acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Petit Papa Noël ..... B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-20%
Le deal à ne pas rater :
-20% Récupérateur à eau mural 300 litres (Anthracite)
79 € 99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Petit Papa Noël .....

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
leon grossel



Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 12

Petit Papa Noël ..... Empty
MessageSujet: Petit Papa Noël ..... Petit Papa Noël ..... I_icon_minitimeVen 26 Nov 2010 - 8:03

Pétit Papa Noël,

J’ t’écris pon eune lette pour te té m’ armuches d’ cadeaux quand té déchindras du ciel..mais pour que t’y armontes !.

Comme d’effet, d’ pus un an, té t’évertues à reste rincrinquer à l’ nonchère des voisins d’mes pétits éfants et je n’ sais pus quoi leur réponte.


J’ ai pas su quoi leur dire au printemps quand ches coulons des alintours t’ ont bédelé jusqu’ à tes orelles , j’ ai pas su quoi leur dire à ch’ l’ été quand té suos à grosses gouttes serré dins t’ n’ anorak rouche alors que l’ goudron i fondot sur l’ route….et j’ai pas su quoi leur dire l’ semaine passée quand eune rafale d’ vint a décorné les rennes d’ tin traineau !.


Sauf tin respect , mais à s’ t’ heure t’as l’air d’eune andoule . In dirot que té fais t’ tournée dins eune carrette à quiens !.

Petit papa Noêl, t’étos déjà à l’ ouvrache quand j’ n’étos qu’ un jone, adon, même si t’ ardonnes d’ l’ espoir à ches séniors qui cachent du traval, j’ t’ in supplie arlis l’ nouvelle loi sur les artraites et té trouveras suremint eune pache sur les lonques carrières qui t’ permettra d’ souffler un pétit peu et d’ déchinte d’ tin perchoir.

Grosses baisses. Léon.

Ps : L’ an passé min garchon il avot demindé un « MP3 à carte »…..pas 3 cartes d’ l’UMP !..té vos , té fatigues..té vas finir pas t’ faire foute à l’cour !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Petit Papa Noël ..... Empty
MessageSujet: Re: Petit Papa Noël ..... Petit Papa Noël ..... I_icon_minitimeVen 26 Nov 2010 - 8:14

.
....... Petit Papa Noël ..... 286966 Mi ch' t' annèe j' cros core au Père Noel mais l' année prochaine j' y crorai pus ! ! !
. Petit Papa Noël ..... 563562
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Petit Papa Noël ..... Empty
MessageSujet: Re: Petit Papa Noël ..... Petit Papa Noël ..... I_icon_minitimeVen 26 Nov 2010 - 8:20

Sacré Léon!

Te peux arvénir tchand que te veux avec des sujets ainsi.

Euh.... ne fais nin attintion que t'es in artraite, continue garchon;)
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Petit Papa Noël ..... Empty
MessageSujet: Re: Petit Papa Noël ..... Petit Papa Noël ..... I_icon_minitimeVen 26 Nov 2010 - 8:56

Bonjour tertous!
Cha m'a bien plus aussi l'sujet la,sauf que je l'avos lu à 6h du matin sur l'jornal,j'ai vu de suite de qui qu'cha prov'not...
Tout comme chti lal de l'semaine passé.
"Si c'est patois"
Sacré Léon. Petit Papa Noël ..... 583681
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Petit Papa Noël ..... Empty
MessageSujet: Re: Petit Papa Noël ..... Petit Papa Noël ..... I_icon_minitimeVen 26 Nov 2010 - 9:57

Ch'est vrai cha y a des cops i s'trompe.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Petit Papa Noël ..... Empty
MessageSujet: Re: Petit Papa Noël ..... Petit Papa Noël ..... I_icon_minitimeVen 26 Nov 2010 - 12:33

Mes gins, j'sus bêbête des fos !! si, si...
J'avos lu l'texte d'Léon et j'avos pas compris, j'me disos, ch'est bizarre, l'habitute ch'est limpide les histoires à léon, mais là !!!
Pis là d'un cop Petit Papa Noël ..... 176586 mes neuronnes is s'sont connectés, comme quo tout arrife (in rigole pas !) à min avis chés les queques flocons d'neiche qui m'ont gelé l'cerveau...
Bref, ch'est vrai que des fos chés pères Noë is s'incrus'tent dins l'paysache... cheul été, in a in vu un incrinqué d'sus l'rambarde d'un balcon, i avot cor chés étoiles et chés décorations d'collées su chés ferniêtes et les guirlandes éleuctriques accrochies aux nochères, j'ai même fait armarquer à min homme que l'femme de l'majon alle s'in faisot pas d'trop pou l'nettoyache d'chés cassis (ouis j'sais, des fos, in est un peu mâches nos chès femmes, des fos....) et qu'alle étot cor pus in avince que dins chés magasins....
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Petit Papa Noël ..... Empty
MessageSujet: Re: Petit Papa Noël ..... Petit Papa Noël ..... I_icon_minitimeVen 26 Nov 2010 - 12:40

Pindint la guerre (incore)...i avot des All'mands qui logotent chez des civils. I avot un officier dins l' majon du bieau père d' min fils,(ch'ti du GMC in Algérie). Quand qu'i partot in permission à Noel , i li rapprotot, .....un trésor pour l' époque, eune oranche ! ! ! ! ...Cha, i s' in rappell'ra tout s'vie....
....Eune oranche ! ! ! ! Petit Papa Noël ..... 563562 ... pindint la guerre ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Petit Papa Noël ..... Empty
MessageSujet: Re: Petit Papa Noël ..... Petit Papa Noël ..... I_icon_minitimeVen 26 Nov 2010 - 13:18

Confirmation, si beso in étot, que cha n'étot nin tertous des tiêtes de sots.
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Petit Papa Noël ..... Empty
MessageSujet: Re: Petit Papa Noël ..... Petit Papa Noël ..... I_icon_minitimeSam 27 Nov 2010 - 12:28

Si te savos Léon comme ej bertonne après ches "Père Noël" accrochis aux farniètes .... et même à y bin réfléchir au père Noël tout court. Mi, j'préfère Saint Nicolas et s'légende et l'père fouettard ! Qu'est-ce que j'ai eu peur un' fos, pour vire Saint Nicolas, nous les affants, in devot monter su' un' estrade et passer d'vant l'père fouettard avant et...impossible ed se débiner, tout l'monte i nous argardait. J'cros c'ch'était l'première année où min frère i étot pinsonnaire in Gelbique.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Petit Papa Noël ..... Empty
MessageSujet: Re: Petit Papa Noël ..... Petit Papa Noël ..... I_icon_minitimeSam 27 Nov 2010 - 12:32

Oh... ti t'avos fait de travers pour tronner comme cha chu tes guiboles!

Te peux avouer à ch't'heure. A m'mote qu'i a prescription...
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Petit Papa Noël ..... Empty
MessageSujet: Re: Petit Papa Noël ..... Petit Papa Noël ..... I_icon_minitimeSam 27 Nov 2010 - 12:39

J'avos nin fait d'travers esspécialemint mais comme monmère elle rouspétot toudis...ch'est que j'avos pas toudis fait c'qu'i fallot.....et te connos des affants qui font jamais d'travers ti ? Si t'in connos ch'est qui z-ont l'mémoire courte ! Razz
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Petit Papa Noël ..... Empty
MessageSujet: Re: Petit Papa Noël ..... Petit Papa Noël ..... I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Petit Papa Noël .....

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Petit papa Noel
» Petit mot pour cadeau de Noel
» décorations de noel
» Cadeau d' noel
» Cha ne vous sort nin par les trous de nez la Noël?
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-