acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Qui veut gagner des millions? B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Cartes Pokémon : la prochaine extension Pokémon sera EV6.5 Fable ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Qui veut gagner des millions?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Qui veut gagner des millions? Empty
MessageSujet: Qui veut gagner des millions? Qui veut gagner des millions? I_icon_minitimeVen 31 Déc 2010 - 12:23

Cha se passe pindint l'émission "qui veut gagner des millions".

I eune guernoule qui arrife in finale. Je ne dirai rin chu l'couleur de ses cavux et chu ses argumints naturels. Elle a déjà gagné 300 000 et jue sin va tout pour l'dernière étape. Tertous dins l'salle i crie comme ch'est écrit chu les panneaux: "le million, le million".

L'présintateux - ch'est Foucaud? - i li rappelle qu'elle a le choix: ou bin elle abindonne là et arpart avec 300 000 ou elle armet cha in ju et si qu'elle perd elle n'arpart qu'avec 38 000 ou eune séquo ainsi.

La foule arprind "le million, le million, le million" et elle dit au présintateux, après avoir bin pris s'n'haleine qu'elle y va pour le million.

Question: parmi les ojeaux que je vais citer, lequel ne niche nin dins un nid: le moinneau, la grive, l'agache (l'pie) ou le coucou?

Elle réfléchit et elle dit, assez surte d'elle: le coucou!

Gros cinéma du présintateux pour la déstabiliser mais elle reste chu s'position: le coucou!

Le présintateux fait durer le suspince et dit que la bonne réponse est... le coucou!

Elle impoche sin million et s'in va fiêter cha au resto pis in boîte, avec eune copine à elle, qu'elle a des cavus assez dorés...

A un momint l'copine elle deminte commint qu'elle étot si surte que l'bonne réponse ch'étot le coucou.

Et l'autre elle li répond: t'es biête ou quo? Chacun i sait que les coucous cha dort dins les horloches.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Qui veut gagner des millions? Empty
MessageSujet: Re: Qui veut gagner des millions? Qui veut gagner des millions? I_icon_minitimeVen 31 Déc 2010 - 15:15

Qui veut gagner des millions? 563562 J' parie m' tiète conte un camembert que l' prétintieux i savot même pas qu' les coucous is dortent dins les horloches ! ! !
Qui veut gagner des millions? 563562 Qui veut gagner des millions? 880436 Qui veut gagner des millions? 993998
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Qui veut gagner des millions? Empty
MessageSujet: Re: Qui veut gagner des millions? Qui veut gagner des millions? I_icon_minitimeVen 31 Déc 2010 - 16:41

Ch'est qui l' "prétintieux" ?

Mi j'connochos l'réponse que passe qu'à Triberg intre Fribourg et Strasbourg i a toute eun' vallée dû qu'is font des coucous et des grosses horloches comme des comtoisses mais in pus soffistiqué, et j'ai failli dormir dins ch'coucou l'pus grand du monte, is avotent fermé l'porte avant que j'seuche sorti.
V'là chi eun' comtoisse moderne

Qui veut gagner des millions? 1108482686
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Qui veut gagner des millions? Empty
MessageSujet: Re: Qui veut gagner des millions? Qui veut gagner des millions? I_icon_minitimeVen 31 Déc 2010 - 18:44

lL' prétintieux ,...l' Prétintieux ?.....mais l' présintateux ...bon sang..mais c'est bien sur ! ! ! I m' ménerfe ch'ti la ! ! ! !
. In devrot pas avoir l' drot d' juer pour des sous ! ! ! !
Sad
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Qui veut gagner des millions? Empty
MessageSujet: Re: Qui veut gagner des millions? Qui veut gagner des millions? I_icon_minitimeVen 31 Déc 2010 - 20:09

Loumarcel a écrit:
j'ai failli dormir dins ch'coucou l'pus grand du monte, is avotent fermé l'porte avant que j'seuche sorti.
V'là chi eun' comtoisse moderne

Ch'est eune histoire à dormir debout t'n'horloche!

T'es malin aussi tisaute d'être intré par l'porte de l'trappe du plus grind coucou du monte... I faut toudis que t'escalades ti, i a rin à faire.

Alors ainsi l'porte elle s'a arfermé chur ti? Te t'imagines in train de faire coucou tous les quarts d'heure in hochenint tes bras?

Solan?e elle arot pichi à s'maronne de rire énon? Mi aussi si que j'avos été à s'plache. Misère...
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Qui veut gagner des millions? Empty
MessageSujet: Re: Qui veut gagner des millions? Qui veut gagner des millions? I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Qui veut gagner des millions?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» cha gagne des millions !!!
» L'pape i veut
» qui veut l'pieau d'chés phoques
» tarte aux preunes ou aux pommes ou à cha qu'in veut ( aux concombres?)
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Histoire de rire un peu :: Des garlousettes-