acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-55%
Le deal à ne pas rater :
Coffret d’outils – STANLEY – STMT0-74101 – 38 pièces – ...
21.99 € 49.04 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 l" femme idéale su ch ' site

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
Marie-Claire



Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 9:29

batisse a écrit:
Et Minloute i a fait cha?

Te m'étonneras toudis!

i a fait quoi ?
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 9:35

Je m'in doutos que cha ne serot nin clair.

Forchémint, avec vou manie de babeller comme des pipelettes, i a eu eune masse de messages qui s'ont intercalés intre l'question et m'réponse.

Et eune fos que l'ojeau i est parti, tintin pour l'rééditer et mettre eune citation dedins...

Donc, m'réponse ch'étot suite à cha:

Marie-Claire a écrit:
Si si y a des pub, in l'vot quand in va sur el liste des mempes et qu'in clique sur el nom d'un mempe et là à droite y a un case ed pub

A tout hasard j'armets m'réponse:

Et te cros que Minloute i a fait cha, li qui a déjà si tant de misère à mettre un sujet in rapport avec le thème du forum? Te m'étonneras toudis.
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 9:40

Ah mais si i sait faire , et pis j'y a bien tout espliqué
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 9:48

mi j ' voudro ouvrer l' débat pasque pour ché points ch' jsais pas quo qu' tin pinse Batisse, mais ravisse ché sujets des garnoules et nos sujets sul' site acoute ichi

té va et' surpris, bon ti t es à part , te fait des sujets consistants, enfin ché un pléonasme , vu que té un homme

par conte ravisse ché sujets des garnoules, ou les réponses qu ale mettent ché du genre "ah ouais" 1 messache "té cro" 2 messaches "ah bon" 3 messaches, facile comme cha d arriver à des sommets que dins l' dernier mo Roger i va nous arsortir qu en fait chti qui auro l' plus d points i va gagner l écran plasma qui est dins sin coin à carbon vu qui do archevoir sin bon d' gaillettes avant l hiver

et là te verras que ché cor les garnoules qui vont gagner, mi j'pense que Roger i devro
d' abord pas met' ed points pour ché réponses du genre "ah bon" " mi ouais" "et tizaute"

aprés qui juche pas seul'mint al' longueur du messache , pasque té lé conno ché garnoules ale vont nous mette des messaches comme cha " ah ouais nin nin nin nin nin nin etc " rien que pour faire des lines

mi j'cro que ché , enfin j' va imployer un terme que ché garnoules ale peuvent pas comprinte, j' voudro que Roger i juche par rapport à la "quintescence" du messache , la "teneur" "l apport" des messaches sul' site .............................

et là y a pas photo
pour ché garnoules , ché pas la peine d' réponde , ché tel' mint vrai tout cha
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 10:15

ah bon !
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 10:15

té cros ??????
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 10:16

ah ouais..........
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 11:01

ché terripe d' vire cha, j' vo djà min camarate Batisse , in arvenant del dechte'rie du qui a été vidé ché quatorsse packs d' canettes qui avo djà vidé physiqu'mint , enfin ché s' consommation d'la s'maine, ché essieux del carette i zont l habitute


savez , chéto l' danger d accepter un site miste, ouais in auro du faire comme à l école quand qu on éto tchiot , i yauro eu l' site des garchons avec un fond bleu et l' site des garnoules avec un fond rosse

bon ché sur qu à la lecture l' site des garchons i auro eu plus d' visites, pasque ché garnoules à part dessiner des coeurs dins ché coins des feules et pi écrire "aille coeur quévine" ché nin interessant

nan nous ché aut' cosse, y auro des photos panini avec ché jueurs d' football, in s échang'ro les photos in doupe , yauro des photos d' motos , TOUT CHA SANS GARNOULES

bon aprés ché sur quand qu on s'ra grand , ROger i pourra créer un site du qu in pourro s artrouver entre files et garchons , pasque comme j' dis à grand mère, quand que j' su in peu commint qu on diro sans qui a un modératateur qui tombe sur mi (te fait tchier minloute, ouais j sais Roger mais j' t a ker) ouais y a des momints que j' su moins calme que d habitute, j' y dis à grand mère in l' prenant dans mes bras et in ravisant l' ciel à deux j y dis "Acoute l' son d' mes hormones ..."

ouais mais bon toutl' monte i iro pas d office, cha s'ro Roger qui décid'rote qui qui pourro aller dans l' site miste

et ché garnoules ché pas la peine ed mette "ah bon " " bin ouais" aprés tout cha
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 11:02

d accord ?
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 11:03

ché bin compris hein ?
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 11:24

Ouais mais asteur Minloute que t'as 98 ans .. such' forum , i va falloir qui s'dépéche Roger si i cange et pis qu'un momint après, eune paire d'années après i fait un site miste ...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 11:59

Si que te fais acouter le son de tes hormones à grind mère à 98 ins, t'as intérêt à li canger les piles de sin sonotone avint.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 12:00

Hein ouais?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 12:00

Te cros nin?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 12:01

Boyau rouche
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 14:29

J'comprinds pos!
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 14:30

Ch'est quo l'sujet?
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 14:30

Vous pouvez répéter la question?
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 14:52

ché cha avec les garnoules te leur démontre par a + b , te leur met sous l' nez , teu leur montre que ché rond, bin sont capapes d' dire que ché carré .................
j' comprinds ROger, j' sais bin ché mi qui a mis l' do enfin ché eune imache , su ch' probleme des garnoules

cha tiendro qu à mi yauro des modératateurs que pour tout c' que les garnoules ale mettent such' site

pasque faut s accrocher ......... et dire que tout cha ché parti d eune publicité du qu in voyo eune file in maillot d' bain mais faudro quand meme préciser que ché sur tin site ROger qu in a vu cha

vu l' moyenne d ache des habitués du site,mi j auro plutot fait eune publicité pour del' colle à fausses dints

mais pas des files qui s' désahilent avec un scannerqui déshabile ché files avec un portape !!!!!!!

ALORS J L ARPRECISSE CHE SUR L ECRAN DU PORTAPE QU IN PEUT DESHABILER CHE GARNOULES *
*nan j' vous dis cha pasque j' viens d' lire dans l'derniere edition du "gouepvilaire lipe, ouais ché ch' jurnal qui lissent dans l' sute d' l alsace ,

j' vous l'lis comme ché écrit "un drame évité de justesse, taleure ché gendarmes i zont arrétés un individu qui s' prom'no vétu seul'mint d eune grante gabardine, un casque à mobylette sul 'tiete et des snoboutes à ses ortiaux "

" i s a fait arrété par ché gendarmes , alertés par plusieurs appels et plusieurs plaintes ed ' femmes qu ale zont vu arrivé d' vint elle eune espéce d agosil qui s 'précipo sur elle et qui passo d' vant elle l' combiné téléphonique in criant "mais cha marche pas cha , j' vo rin à travers"
"ché vite rintré dans l' orte, ché gendarmes à leu tour i zont appelés l' hopital et i sont v'nus vite fait a' la mason de Mr B...... et y l y ont passe eune kémiche espéciale qu in attache par derriere ,que ché pas pratique quand t as tin nez qui guile "

ché gendarmes ont précisé qui a pas eu beaucoup d agressions vu que Mr B...... Y POUVO INTERVENIR QUE DINS ZIN RAYON D TRO MET IN DEHORS DEL MASON ......... (ouais ché l'limite qui pouvo aller avec l' prisse téléphonique)

Roger et mi in a appl'é l' juche d' l application des peines, in a d'mindé s' clémence , et là ché zéducateurs i sont in train d' faire un traval d' fond comme ché mineurs i faijottent pour expliquer à Mr B ...... que ché qu eune publicité d abord, que ché peut pas fonctionner su ché gins dans la rue, et cor moins si t utilisse un telephone mural à fil
Normal'mint Mr B...... devro et' arlaché c'soir (en fait ch' matin quand qui a dit qui allo al' déchet'rie chéto nin vrai, ché qu in éto djà in train d' l attraper avec un lasso à sin cou, d' li met' des piqures dins sin derriere , et d' li passer s' kémiche )
[i]
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 15:27

quo???
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 16:06

Au sujet d'el pub: Ch'est vrai qu'si qu'in buque ed d'sur un nom, pas d'zous es n'imache i a d'el publicité.
. Ch'est pas n'importe quelle pub, alle a un rapport avec d'es que vous avez caché(1) d'sur gogol comme cadeau d'Noel dins les magasins qui vintent pas el web ! ! !. Par eximpe, pas d'zous m' n'imache, j'treufe: pub pour microscope (J'in cachos un pour min fiu) pub pour un zoom (idem) pub pour d'el mache, d'zépinards, radis (j'ai caché des graines pour min gardin) pub pour des juets.......J'ai pas d'pub pour des poupées qui font tout, des lunettes ou portapes qui déshabilent les guernoules, pas d'pub pour des files qui sont pas frileuses...... Faites in l'espérience....
...........
......... Alorse...commint qu'cha s'fait qui a des vicieux qui font simblint d'es plainte au chef pasqu'is archoifent..d'el pub.... interdites au moins ed 16 ans ? ? ? Is zont visité quels magasins ? ? ? cheux la, avant ? ? ?
.... Jé n'site pas d'nom, j'sus pas un roufion ! ! ! ! Is s'sont vindus tout seu ! ! ! Ch'est du biau ! ! !

(1). Pour les ceusses qui zapprintent le chti par el site: cacher, chercher
l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 979863 l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Icon_cry l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Icon_redface
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 16:10

ah bin ché pour cha que mi j a pas d' publicité pour l' colle à dints et que j a del publicité pour des garnoules, ché plutot bon sine mi j'trouffe .......
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 16:20

J'in brais d'vos cacoutes... qui qu'ch'est qui nous a invoyé un agosil pareile? In puque, y cange d'âche tus les jours? Mi ch'est foque eune fos par in.
A ce sujet j'inleffe min capiau pour armercier bien fort Roger pour sin bouquet su l'pache d'accueil.
Faudra que j'm'abonne aux dernières nouvelles du Sut ed l' Alsace lipe... Y s'in passe des drôles là bas
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 16:28

T'as raison Minloute, t'es pas un vicieux. In plus, a t'n'ache cha sérot malheureux si qui t'faudrot d'el colle pour tes dints.
. V'la l'preufe d'es que j'avinche! ! !
.
.l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 1262752905
.
.
Du qu'té vos des guernoules esprès ? ? ?
. J't'el dis, i ,d'a qui dotent raviser des drôles ed magasins d'sur el site....
... l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Icon_cheers Is aront du maux à s'arlaver ! ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 16:29

oh comminchez pas am' brancher su l' banniere, que j' mets m' main d'vant m' guiffe quand que j ouffe l' site
marquer"au nord " cor heureux que ROger i a pas mis "dans la somme"
nan mais i fait tout roger pour effrayer ché gins marquer "l' nord" faut vraimint avoir l' coeur bin accroché

l' aute agozil i vo des n à l envers , i s arrinche pas nan pu

et quo cha n' n est qui a sur la droite del banniere in diro des bobines ed fichelles , j avo jamais vu cha dins l' pas d' calais !

par conte te vo roger at' plache j auro rajouté un bout d' cookerie, , sérieus'mint , té m avo invoyé y a djà un momint des photos qu ale zétotent impressionnantes

et j auro mis des photos d' nous qu in a tous quand qu on est tout nu sur eune pio d' bete
ouais mi j' vo cha pour l année prochaine , in va faire un calendrier mais avec des photos qu in prindro asteure, i suffit d' trouver eune salle un appareil photo et eune pio d' bete, et là ché vrai t intindro ché garnoules qui dirotent la meme cosse qu ale mettent dins leu messaches mais là cha s'ro d' admiration

ale dirotent "ouahhhhhh" " ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" " superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitimeMar 5 Jan 2010 - 16:44

alles dirotent "ouahhhhhh" " ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" " superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr J'avos pas qui n'avot des biaux zhommes comme cha! ! ! ! ! bien mimbrés, ".....ouahhhhhh" " ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh" " superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrret tout ! ! ! !
l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 979863 l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Icon_cherry
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: l" femme idéale su ch ' site l" femme idéale  su ch ' site - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

l" femme idéale su ch ' site

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» j'ai treuvé un site
» Ches vièles "mobylettes"
» LYLY "La Fleur ed Malo"
» chés photos "gag"...
» Roger ché biau tin site...
Page 2 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-