acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -40%
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 ...
Voir le deal
59.99 €

Partagez | 
 

 I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 19:25

Chef, te m'in veux?

Régulièremint, tchand que j'invos un messache et que quelqu'un d'autre in invoie un in même timps, min messache i disparait corps et bins.

Eune fos cha va, mais deux ou tros fos par jour, surtout pour des messaches bin préparés, relus et corrigés, évintuellemint avec des imaches et tout cha, cha comminche à énerver, pourtant te sais que je chus calme... presque autint que ti!

Commint que cha se fait ch'bazar? T'aros un moyen d'éviter cha?

Incore eune fos, i a qu'à mi que cha arrife ou i a que mi qui ouvre s'guiffe?

Je te fais eune baisse chef, et surtout à t'femme!
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 19:32

Mi, j'sus pas là d'pis longtemps et j'a compris! Fais in peu travailler t'tiête et ravisse c'qui s'dit! Mais si té dis des coch....ies, t'es biffé! I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 11273
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 19:47

mi nan pus ej n'iconno rien mais j'ai treuvé tout d' suite.si mi ej peut l' faire,tout l' monte peut l' faire.I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 525822
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 20:14

LMes messaches is printent leu timps, is n' apparaissent pas tout d' suite. Faut qu' cha faiche eul tour ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 20:39

ché peut ete l' satellite du coté d' l'Alsace qui déconne i se sont peut ete trompé in rimplichant l' réservoir i auront mi mi du vin blanc ale plache du kérozène.I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 993998
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 21:15

Citation :
Régulièremint, tchand que j'invos un messache et que quelqu'un d'autre in invoie un in même timps,

Commint qu'té l'sais qui a quelqu'un invoe un message in même timps qu'ti?
parce que ch'est marqué in bas,eun' fos que t'as cliqué sur invoyer!
et bin té recliques sur invoyer,et là tin message va s' mettre!
Citation :
Incore eune fos, i a qu'à mi que cha arrife ou i a que mi qui ouvre s'guiffe?
Cha m'a d'jà arrivé d'invoyer un message in même temps qu'un autre membre et j'reclique sur invoyer, et cha marche.


Dernière édition par Roger le Ven 12 Aoû 2011 - 21:23, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 21:21

j'en voulo pas trop m'avancher pour pas passer pour un idiot mais ché exactemint s' que j' fait.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 22:14

Ben dins min cas cha ne se passe nin comme cha...

Je sais que quelqu'un a invoyé un message in même timps que mi parce que tchand que j'invos in message, in général je vais vérifier qu'i est bin arrivé. Cat écaudé craint l'ieau froite!

Et tchand qu'au lieu de min message que j'espère lire je vos le message d'un autre, ch'est pus la peine que je cache après le mien: i est perdu! Pus aucune trace. Nulle part.

Je ne dirai nin que cha arrive tous les jours, mais presque.
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeVen 12 Aoû 2011 - 23:35

i a peut ete un fantôme dins t' ordi ,méfie te té peut risquer d' vire des apparitions sur d" t'écran du genre nounours déguisé à l'homme à la faux I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 3305382594
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeSam 13 Aoû 2011 - 7:41

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 563562 I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 880436 I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 993998
In sait qu'i n' da un qui invoche un messache in même timps, i a l' heure d' marquée.
. J'sus pas méfiant mais jé m' méfie.
Qquand qu' j' invoe l' messache eune duxième fos, i n' d'a deux parèles qu'is zapparaissent et j' intinds dire: "Grand père i bégaie ou grand père i a l' tranmisse".

"avoir l' trannisse" j' vas daller vire si qu' ch' est dins l' glossaire ?
prononciation: tran...nisse .
I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 563562 I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 880436 I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 176586
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeSam 13 Aoû 2011 - 7:48

avoir l' trannisse cha i est pas.
l' verpe tranner si, prononcer: tran...ner OK?.
.......
A m'mote in dit pas i a du brun dins l' tale mais "L' brun i est dins l' tale'
.....
Ch' est à dire qu'i a un sacré problème ou eune dispute dins l' bowette..
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeSam 13 Aoû 2011 - 12:34

Mi Bâtisse, j'a eu plusieurs fois l'tour que min messache i s'efface. Surtout quand i est grand, cha énerfe!!!! J'dos faire unne fausse manoeufe ou quand j'veux arlire d'autes paches, alors J'artrofe pus rin,
Alors emn'homme qui est in malin, i m'a donné in consel:"Quand qu'té sais qu'té vas écrire in documint in peu long, prépare dins word, t'as l'temps por l'écrire et l'corriger, et pis té fais in copier coller. Comme cha, si tin doc. y passe pas ,té peux toujours l'rinvoïer. GENIAL, HEIN?
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeSam 13 Aoû 2011 - 12:45

Pébé, nous in disot plutôt:"avoir el "tran nette".
Cha vient pet-ête, du mot qu' les parints utilisotent por parler d'lespèce ed gélatine qui sformot autour d'el viande qui avot cuit longtimps, (quand el arfrodissot) ou d'espèce ed cartilage qui a ramolli énormémint à la cuisson (ex: in pied ed cochon, unne queued'boeuf)): Is app'lotent cha du "TRANN TRANN". Mi, cha m'écoeure, mais m'n'homme, i adore cha, le trann trann
Revenir en haut Aller en bas
celestinetta

celestinetta

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 15/06/2011
Messages : 183
Localisation Angers

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeSam 13 Aoû 2011 - 13:01

Tran nette, in dit auchi

Bastide ya pitète el trannette. Jrigol' Batisse ! Smile

Mi aussi cha m'arrife, jr'appuie sul' bitonio. Quèque fo cha marche, quèque fo j'bègue.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeSam 13 Aoû 2011 - 13:09

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 563562 I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 880436 I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 176586
[min nain, t'homme ch't'in malin, i dor ète du 62, i a les mêmes idées qu' les miennes."
Alors emn'homme qui est in malin, i m'a donné in consel:"Quand qu'té sais qu'té vas écrire in documint in peu long, prépare dins word, t'as l'temps por l'écrire et l'corriger, et pis té fais in copier coller. Comme cha, si tin doc. y passe pas ,té peux toujours l'rinvoïer. GENIAL, HEIN?[/quote]
In est forts, nous les 62.
I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 993998 I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 880436 I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 563562
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeSam 13 Aoû 2011 - 13:16

Very Happy
...tran nette; tran nise; avoir l' quiquisse, cha dépind des corons ! !
Cha dépind par qui qu'is zont été invahis dins l' timps par les Visigoth, les Ostroghts les Saligoths les Huns, les Authes .
Cha laisse des traces inter les orèles.....
I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 563562 I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 880436 I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches 993998
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeSam 13 Aoû 2011 - 13:21

min nain a écrit:
Pébé, nous in disot plutôt:"avoir el "tran nette".
Cha vient pet-ête, du mot qu' les parints utilisotent por parler d'lespèce ed gélatine qui sformot autour d'el viande qui avot cuit longtimps, (quand el arfrodissot) ou d'espèce ed cartilage qui a ramolli énormémint à la cuisson (ex: in pied ed cochon, unne queued'boeuf)): Is app'lotent cha du "TRANN TRANN". Mi, cha m'écoeure, mais m'n'homme, i adore cha, le trann trann

I a aussi des coins d'ùche qu'in dit tronne tronne pour l'gélatine et les séquos ainsi. Donc, pour mi ch'est sur que t'as bon chu l'origine de cheule expression.
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeSam 13 Aoû 2011 - 17:40

Bâtisse, MAIS, J'A TOUJOURS RAISON ! Presque comme in homme!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeSam 13 Aoû 2011 - 18:38

Cha, ch'est l'bonne fo guernoulesque.

Je n'd'ai connu eune, parel, elle avot toudis raison. Et tchand que par hasard elle étot forchée d'admettre, preuve à l'appui, que ch'est mi qui avos raison contre elle, elle lachot d'un air dépité "t'as peut-être nin tout à fait tort".

In ne les arfera nin. A m'mote qu'i n'd'a nin eune pour rattraper l'autre.


Dernière édition par batisse le Sam 13 Aoû 2011 - 20:43, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeSam 13 Aoû 2011 - 20:08

CHA, CH'EST VRAI! CH'EST COMM' POR CHES HOMM's!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitimeSam 13 Aoû 2011 - 20:45

Cha ch'est nin vrai! In général, les hommes is sertent lu guiffe in attindint que cha passe....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches Empty
MessageSujet: Re: I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

I a du brun dins l'tale comme is distent les boyaux rouches

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» 1940, les boyaux rouches in Amérique.
» 1940 Les boyaux rouches in Amérique
» Eune bonne fiête à grammint de boyaux rouches
» SOUCHEZ dins l'Pas d'Calais & MAROILLES dins ch'Nord .
» Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Demandes ou suggestions à faire :: Bureau du chef-