Un sur dix. « Commint ch’cha s’fait qu’t’em ramène des notes parèles ed l’école,,
1 sur 10 in calcul ? ? L’aute jour t’avos zéro in Géographie, ach’t’heure ch’est IN calcul ,Té l’ fais d' esprès ? ? ?
. - Nan papa, ch’maite, i est toudis d’sur min dos, I m’donne toudis des d’voirs à faire qui sont pus durs que ch’eux des autes élèfes, il l’ fait esprès, i n’a qu’des chouchoux dins l’classe…
. - Bon pusque ch’est comme cha, mi j’va daller i parler à tin ’maite ! "
..........Is arrifent à l’école.
. « Bonjour monsieur , que puis-je faire pour vous ? ?
. - Bonjour Monsieur l’instituteur, et ben voila. Mon garchon i ramène toudis des mauvaises notes, à c’t’heure, vous li avez mis i 1 sur 10 en calcul, j’aimeros, j’aimerais, bien savoir pourquoi ?? .
. - Pourquoi ? Vous voulez savoir pourquoi ? Je suis désolé de vous l’apprendre si vous ne le savez déjà, cher monsieur, votre fils est allergique au calcul, il ne comprend rien, il ne retiens rien, il ne sait rien.. Il ne fait aucun effort.
. - Si qu' i sait rin pourquoi vous n’ li avez pas mis zéro alors pindint qu' vous y ètes ? .
. - Voila, je lui ai mis un demi point pour le papier et un demi point pour l’encre, c’est tout ce que je peux faire pour lui….De toute façon,
si vous ne voulez pas me croire, je vais l’interroger devant vous…
.
. - D’accord, j' voudros bin vire cha. I m' dit que vos avez des préférés ! ! ! qu’il est brimé ! ! ! qu'vos l' avea in griffe qu' vous lui donnez toudis des dévoirs trop difficiles, plus difficiles que cheux des autes z’élèves…..’ ..
. - Bon, ne vous énervez pas comme ça, vous allez voir. Dis donc, Nénesse, combien font deux fois deux ? ? ?
. - Et Nénesse de s’exclamer in braiyant :« Té vos papa I ARCOMMINCHE ! ! ! ! »
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