acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com


Partagez | 
 

 vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 7:40

ouais ch ' bureau du chef y est pas cor ouvert à 7h30 , in tout cas j a pas vu d' leumière dins ch' bureau ni dins l' cuisine à coté, am' mote que Roger i do cor dormir , et j' va pas l imbeter à cht heure chi mais y a un truc qui m' trotte dins l' tiete d' puis hier au soir

ché ché zistoires d' points, pasque j' comprenno pas pourquoi que Marie Claire ale avo pas beaucoup plus d' messaches qu' mi et beaucoup plus qu' moins qu' mi , a m a expliqué que chéto aussi fonction du nompe ed messaches créés.

alors , sans juer l avocat du diape, vous m' connaissez, vla l' question que j' voudro poser :
commint qu on pourro m' rattribuer des points vu que hier j a écrit pas mal sul' site mais sous le pseudo de Marie Claire ?

est ce que vous pourriotte artirer des points à Marie Claire et m' in n' armette sur min compte ?

est ce que j' pourro pas avoir des "bons points" que j écris asteure dins les bonnes rubriques ?

j attinds pas eune réponse dins l' mineute, va falloir ,j' m in doute que l' grand consel i s' réunisse
mais bon si vous pouvez pas canger les points , j' le comprindro vu que l informatique ché compliqué, mais si j' pouvo avoir un porte clef, un pim's , eune médale ....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 7:50

Taratata, ch'est nousautes qu'in devrot avoir drot à un pim's ou un alka selzer.

Au liu de Minloute te devros printe Absinthe comme pseudo.

Ch'est eune séquo qui rind maboul.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 7:52

Au fait, ch'est quo ches points chef? Commint que cha marche? A quo que cha sert?
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 7:58

T'as vu Batisse, t'as écrit 2 fos à 2 minutes intre tes messaches et t'as toudis l'même nombe ed points !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 8:46

Ben ouais.... te sais à quo que cha sert ces points ti?

Je chus peut-être arrivé au maxi qu'in a drot.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 8:48

Ah ben non, je n'd'ai gagné deux ichi....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 8:48

Et incore un!
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 9:35

faudro limiter Batisse, pasqu i est capape d' faire des sujets à un mot pour récuperer 1 point, mais fais pas la course Batisse, t as vu in a perdu ach' dernier concours et pourtant in a participé, mais bon nous in s a amusé ché l' principal
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 9:52

A quoi cha sert chés points?
j'ai eun' télé écran plasma 1.07m qui traîne din min garage que j'ai acaté in promotion,et vu quelle est trop grande pour min salon,j'me suis dit , tiens!
si té l'offros à chti lal qui aurot plus ed points à l'Saint Valentin,cha férot ti pas un bieau cadeau pour sin coq ou s'glaine!!
Nan vous révez là!!
chés points ichi servent à rien, cha pourrot éventuell'mint.
j'les avot laissé, in m'disant qu'cha va intriguer!
cha avot déjà fait tilt à Marie Claire, "elle vot tout elle!"
maint'nint qu'vous savez, j'vas les désactiver.
pour l'comptage des points: chétot 3 points par sujet mis
et un point par message
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 10:03

bin mi aussi j'me sus amusée à faire c'concours, pis in pus j'me sus "instructionnée"

pou chés points vos avez rin compris chés cos, ravisez, mi j'ai moins d'messaches que Batisse mais pus de points qu'li rire bin ch'est pace que j'sus sache mi, si, si........... et pis que j'raconte pas d'cacoule (ravisez m'n'auréole :twisted: )...
sérieusemint ch'est pet ête l'nompe d'messaches dins l'pus d'rubriques différintes..... par eximpe j'ai moins d'messaches que batisse mais j'ai du écrire dins pus d'rubriques que li ..... lol!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 10:05

bin valà, l'timps qu'j'invoe min messache, roger i a répondu....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 10:24

A m'mote que les points ch'est arprésintatif de l'babelle des gins.

Et là, ch'est nin pour dire, mais cha m'a l'air normal que te soches in tiête, loin devint tertous.

Tiote Bellotte mais Grinte Babelle!
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 10:57

Ben pourquoi té les artires Roger, ch'est mie génant chés points, et même que j'sus d'accord pour que t'in rindes eune paire des miens à minloute passque i a bien acouté c'que j' li a espliqué, etd'après c'que j'vos ch'matin i a bien compris aussi , même que ch'coup chi i s'a présinté dins présintons nous Very Happy Bon d'accord j'sus aussi un bon professeur Smile
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 11:14

T'as surtout du mérite.

D'autint que d'après cha que j'ai compris, i t'a vudé l'mitan du contenu de tin frigo.
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 11:21

que té cros Marie Claire, qu'Minloute s'a bin présintez din l'catégorie "présentons nous"
Ch'est mi qui est passé par là!
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 11:22

j'su un eternel incompris
Revenir en haut Aller en bas
Marie-Claire

Marie-Claire

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 160

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 11:29

batisse a écrit:
D'autint que d'après cha que j'ai compris, i t'a vudé l'mitan du contenu de tin frigo.
Ben té sais j'a core ed quoi ed quoi minger tout l'ouiquend , pis i reste même des profiterolles lol! Wink
Revenir en haut Aller en bas
http://www.histoires-de-chtis.com
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 11:31

Si que je comprinds bin, l'incompris i ne savot pus dire flip.
Revenir en haut Aller en bas
Minloute

Minloute

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 178

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 12:53

Batisse i fout l' brin nan pas pour fout' ech' brin mais y a passé à 96 points ............ mais mi at' plache j' jouero pas ach' jeu là te sait

vaut miu faire del qualité que del quantité ché pour cha que ché toudis les garnoules qui ganent à ché jux ou à chti qui va faire l' plus d' messache, in a perdu d avinche j' te dis

et cor pour et' dire qu in est surveillé ichi , ravisse quand que té postes eune question , in d'sous d où que t écris tes cacoules ché écrit j ouffe les guillemets

"Désactiver le BBC code dans ce message" mi am' mote que l' site i do et' arlié à la BBC et que les amécains i zont eune base in angleterre du qui étudient tous les messaches téléphoniques et internet qu in écrit in europe, cha ché pas del conn'rie ché dans l' sut ed l' angleterre, j 'te dis t écris" ben laden "comme cha au miyeu d un sujet , te peux et' sur que les alerteurs inglais i s' mettent in route et imagine ichi l' tiete du service américain, in va dire Bope et Robert (cha veut dire l' meme cosse, mais ché nous "bope" cha veut dire "capio ridicule que te met sut' tiete dins l' montée du ballon d' Alsace in passant par Thann) , bon imagine ché deux zespions américains, qui zessayent d' traduire l' phrasse, qui metent in route tous ché décodaches d' lanques du monte : in iranien, in albanais, in cherokee, in mandarin , et que pour eux ché eune enygme i zarriffent te pas à traduire, attins j' va les aider "hello mes gins , min name is Minloute and Batisse is min friend of the 59" là te peut et' sur que pour eux cha va leu faire peur .....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitimeSam 2 Jan 2010 - 18:13

Ch'est vrai que des fos te fais peur...

Mais bon, je t'aime bin quind même. Et pis t'as de l'chance, ch't'année j'ai pris comme résolution d'essayer de sortir un boyau rouche de sin carcan. Je t'ai choisi ti... je dos être aussi maboul que ti vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Icon_geek
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert Empty
MessageSujet: Re: vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

vu que ch' bureau du chef y est pas cor ouvert

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» L'bureau du chef
» Les ans du chef
» Les ins du grind chef a pleumes
» Merci Chef
» merci chef
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-