acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
je n'sus pas toudis artard la preufe  B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-26%
Le deal à ne pas rater :
Bosch BBS8214 Aspirateur Balai Multifonction sans fil Unlimited ...
249.99 € 339.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 je n'sus pas toudis artard la preufe

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

je n'sus pas toudis artard la preufe  Empty
MessageSujet: je n'sus pas toudis artard la preufe je n'sus pas toudis artard la preufe  I_icon_minitimeVen 23 Déc 2011 - 9:49

Bon cha va canger à l'plache d'ête artard j'va ête à l'avinche je n'sus pas toudis artard la preufe  904867198 je n'sus pas toudis artard la preufe  3854066080 mais comme je n's'rais pas là pour ches fiêtesje n'sus pas toudis artard la preufe  3414909341 j'souhaite un bon Noël je n'sus pas toudis artard la preufe  3437667716 et eune joïeusse fin d'annéeje n'sus pas toudis artard la preufe  52629 et pis j'présinte à tertousje n'sus pas toudis artard la preufe  259192 mes meilleux voeux pour l'an qui arrifeje n'sus pas toudis artard la preufe  1384263719 je n'sus pas toudis artard la preufe  286966 je n'sus pas toudis artard la preufe  541981
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



je n'sus pas toudis artard la preufe  Empty
MessageSujet: Re: je n'sus pas toudis artard la preufe je n'sus pas toudis artard la preufe  I_icon_minitimeVen 23 Déc 2011 - 10:57

etre in retard ou in avinche, el principal ch'est ed participer;ej te souhaite bonne vacance et bonne fete ed fin d'année et meilleurs à ti pis et famille
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



je n'sus pas toudis artard la preufe  Empty
MessageSujet: Re: je n'sus pas toudis artard la preufe je n'sus pas toudis artard la preufe  I_icon_minitimeVen 23 Déc 2011 - 10:58

meilleurs voeux
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

je n'sus pas toudis artard la preufe  Empty
MessageSujet: Re: je n'sus pas toudis artard la preufe je n'sus pas toudis artard la preufe  I_icon_minitimeVen 23 Déc 2011 - 11:26

Parel!

T'es nin grammint à l'avinche pour la Noël. Pour le nouvel an, ouais, un tiot peu.

Tin messache is sous intind qu'in ne te verra pus d'ichi l'année prochaine? Cha serot dommache!

Allez, eune grosse baisse et à plus, in 2011 ou 2012


Dernière édition par batisse le Ven 23 Déc 2011 - 13:06, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

je n'sus pas toudis artard la preufe  Empty
MessageSujet: Re: je n'sus pas toudis artard la preufe je n'sus pas toudis artard la preufe  I_icon_minitimeVen 23 Déc 2011 - 12:43

Very Happy L' printimps i n' est pas toudis artard nan pus: La preufe.

je n'sus pas toudis artard la preufe  3976831222RsesdeNoel005

Photo prisse i a 10 minutes ...

Surprised Du qu' in est parti ? ? ?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

je n'sus pas toudis artard la preufe  Empty
MessageSujet: Re: je n'sus pas toudis artard la preufe je n'sus pas toudis artard la preufe  I_icon_minitimeVen 23 Déc 2011 - 22:51

Joyeusses Fêtes à ti aussi, annesophie, t'armontes chez ti dins l'Nord, l'pus bieau départemint... ? dis bonjour de m'part à Denain

je n'sus pas toudis artard la preufe  2878060765
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

je n'sus pas toudis artard la preufe  Empty
MessageSujet: Re: je n'sus pas toudis artard la preufe je n'sus pas toudis artard la preufe  I_icon_minitimeSam 24 Déc 2011 - 7:51

Surprised L' pus bieau départemint, l' pus bieau départemint, ch' est vite dit. Cha s' comprind, si vous n' connaichez pas min coin, vous ètes pardonnapes .... et ch'est core du 62 pur jus ! ! !

Hein qu' ch' est vrai les gars ? et n' obliez pas:

Quéquette in décempe

Layette in septanque Attintion, à moins que.....Very Happy

je n'sus pas toudis artard la preufe  2878060765(J' l' ai piqué à tiote bellotte
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

je n'sus pas toudis artard la preufe  Empty
MessageSujet: Re: je n'sus pas toudis artard la preufe je n'sus pas toudis artard la preufe  I_icon_minitimeSam 24 Déc 2011 - 8:11

Tin coin ch'est nin ch'ti qui sint le pichon, qui est des fos arcouvert d'écume de mer, qui inonde, qu'in ne sait nin circuler dins t'rue, qu'i fait du vint à faire tcherre les arpes et pis tout cha?

Répète après mi: chinquante neuf!

Ch'est pour de rire hein pépé. Même les gins de Lens is trouvtent que lu coin ch'est le plus bieau du monte. A m'mote que ch'est parel pour tout le monte: i n'a rin de plus bieau que les indrots d'ùche qu'in est on a été heureux.

Allez, un bon Noël à tertous. Cha approche...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

je n'sus pas toudis artard la preufe  Empty
MessageSujet: Re: je n'sus pas toudis artard la preufe je n'sus pas toudis artard la preufe  I_icon_minitimeSam 24 Déc 2011 - 10:42

Very Happy Bonjour Batisse. Ch' est vrai qu' à Boulonne quand que l' vint i est à l' Ouest cha sint l' pichon crevé. Les gind distent qu' cha sint les breules.
D' l' écume d' mer i n' d' eu un jour, in érot dit de l' mousse échappée d' eune machine à laver qui déborte mais ch' étot localisé à Audresselle.(In a pris des photos).
A Boulonne, j' ai pas caire y daller in auto, ch' est pas à causse de l' circulation mais des sens uniques...que brun...Par conte té peux passer a pieds aux passaches protégés sans risquer de t' faire écraser...même par les bèches ou les inglais.
Histoire bèche vraie.....Un gros camping car étot arrêté à l' intrée nord d' Wimereux, les gins étotent deschindus et consultotent eune vraie carte. Bon viux comme ech' su, j' m' arrête et j' leur demante du qu'is veulent daller.....Au terraind' camping. J' arguette leu carte d' Wimereux mais j' arconnaichos rin du tout ? ? ? ? Et pis, j' me sus rindu compte d' sur leu carte...que...l' nord étot...in bas ? ? Incroyape mais vrai...J' leur ai d'mandé de m' suife car is étotent pas sortis l' auberche aveuc leu gros véhicule..Ichi aussi aveuc les sens uniques, Ch' est pas du bure à léquer aveuc leu carrette..
.
L' été i a beaucop d' monte d' sur l' bord d' mer mais à deux kilomètes à l' intérieur i n' a personne d' sur ches routes.
. In pusse j' aime miux vire la mer .....
.....J' sais bin qu' té dis cha pour rigoler, in n' est ichi pour cha......Bon j' m'in va...m' habiller....
à plus....et vife les ch'tis... In chette fin d' année, j' proposse d' faire eune trèfe(trève) inter les 59 et 62 même si qu'i faut s' forcher un tiot peu...MDR
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

je n'sus pas toudis artard la preufe  Empty
MessageSujet: Re: je n'sus pas toudis artard la preufe je n'sus pas toudis artard la preufe  I_icon_minitimeSam 24 Déc 2011 - 12:10

Citation :
In chette fin d' année, j' proposse d' faire eune trèfe(trève) inter les 59 et 62 même si qu'i faut s' forcher un tiot peu.


Cha s'rot bin si dins l'62, i metterotent des panneaux qui indiqu'tent l'direction du 59 pour ceusses qui arrif'tent de l'Est...

Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

je n'sus pas toudis artard la preufe  Empty
MessageSujet: Re: je n'sus pas toudis artard la preufe je n'sus pas toudis artard la preufe  I_icon_minitimeSam 24 Déc 2011 - 13:17

Ch'est vrai cha! In dirot que les boyaux rouches is veultent garder tous les voyageux pour in faire des touristes forcés...

Comme dirot je ne sais pus qui: histoire véritape vraie de vraie: la dernière fos que je chus armonté dins le bieau 59, je chus passé par eune route que je n'avos nin prise depuis 35 ins au moins, via Cambrai et Douai. In 35 ins cha a rudemint chingé...

Bref, tchand qu'in passe au large de Lens, i se passe eune drôle de séquo: vers Douai, ch'est indiqué le chemin pour Lille, par l'autoroute ou au moins eune route à 4 voies (eune bi route). Malheureusemint, tchand qu'in arrive dins l'zone d'influince de Lens, in s'artrouve à un noeud d'autoroutes d'ùche qu'i a toutes les directions qu'in veut, dont Arras, Calais pis tout cha. Tout foque Lille qui étot indiqué avint et que donc in sait qu'in est chu l'bonne route...

Du coup, forchémint, in prind eune direction au hasard et in se rind compte après que ch'est nin l'bonne, et in maudit les boyaux rouches et in a eune masse de misère à artrouver l'bon cheminn parce qu'in prime, is mont des sorties d'autoroute d'ùche qu'i a un pont (donc in se dit qu'in va pouvoir passer au-dessur et arpartir dins l'autre sins) et eune fos que t'as passé au-dessur de l'autoroute t'as un magnifique définse de tourner à gauche pour arprinte la voie vers l'délivrince et l'civilisation.

Trève t'as dit? Je vas y réfléchir. Duchemint...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

je n'sus pas toudis artard la preufe  Empty
MessageSujet: Re: je n'sus pas toudis artard la preufe je n'sus pas toudis artard la preufe  I_icon_minitimeSam 24 Déc 2011 - 17:03

Very Happy I n' da quis font de l' résistance comme in 1945 in artournant les panneaux, ch' est pour cha qu'i faut faire eune trèfe.....
. Les 59 is s'pertent faut dire aussi qu' is sont pas futfutes... A propos, is saftent lire les 59 ? ? Lille cha s' écrit ...le...i...le...le...et... e...
Bon, in s' in va faire réveillon chez min camarate docteur...bieau garchon à madame, un demi Flamind, un ex Dunkerquois... MDR ...Dunkerque ch' est . dù ? ? . . . in .....59 ? ? ?
. J' aros fait miux de m' taire ! ! !

.=12]PépéPéBé [/size]

(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




je n'sus pas toudis artard la preufe  Empty
MessageSujet: Re: je n'sus pas toudis artard la preufe je n'sus pas toudis artard la preufe  I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

je n'sus pas toudis artard la preufe

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Les Patoisants sont toudis là !
» cordéonneux in est toudis joyeux
» a ch'prix la; i peut toudis courir !
» quanqu'in rinconte quequ'un cha queminche toudis par ....
» des tits treus , des tits treus , toudis des p' tis treus
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-