acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Biscuits à la cassonade et aux amandes B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -45%
WHIRLPOOL OWFC3C26X – Lave-vaisselle pose libre ...
Voir le deal
339 €

Partagez | 
 

 Biscuits à la cassonade et aux amandes

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeVen 9 Sep 2011 - 9:41

200 g de farine
140 g de cassonade
80 g de beurre
1 jaune d’œuf
1/2 cuillère à café de bicarbonate de soude
80 g d'amandes, non émondées

Dans un saladier, mélangez la farine, la cassonade et le bicarbonate.
Faites un puits et placez-y le beurre sorti préalablement du réfrigérateur afin qu'il soit à température ambiante .
Mélangez jusqu'à l'obtention d'un sable grossier.
Ajoutez le jaune d’œuf et pétrissez jusqu'à l'obtention d'une pâte homogène, puis ajoutez les amandes et pétrissez encore.

Façonnez un boudin que vous placez dans du film alimentaire et ensuite donnez-lui une forme rectangulaire.
Placez la pâte au congélateur pendant 3 à 4 h.

Coupez la pâte congelée en très fines tranches, à l'aide d'un couteau adapté ou avec une large lame, et placez -les sur une plaque de cuisson recouverte de papier sulfurisé en veillant à bien les espacer.
Mettez au four environ 10 mn à 180° (th 6). Bien surveiller.
Il faut les laisser refroidir complètement avant de les décoller.
Conservez-les dans une boite métallique.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeVen 9 Sep 2011 - 9:52

in peut mettre d'el poudre d'amandes ,al plache des amandes émondées??
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeVen 9 Sep 2011 - 23:40

Dins plein d'arcettes in parle d'amandes émondées (pour des amandes entières sins la peau), pis dins d'autes d'amandes mondées, du cop j'ai caché dins min dictionnaire Larousse et apparemment les deux se disent... dins les deux significations de chés mots in vot comme exemple "monder les amandes" et "émonder les amandes"
Commint vos dites vosautes ?
(au passache merci à flersois pou l'renseignemint)
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeSam 10 Sep 2011 - 0:10

Eh ouais, il y a l'air qu'in peut dire les deux, in apprint tous les jours....
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeSam 10 Sep 2011 - 6:35

mi ej diros des amandes decortiquéeset dépiotées ..
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeSam 10 Sep 2011 - 21:32

J'ai rin compris!

Quo qu'ch'est que ch't'histoire de faire un boudin avec l'pâte (au fait, te cros que ch'est un drame si que te ne fais nin un puits avint de mettre le burre?) et de li donner eune forme rectingulaire, pour l'coper après in rondelles fines...

Un boudin de forme rectingulaire... te l'écrases au rouleau et te copes les coins au carré?

Allez les guernoules, faijez un effort pour donner des recettes avec des explications qu'in peut comprinte si qu'in n'a nin sin esprit tout biscornu. D'avinche in vous in armercie!
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeSam 10 Sep 2011 - 21:37

Dis me Batisse, d'ouque t'as vu qui fallot couper l'rectingle in rondelles ? Shocked
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeSam 10 Sep 2011 - 22:06

Matante a écrit:
Dis me Batisse, d'ouque t'as vu qui fallot couper l'rectingle in rondelles ? Shocked

"Façonnez un boudin que vous placez dans du film alimentaire et ensuite donnez-lui une forme rectangulaire.
Placez la pâte au congélateur pendant 3 à 4 h.

Coupez la pâte congelée en très fines tranches"

Te comprinds cha commint tisaute?
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeDim 11 Sep 2011 - 8:13

Qu'in cope l'rectingue in très fines tranches et nin in rondelles.....puisque tin morciaux i est rectingue ! J'vos pos d'ouqu'i a des rondelles ! Elles doivent etes dins tiète les rondelles, t'étos fatigué par t'semaine su' les routes et, astheure, te veux pas admette qui a nin d'rondelles mais des fines trinches rectingulaires....... J'avoue que te t'as pu tromper in lisant "boudin" pac'que ch'est vrai qu'ch'est rond ou presque un boudin. Allez bonne jornée
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeDim 11 Sep 2011 - 8:47

Taratata. Mets un tiot peu tin tire jus chu t'solidarité guernoulesque.

Acoute ichi quo qu'un cerveau logique i comprind:

Façonner un boudin, ch'est faire eune barre, ronte, que si te l'copes in rondelles, cha fait des des tiots disques.

Placer le boudin dins un film alimintaire, cha veut dire que t'imballes la barre, ronte, dins un film alimintaire, pour faire un boudin avec eune pieau in plastique alimintaire à l'plache d'un boyau de pourcheau. In fait te mets le boyau alintour du boudin au lieu de mettre le sang à l'intérieur du boyau comme in fait d'habitute avec le boudin.

Ensuite donnez lui eune forme rectingulaire. Ensuite cha veut dire après que t'as fait tin boudin avec eune pieau in plastique. Donc donner eune forme rectingulaire au boudin avint de le mettre au congélo, ch'est le ployer pour in faire un rectingle. Pourquo un rectingle, mystère. Cha pourrot tout aussi bin être un triingle ou un carré ou un rond ou un 8. Le principal ch'est que cha rinte dins le congélo.

Couper la pâte congelée in fine tranches. Ch'est même précisé avec eune séquo qui convient. Des fos qu'i n'd'arot qui essairottent avec eune cuiller à soupe.... Bref, te copes tin bazar in fines tranches et, vu que le boudin du départ i est inroulé dins un film alimintaire, à m'mote qu'in obtient des séquos qui arsonntent à des rondelles avec du film alimintaire alintour.

In cuit le film alimintaire avec?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeDim 11 Sep 2011 - 17:00

Hou hou! I a quelqu'un pour arconnaître que j'ai raison?
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeDim 11 Sep 2011 - 17:15

I a personne pour arconnaitre que t'as raison, in sait tous que te f'ras in sorte d'avoir raison même quind t'as tord !!!!! ch'est pourquo j'ai arrêté d'discuter, t'étos trop contint que j'marche dins t'combine......
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeDim 11 Sep 2011 - 18:02

Pfff
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeDim 11 Sep 2011 - 18:06

T'es creuvé ? Te pars dins tous les sens comme un ballon que s'dégonfèle tout seu ?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeDim 11 Sep 2011 - 18:29

Re pfff.

Je note simplemint que cha vous ferot du mau d'admettre que, incore eune fos dins eune arcette de guernoule, cha qui est écrit ne correspond nin à cha qu'i faut faire in vrai.

Ch'est comme cha qu'in s'artrouve avec du sé dins des piperwares d'ùche que ch'est écrit sucre!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeDim 11 Sep 2011 - 20:31

Mi j'rigole depis l'début que Batisse i fait chti qui n'comprind nin....
ouais j'rigole pace que j'ai arcopié l'arcette d'un liffe d'arcettes écrites par un HOMME
Biscuits à la cassonade et aux amandes 979863 Biscuits à la cassonade et aux amandes 993998 Biscuits à la cassonade et aux amandes 3305382594 Biscuits à la cassonade et aux amandes 3305382594
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeDim 11 Sep 2011 - 21:13

t'as qu'à ouvrir eune boite ....ché écrit:" verser dins l'castrole, touiller pis quand que ché caud....minger"

cha, cha devrot t'aller énon?
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeDim 11 Sep 2011 - 21:15

armarque ché pon sur.....pachequ'il existe des boites d'conserves rectangulaires.....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeDim 11 Sep 2011 - 21:34

Bon, ch'est nin de tout cha, mais qui qu'ch'est qui peut m'expliquer commint qu'in fait un rectingle avec du boudin, ou de l'saucisse ou des séquos ainsi que je laisse divaguer vous imaginations...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeDim 11 Sep 2011 - 21:35

camanette a écrit:
t'as qu'à ouvrir eune boite ....ché écrit:" verser dins l'castrole, touiller pis quand que ché caud....minger"

cha, cha devrot t'aller énon?

Cha existe pour des gâtieaux?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeDim 11 Sep 2011 - 21:39

tiote bellotte a écrit:
Mi j'rigole depis l'début que Batisse i fait chti qui n'comprind nin....
ouais j'rigole pace que j'ai arcopié l'arcette d'un liffe d'arcettes écrites par un HOMME

Je ne fais nin chti qui ne comprind nin: je ne comprinds nin et pis ch'est tout.

In tous les cas, l'homme qui a écrit cha, i m'étonne... T'es surte que t'as bin arcopié sins rin oblier?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeDim 11 Sep 2011 - 22:05

valà à quo cha arsonne.... comme quo ch'est réalisape ! suffit d'essayer Wink

Biscuits à la cassonade et aux amandes ALnKacoCvB
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeLun 12 Sep 2011 - 10:02

je n'voudros pas arfoute ed l'huile su ch'fu mais m'question ch'est :
3 à 4 heures au congél. cha fait beaucoup non !
T'arrifes à l'couper facilemint ou t'attins un tiot peu
l'photo prouve bien qu'in peut l'faire, pis dins un boudin rectangue in fait des
parts plus grosses y in a plus à minger que dins un tiot boudin rond
mi j'dis cha ...j'dis rien .... j'sors.
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeLun 12 Sep 2011 - 18:46

J'ai vu au magasin les mêmes biscuits, ils appellent cha : Pain aux amandes....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitimeLun 12 Sep 2011 - 19:04

c'est Batisse qui va ête contint, i va pouvoir in acater des tout faits ! Very Happy...

n'impêche hier j'parlos de l'arcette chez m'maman et cha li dijot quette cosse, in a ravisé dins sin classeur d'ù qu'alle arcopiot des arcettes quind alle in trouvot et alle a eune arcette similaire et is appel'tent cha "pain d'amandes"... dedins i avot aussi de l'cannelle in pus
j'ai artreuvé à peu près l'même arcette de m'maman su un célèpe site d'ù qu'i a "marmite" dins l'nom.... et su chelle lal in met pas au congélateur, simplemint au frais, cha dot aller pus vite...

ch'est vrai qui a grammint d'arcettes qui s'arson'tent !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Biscuits à la cassonade et aux amandes Empty
MessageSujet: Re: Biscuits à la cassonade et aux amandes Biscuits à la cassonade et aux amandes I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Biscuits à la cassonade et aux amandes

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Cake à la cassonade
» Crème aux amandes et à l'orange
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Mettez ici vos recettes :: V'là chi d'quo s'pourléquer ::  3) Desserts-