'prisses ed vues.
Fot pas acater des z'apparels compliqués comme cha.
Mi j'ai tout c'qui fot ..... version guernoules, un truc pour allumer, un truc pour fermer et ch'est toutes, ches piles quanque cha marche pus je l'donne à m'n'homme, ch'est sin traval ! et valà ! ch'est aussi simpe qu'cha.
Pour c'qui est d'canter il le sait, il le dit li même t'as qu'à vire, ch'est connu de toute l'famile et des amis." si j'cante j'va faire pleuvoir", ou alors si in a invie d'eune bonne rigolate i s'met à canter...... |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Ch'dicton du jour Jeu 2 Fév 2012 - 13:07 | |
|
Ben te sais quo la clo? Mi je ne peux nin donner un bazar in panne à min homme et le laichi se dépatouiller avec cha.... In puq, je sais être têtu comme eune mule. Du coup, à ch't'heure que mes piles qui marchtent elles sont archargées, je m'a armis devint mes fougères et, après avoir grammint bertonné, j'ai infin réussi. Wette si qu'elle est bielle: Bon, ben à ch't'heure que cha ch'est fait, je m'in vas armettre du bos dins l'chaudière... |
|
| |
flersois
| Sujet: Re: Ch'dicton du jour Jeu 2 Fév 2012 - 13:49 | |
|
Bravo, t'as réussi, i dot vraimint faire fro dins tin coin... |
|
| |
camanette
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 611 chef lieu du pas de calais
| Sujet: Re: Ch'dicton du jour Ven 3 Fév 2012 - 8:55 | |
|
ouais....belle fougère....pis t'as bien fait t'mise au point: "pile" poil au biau mitan....ouarf ouarf ouarf !!! |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Ch'dicton du jour Ven 3 Fév 2012 - 10:12 | |
|
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Ch'dicton du jour | |
|
|