acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Bon plan achat en duo : 2ème robot cuiseur Moulinex Companion ...
600 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 l" femme idéale su ch ' site

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
pépéPéBé



Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 16:44

alles dirotent "ouahhhhhh" " ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" " superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr J'avos pas qui n'avot des biaux zhommes comme cha! ! ! ! ! bien mimbrés, ".....ouahhhhhh" " ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" " superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrret tout ! ! ! !
l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 979863 l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Icon_cherry
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 16:50

méfie te à dire cha , pasque ché ptete l' contraire ...

quand qu ale vont vire nos raccords d' vélo,nos escargots d' bourgone vu qui va faire fro quand qu in va faire ché photos, cha va leur rap'ler quand qu ale langeottent cor leurs tchiots , alors ché "ouahhh" ché "ohhhhh" ché nin des sines d' éton'mint , nan ché des sines d' dorlotache , des sines d' manman

et teul' sait , meme si cha fait du maux al' dire : ché manmans rien que quand t assiste al' naissance d' tes infants , ale sont plus fortes qu 'ché papas ......
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 16:55

Ouais, t'as raison, i vient un ache du qu't'as pus d'zoin d'ringer les otieux, i n' reste pus qu'el trousse ! ! ! ! l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Lol
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 16:57

la formule est plaisante ...
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 16:58

Mérilou a écrit:
J'in brais d'vos cacoutes... qui qu'ch'est qui nous a invoyé un agosil pareile? In puque, y cange d'âche tus les jours? Mi ch'est foque eune fos par in.


Naaaan Mérilou! Naaan!

I ne faut jamais dire que te ris de ses cacoules, parce qu'i va croire que ch'est vrai. I ne sait nin qut'es eune rieusse de gins tisaute. In puq, vu que t'es eune guernoule, i va n'd'in armettre à la louque - même pire, au tombereau - in se prenint pour un des bieaux jones hommes irrésistipes des cartes de ste Catherine de nous arrières grind mères. Te sais, ceux qui se forçottent à sourire malgré qu'in vot bin qu'is avottent des zémoroïtes.

Dins le ginre un tiot peu rétro, je troufe que Minloute i arsonnerot plutôt à l'espèce d'espingouin qu'i avot - et qu'i a peut-être incore - chu les tupes de dintifrice émail diamant. Un sourire de garchon coiffeur fan d'Elvis presse lait avec des bouts de papi chocolat collés chu ses dints pour éblouir au solel. Un tiot bide à la Bernardo de Zorro. Et eune maronne à la Bernardo aussi, qu'i voudrot bin qu'elle soche moulinte à l'avint mais qu'in fait elle li rintre dins l'rayure de sin derrière, que cha le fait marcher chu le bout de ses pids. Et d'ailleurs, à ses pids i a des espèces de babouches comme Tiote Bellotte, mais le modèle pour hommes, sins les bouts qui armontent.
Djaunes quind même...

Infin bon, in va faire mine d'arien invers ti parce que ch'est tin lanniversaire, mais si que te continues à nous l'exciter comme cha, te te débrouleras avec. Faudra nin venir braire qu'i a un boyau rouche qui fait rin que de t'imbêter à t'harceler avec des histoires in boule (sins tcheue ni tiête).

D'ac?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:02

Alle n'est pas d'mi ! ! ! ! In tient l'coupe in ch'momint ! ! !
l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Icon_cheers . che fous ai gombri qui dirot l'Alsacien du Nord ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:04

i t on arlaché , cha y est Batisse ?

ouais Roger i m a ap'lé in va faire un téléthon , ouais mais t inquiete te pas, cha veut dire qu in va s' cotériser pour t acater un téléphone portape ....
allez mes gins , j' vous laisse , j va dins min gardin avant qui fasse nuit
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:06

Commint cha "in tient l'croupe"... fais attintion PP, ne va nin nous l'exciter aussi tisaute.

Z'êtes maso ou bin quo?
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:07

Minloute a écrit:
ouais mi j' vo cha pour l année prochaine , in va faire un calendrier mais avec des photos qu in prindro asteure, i suffit d' trouver eune salle un appareil photo et eune pio d' bete, et là ché vrai t intindro ché garnoules qui dirotent la meme cosse qu ale mettent dins leu messaches mais là cha s'ro d' admiration

ale dirotent "ouahhhhhh" " ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" " superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"

Ouais ouais ouais et vous croyez pas ches zhommes que cha pourrot aussi ete vous qui f'rotent "ouahhhhhh" " ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" " superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"


Dernière édition par Marie-Claire le Mar 5 Jan 2010 - 18:03, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:08

Minloute a écrit:
allez mes gins , j' vous laisse , j va dins min gardin avant qui fasse nuit

Pfftttt, à s'n'âche i a toudis peur de pichi dins le noir... et après cha i voudrot faire le joli tchoeur. Eh ben bravo!

Je note...
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:10

ouais mes ché mi i fait cor jour , pas comme dins tin coin du qu in vo l' jour que 2 heures par jour , et qui a d' zaurores boréales , et cor i prennent ché traineaux pour aller au mi gro aller acater des glaches
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:14

Rigole... ichi i est l'même heure que chez ti (si si...) mais in va faire eune expériinche: à 17h12 ichi i fait presque noir, les autos is sont obligis d'avoir lus phares alleumés pour rouler.

Et ch'est nin à cause du brouillard! Je te vos venir avec t'tiote maronne trouée...
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:16

n importe quo , ichi i fait cor clair, normal ichi ché la civilisation
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:16

Marie-Claire a écrit:
Ouais ouais ouais et vous croyez pas ches zhommes que cha pourrot aussi ete vous qui f'rotent "ouahhhhhh" " ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" " superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"

Pourquo? T'as l'intintion d'amener des bières?
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:17

Ch'est drole personne répond à min messache ed 17h07 page 3 ... :scratch:
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:19

batisse a écrit:
Marie-Claire a écrit:
Ouais ouais ouais et vous croyez pas ches zhommes que cha pourrot aussi ete vous qui f'rotent "ouahhhhhh" " ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" " superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"

Pourquo? T'as l'intintion d'amener des bières?

té d'une mauvaisse foi impressionnante Batisse 👅
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:24

Marie-Claire a écrit:
Ch'est drole personne répond à min messache ed 17h07 page 3 ... :scratch:

Ben t'as du brun dins tes ys ti? J'ai répondu mi.

Dos je comprinte que mi et personne, dins t'tiête ch'est parel?

Je note... attintion à tes abattis file...
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:28

Mais non tin messache i yétot pas core quand j'a comminché à écrire Smile
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:32

Marie-Claire a écrit:
té d'une mauvaisse foi impressionnante Batisse 👅

Ch'ti qui dit ch'ti qui est, lalalèèèère
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:38

Non non allez un peu d'honnêteté ...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 17:56

Mais de quo que te causes là? J'ai du louper un épisote...
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 18:05

Minloute a écrit:
ouais mi j' vo cha pour l année prochaine , in va faire un calendrier mais avec des photos qu in prindro asteure, i suffit d' trouver eune salle un appareil photo et eune pio d' bete, et là ché vrai t intindro ché garnoules qui dirotent la meme cosse qu ale mettent dins leu messaches mais là cha s'ro d' admiration

ale dirotent "ouahhhhhh" " ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" " superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"

Ouais ouais ouais et vous croyez pas ches zhommes que cha pourrot aussi ete vous qui f'rotent "ouahhhhhh" " ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" " superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"

Ej cause ed cha qui a au-dessus Batisse , forchémint el sujet i fait 4 pache ch'est moins facile à suiffe Neutral
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 18:57

Ah valà...

Ouais, peut-être, mais sins les "ouahhh" et sins les "superrrrrr" alors...

Nousautes in n'est nin programmés pour simuler. Cha dot être cha qui fait nou charme...
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 19:05

Mais que mauvaise foi, ch'est pas possipe cha 👅
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 22:37

Bon vous savez mi j'veux pas printe d'photos à ch't'époque chi passe qu'i m'faut m'fourchette à escargots.
Et là i aura p'tète HOOOoooooo! et cha s'ra toute.
Bin ouais mi à partir ed janvier j'ai toudis m'fourchette à escargot quand j'm'in vais in rando. Quique fos j'perd 100 m sus ch'groupe minme si j'trouff' tout d'suite m'fourchette.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 22:48

Ch'est vrai qu'avec des mouffes...

Déjà i faut nin attinte l'dernière mineute parce que rin que d'ouvrir l'frotture éclair, hein... ch'est des cops à s'artrouver à tourner in ronds avec ses guimpes au mitan ployées et ses genouilles l'un au-dessur de l'autre, comme les guernoules elles font tros fos chur quatre.

Mais dis donc Marcel, i fait si frod que cha dins tin coin?
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 3 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

l" femme idéale su ch ' site

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» j'ai treuvé un site
» Ches vièles "mobylettes"
» LYLY "La Fleur ed Malo"
» chés photos "gag"...
» Roger ché biau tin site...
Page 3 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-