acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Bonne et heureuse année. B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -39%
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
Voir le deal
399 €

Partagez | 
 

 Bonne et heureuse année.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
bernard

bernard

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 06/01/2011
Messages : 11
Localisation Ermont (95120)

Bonne et heureuse année. Empty
MessageSujet: Bonne et heureuse année. Bonne et heureuse année. I_icon_minitimeJeu 6 Jan 2011 - 14:36

Nouveau venu sur ce forum,je vous présente à tous mes meilleurs voeux pour 2011.
Je suis un ch'ti d'Aniche expatrié par obligation dans le val d'Oise mais j'ai toujours un pincement au coeur lorsque les souvenirs me reviennent.
Je vais inviter tous mes amis à venir vous rejoindre car ce forum est vraiment génial.
A bientôt.
Je l'ajoute bien évidemment à mon blog (qui est loin d'être aussi parfait) http://bienvenuechezleschtis.kazeo.com/
Revenir en haut Aller en bas
http://bienvenuechezleschtis.kazeo.com/
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Bonne et heureuse année. Empty
MessageSujet: Re: Bonne et heureuse année. Bonne et heureuse année. I_icon_minitimeJeu 6 Jan 2011 - 15:19

Bienv'nue à ti Bernard et n'hésite pas à laisser des tiots mots.
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Bonne et heureuse année. Empty
MessageSujet: Re: Bonne et heureuse année. Bonne et heureuse année. I_icon_minitimeJeu 6 Jan 2011 - 15:46

Bienv'nue Bernard,mes meilleurs voeux pour 2011, et merci pour chés complimints,cha fait plaigir,n'hésite pas à v'nir discuter avec nous,in est chi in famille.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Bonne et heureuse année. Empty
MessageSujet: Re: Bonne et heureuse année. Bonne et heureuse année. I_icon_minitimeJeu 6 Jan 2011 - 16:16

Bienv'nue à ti Bernard....
J'connos l'coin d'ù qu't'habites, j'ai vécu à Gonesse queques ins, min homme travallot à Taverny...
Pis j'connos bin Aniche aussi pace que j'sus d'Escaudain
Revenir en haut Aller en bas
bernard

bernard

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 06/01/2011
Messages : 11
Localisation Ermont (95120)

Bonne et heureuse année. Empty
MessageSujet: Bin décidémint!!! ti t'es d'min coin hein!! eune grosse baisse et bonne année. Bonne et heureuse année. I_icon_minitimeJeu 6 Jan 2011 - 17:16

tiote bellotte a écrit:
Bienv'nue à ti Bernard....
J'connos l'coin d'ù qu't'habites, j'ai vécu à Gonesse queques ins, min homme travallot à Taverny...
Pis j'connos bin Aniche aussi pace que j'sus d'Escaudain
Revenir en haut Aller en bas
http://bienvenuechezleschtis.kazeo.com/
nougatine

nougatine

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 30/12/2009
Messages : 145
Localisation Ardèche

Bonne et heureuse année. Empty
MessageSujet: Re: Bonne et heureuse année. Bonne et heureuse année. I_icon_minitimeJeu 6 Jan 2011 - 17:50

Bonsoir Bernard.

Bienvenue parmi nous, ichi ché bin joyieux.Native de Roeulx in é. tous queques in du minme coin.Bonne Année.
Revenir en haut Aller en bas
bernard

bernard

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 06/01/2011
Messages : 11
Localisation Ermont (95120)

Bonne et heureuse année. Empty
MessageSujet: Merci bien et bonne année à tizautes. Bonne et heureuse année. I_icon_minitimeJeu 6 Jan 2011 - 17:53

nougatine a écrit:
Bonsoir Bernard.

Bienvenue parmi nous, ichi ché bin joyieux.Native de Roeulx in é. tous queques in du minme coin.Bonne Année.
Revenir en haut Aller en bas
http://bienvenuechezleschtis.kazeo.com/
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Bonne et heureuse année. Empty
MessageSujet: Re: Bonne et heureuse année. Bonne et heureuse année. I_icon_minitimeJeu 6 Jan 2011 - 18:04

bernard quind té fais réponde in citant, i faut qu'té mette tin texte in d'sous de l'citation et pas dins l'tiot rectangle qui dit eune séquo comme "titre du message"... sinon in crot que tin messache i est vide (mi j'viens seulemint d'vir que t'réponse à min message alle s'trouvot au d'sus de l'citation...
bon j'sais pas si j'sus bin claire mais j'sus sure qu'intre 59 in va s'comprinde....

juste pou qu'té comprenne bin qui in est tertous, nougatine qui vient de t'mette in messache chi d'sus, ch'est m'bielle soeur... in est queque'ins à ête in famille su l'forum...
Revenir en haut Aller en bas
bernard

bernard

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 06/01/2011
Messages : 11
Localisation Ermont (95120)

Bonne et heureuse année. Empty
MessageSujet: Re: Bonne et heureuse année. Bonne et heureuse année. I_icon_minitimeJeu 6 Jan 2011 - 18:13

tiote bellotte a écrit:
bernard quind té fais réponde in citant, i faut qu'té mette tin texte in d'sous de l'citation et pas dins l'tiot rectangle qui dit eune séquo comme "titre du message"... sinon in crot que tin messache i est vide (mi j'viens seulemint d'vir que t'réponse à min message alle s'trouvot au d'sus de l'citation...
bon j'sais pas si j'sus bin claire mais j'sus sure qu'intre 59 in va s'comprinde....

juste pou qu'té comprenne bin qui in est tertous, nougatine qui vient de t'mette in messache chi d'sus, ch'est m'bielle soeur... in est queque'ins à ête in famille su l'forum...

Toutes mes excuses tiote belotte!!!! javascript:emoticonp('smiley') cha do acore ête les bulles de l'nouvelle année qui font effet javascript:emoticonp('lol!')

J'espère qu'cha va comme cha? Te m'diras quoi hein!!
Revenir en haut Aller en bas
http://bienvenuechezleschtis.kazeo.com/
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Bonne et heureuse année. Empty
MessageSujet: Re: Bonne et heureuse année. Bonne et heureuse année. I_icon_minitimeJeu 6 Jan 2011 - 18:26

ch'est parfait ! mais t'as pas d'escusse à faire, si té savos toutes les erreurs qu'in faisot au début de l'création du forum !
in fait c'quin pneu in est pas des champes à air !
in parlant d'pneu j'ai quer tin avatar, avec l'panneau Aniche....ch'est d'deudeuche de Boule et Bill ?

par conte j'sais pas pouquo t'as "javascript émoticone" devint chaque tiote animation.... j'in met eune pour vir Very Happy... bon mi cha l'fait pas, in va dire que ch'est un mystère de l'informatique !
Revenir en haut Aller en bas
bernard

bernard

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 06/01/2011
Messages : 11
Localisation Ermont (95120)

Bonne et heureuse année. Empty
MessageSujet: Re: Bonne et heureuse année. Bonne et heureuse année. I_icon_minitimeJeu 6 Jan 2011 - 18:43

tiote bellotte a écrit:
ch'est parfait ! mais t'as pas d'escusse à faire, si té savos toutes les erreurs qu'in faisot au début de l'création du forum !
in fait c'quin pneu in est pas des champes à air !
in parlant d'pneu j'ai quer tin avatar, avec l'panneau Aniche....ch'est d'deudeuche de Boule et Bill ?

par conte j'sais pas pouquo t'as "javascript émoticone" devint chaque tiote animation.... j'in met eune pour vir Very Happy... bon mi cha l'fait pas, in va dire que ch'est un mystère de l'informatique !

__________________
Ouai j'ai r'marqué aussi. J'glisse l'émoticone su l'implac'ment du texte et cha n'marche pas . Ch'est putôt un émoDéconne hi hi hi!!!
Pour l'avatar j'ai trouvé l'image sur un site eud deudeuches et j'ai un peu transformé.
Je viens d'avoir ma 1ère deudeuche et j'ai hâte eud vire arriver les biaux jours pour aller m'prom'ner avec min kien.
Si te veux l'vire va su ch't adresse: http://bernard95120.skyrock.com/3.html
@+.
Revenir en haut Aller en bas
http://bienvenuechezleschtis.kazeo.com/
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Bonne et heureuse année. Empty
MessageSujet: Re: Bonne et heureuse année. Bonne et heureuse année. I_icon_minitimeJeu 6 Jan 2011 - 19:25

Salut garchon et binvenue ichi.

Au départ ch'est un nid de boyaux rouches, mais in est eune pognie de 59 courageux qui ont décidé de les fait évoluer... In se fait surtout des niches. J'aime bin cha mi faire indever les boyaux rouches.

Armarque, is se vingtent dur les voyous.

I faut queusir tin camp. Si jamais te cuisines et que te cuis pratiquemint tout au bain marie... TAIS TE et parle d'eune autre séquo. I n'd'a déjà eune de tin coin qui fait...

Comme te l'as peut-être déjà vu, ou comme te t'in rindras vite compte, in est ichi surtout des rieux de gins. Le premi qui se prind au sérieux i a eune margnouffe.

Pour l'z'émoticones que le grind chef à pleumes i met à nous disposition, à m'mote qu'i ne faut nin les faire glichi dins le texte. I faut foque cliquer dessur et is se mont in plache tout seus. Wink. Nou grind chef à pleume ch'est un boyau rouche, mais i dot avoir du sang 59 vu qu'i fait des rudemint bielles séquos.

Allez, n'hésite nin à intervenir pour hochener tout cha!
Revenir en haut Aller en bas
bernard

bernard

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 06/01/2011
Messages : 11
Localisation Ermont (95120)

Bonne et heureuse année. Empty
MessageSujet: Re: Bonne et heureuse année. Bonne et heureuse année. I_icon_minitimeJeu 6 Jan 2011 - 19:41

batisse a écrit:
Salut garchon et binvenue ichi.

Au départ ch'est un nid de boyaux rouches, mais in est eune pognie de 59 courageux qui ont décidé de les fait évoluer... In se fait surtout des niches. J'aime bin cha mi faire indever les boyaux rouches.

Armarque, is se vingtent dur les voyous.

I faut queusir tin camp. Si jamais te cuisines et que te cuis pratiquemint tout au bain marie... TAIS TE et parle d'eune autre séquo. I n'd'a déjà eune de tin coin qui fait...

Comme te l'as peut-être déjà vu, ou comme te t'in rindras vite compte, in est ichi surtout des rieux de gins. Le premi qui se prind au sérieux i a eune margnouffe.

Pour l'z'émoticones que le grind chef à pleumes i met à nous disposition, à m'mote qu'i ne faut nin les faire glichi dins le texte. I faut foque cliquer dessur et is se mont in plache tout seus. Wink. Nou grind chef à pleume ch'est un boyau rouche, mais i dot avoir du sang 59 vu qu'i fait des rudemint bielles séquos.

Allez, n'hésite nin à intervenir pour hochener tout cha!
_________________________
Merci pour tin tiot mot sympa et pour les instructions.
Ch'est vrai qu'il n'faut pas s'prendre eul tiête et pas péter plus haut qu'on a l'C..
In tout cas ej vos qu'il y a gramint de ch'tis expatriés.
Bon....j'vais arrêter là parsqu'avec tout cha je n'fait pu grind causse à m'baraque!!!
lol! cha marche!!!!!!t'es un brafe. Bonne et heureuse année. 525822 Bonne et heureuse année. 525822
Revenir en haut Aller en bas
http://bienvenuechezleschtis.kazeo.com/
Contenu sponsorisé




Bonne et heureuse année. Empty
MessageSujet: Re: Bonne et heureuse année. Bonne et heureuse année. I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Bonne et heureuse année.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Bonne Année
» Ch'est histoire ed dire:"Bonne année mes gins"
» Bonne Année
» Bonne Année
» Bonne Année
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Présentation :: N'hésitez pas à vous présenter ici...-