acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Des situations qu'in se sint babache B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-40%
Le deal à ne pas rater :
-40% sur le Pack Gaming Mario PDP Manette filaire + Casque filaire ...
29.99 € 49.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Des situations qu'in se sint babache

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMar 22 Juin 2010 - 9:00

Ch'est Tiote Bellotte qui m'a donné l'idée, avec s'n'histoire de baisse chu les joues du maire qui voulot li dire eune séquo in muchette à s'n'orelle.

Cha pourrot être un sujet rigolo cha - pour les ceusses qui savtent se moquer d'eux-mêmes: raconter des momints de grinte solitute, tchand qu'in se dit qu'in a fait eune bêtisse et qu'in voudrot qu'i aiche eune marche arrière à l'vie.

Bin sur i peut n'd'avoir plusieurs des momints comme cha....

Allez, je montre l'eximple: nin plus loin que ch'printimps, j'avos dormi dins min caméon du côté de Coblence in Allemagne, et au momint d'armettre in route... cha fait "youf" un coup, pis pus rin. Je ressaye plusieurs cops... toudis parel: un "youf" et pus rin. Je téléphone à min patron, qui devot incore être in pyjama, pour li expliquer que je chus in panne de batterie et, insonne in cache eune solution pour trouver un dépanneur.

A un momint i me dit "t'es sur que t'as nin eune vutesse inclinchée?" et là, bin sur, je réalise immédiatemint que si... ch'étot un tiot caméon, d'ùche que je dors in travers des sièges - avec un matelas exceprès installé intre les sièges chu le moteur - mais d'ùche que pour nin être imbêté par le levier à vutesses, i faut mettre in seconde.

Je m'ai sinti idiot.

Mais j'ai fait bin pire...
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMar 22 Juin 2010 - 10:04

là, ch'est nin mi qui sait sinti babache,mais m'soeur.
Ch'est quand qu'j'ai été in Espagne,il y a 4 ans.
Cha m'est arrivé d'aller loin quand même,mais pas un auto,mais in bus.
Ch'est in arrivant à ch'l'hotel in voulant printe l'ascenseur,in étot tros couples,mi,min frère et m'soeur.
Quand l'porte de ch'l'ascenseur s'est ouverte,j'ai voulu intrer in premier,mais m'soeur m'a rassaqué par m'n'épaule in m'disant,
-té vos nin que ch'l'ascenseur est plein!!!,alors qui n'avot pas un tchien d'dins...
seul'mint dins l'fond d'l'ascenseur,y vavot eun' grande glache,elle n'avot même pas fait l'illusion qu'chétot nos tiêtes qu'in véyot à l'glache...
Cha devot ête l'fatigue du voyage...
in a bin rit avec cha
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMar 22 Juin 2010 - 10:46

un cop min grand père s'in va à l'interremint mais comme i éto athé in intindant que l' cérémonie soit terminée i rinte avec des camarates ach' café à mo Roffé à côté ed l'églisse ej pinse que si à des Bruaysiens qui viennent sur el site l'on bien connu i botent un verre pis deux,etc.. quand i z'ont intindus ché cloches sonner i dsont sortis mais la i z'arconnaissotent pus personne.
tout simplemint parce l'interemint d'avant i éto parti.
i z'ont fait comme si rien éto i z'ont suivi ech' corbillard sans savoir qui chéto el mort.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMar 22 Juin 2010 - 11:35

J'ai un copain que sin père i a passé s'vie à s'perte. Par eximple i arrêtot s'n'auto à un indrot pour aller faire des commissions.... i ne l'artrouvot nin. I louot eune séquo pour ses vacinches... i li fallot de l'aide pour l'artrouver.

Ch'étot un gag dins s'famile.

Pis i est mort... Aux pompes funèpes i a un impoyé avec s'tiête de croque mort qui claine chu l'côté qui deminte qui qu'ch'est qui veut le vir eune dernire fos avint qu'in arferme le couverque...

Min copain i a nin voulu y aller mais s'femme elle a été.

Pis elle a arvénue in riint... i s'avot incore perdu! Ch'étot nin li qui étot dins l'boîte!

Du coup is ont nin payé l'interremint.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMar 22 Juin 2010 - 11:39

Eune terripe pour mi...

J'étos étudiint et à l'occasion d'eune pause ou eune séquo ainsi, qu'in rigolot déhiors intre élèfes de l'même classe, je vos un gars qui traverse l'cour in botint.

Mi comme un imbécile je li crie "te t'as cassé t'guiffe?"

I m'a arwetchi pis i a rin dit... ch'est un copain qui m'a dit qu'i avot eu l'polio.

Ben je peux vous dire que j'étos nin fier tchand que j'ai été m'excuser...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMar 22 Juin 2010 - 12:01

mi auchi je n'd'ai fait des gaffes, mais j'vas pas commincher par mi...
I a queques ins j'gardos un tiot garchon que l'papa i étot toudis dins la lune, (eune fos qui devot venir l'querre chez mi, i est allé chez s'maman qui vit à 15 km de m'majon, in s'demindant eune fos garé devant chez elle quoqu'i venot faire là)
Donc c'papa, un jour qui finissot l'traval pus tôt me prévient que cha s'ra li qui récupérera l'tiot à l'école mais qui s'rappelot pus d'ù que l' classe s'trouvot, ni l'nom de l'maîtresse, je li donne donc chés rinseignemints et le v'la dins l'cour de l'école...
Bin sur i avot oblié d'ù qui devot aller et s'présinte à l'première porte in dijant à l'maîtresse : "bonjour je cherche la classe de Mme jambon"... tiot silenche de l'maîtresse qui li répond : "je pense que vous voulez dire la classe de Mme Lardon ?"
et li au lieu de s'taire i dit tout d'go : "ah oui, je me disais que c'était un morceau du cochon mais je savais plus lequel !" in s'rindant compte in même timps de s'gaffe !
Inutile de vous dire que l'histoire a fait l'tour de l'école !
comme j'ai déjà gardé gramint d'tiots, je n'd'ai eu queques ins qui sont passés dins l'classe de cheule Mme Lardon et elle m'in a parlé à chaque nouvielle rintrée scolaire jusqu'à qu'elle seuche à l'artraite !...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMar 22 Juin 2010 - 21:11

un soir que j'avos invie d'sortir j'prinds min téléphone :
- allo, le restaurant Untel ?"
- oui
- bonjour madame, je voudrais réserver une table pour ce soir, si c'est possible ?
- je pense que oui, ne quittez pas...
- pas de problème madame
- donc vous disiez pour ce soir, pour combien de personnes ?
- pour deux
- pas de problème, pourrais je vous demander vers quelle heure vous pensez arriver ?
- bien sur madame, vers 20 h
- c'est parfait, à tout à l'heure
- merci, à tout à l'heure madame...

A 20 h in fait nou intrée dins l'restaurant, un monsieur s'avance vers nous et j'y dis :"in a réservé eune tape"
comme i cache dins sin life, j'y précise que j'ai eu eune dame au téléphone et LA l'monsieur m'répond
- Oui, Oui, c'est moi qui vous ai répondu, je vérifie juste le numéro de la table, veuillez me suivre s'il vous plait..

J'me sus assise sins broncher, imbarassée... comme i tendot les menus j'ai failli dire "merci madame", heureusemint ravallé à timps !... j'peux vos dire que min homme i rigolot dins ses moustaches...
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMar 22 Juin 2010 - 21:28

ya la ichi, des rudes anecdotes!!!
j'in brai.  
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMar 22 Juin 2010 - 22:45

Des situations qu'in se sint babache Affraid Ch' étot dins min premier villache, un villache ed dins l' timps ginre "Jour de fête"....A côté d' l' école, eune tiote plache aveuc un tiot bistrot ...
. Un matin, j' rinte dins l' bistrot , j' étos bin copain aveuc euche patron, Présidint d' eule socièté d' chasse, comme aveuc tout l' monte d' ailleurs même aveuc euche curé.
. I avot eune paire eude cultivateurs attablés qui buvotent eune bistoulle. J'in déminte eune aussi pour pas faire désorte.
. Jusque la cha va.
. D' sur eule comptoir i avot eune magnifique carabine 5.5 pour les connaicheux, aveuc eune lunette eude visée ....
. Qu' est c' qui faijotent les gins in rintrant, is ravisotent dins lunette pour vire l' effet qu' cha fait.
. Mi j' fais comme tout l' monte, j'prinds l' carabine, mais, avant d' arguetter dins cheule lunette, j' oufe eule culasse! ! ! ! Eune cartouche 5.5 long alle quait d' sur eule comptoir.......L'Patron Présidint i a cangé d' couleur, i est dévénu pale comme un mort....Des situations qu'in se sint babache Affraid
. J' précisse pour les ceusses qui n' connotent pas qu' aveuc eune cartouche 5.5 long, té peux tuer quéqu'un à 1500 mètes! ! !
Des situations qu'in se sint babache 563562 Des situations qu'in se sint babache 563562 Eune carabine ou un fusil dotent toudis avoir l' culasse ouverte, les munitions dotent pas ète dins l' même pièche.
.
Qu'est c' qui férotent les gosses quand qu' vous érotent eul' dos tourné ? ? L' même chosse qu' vous érotent fait à leur ache ! ! !
.
. In arot pus avoir eule même tour ichi .....mais ch' est eune aute histoire...suite au prochain niméro ! ! !
.
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMer 23 Juin 2010 - 10:37

un cop in m' prom'nant j'avos invie ed finquer j'avos des clopes mais pas ed fux esse sus rintrer pour acater des allumettes dins eune.....librairie.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMer 23 Juin 2010 - 15:05

Des situations qu'in se sint babache Icon_biggrin J' sus d' eune distraction comme ch' est pas permis, j' dos ténir cha d' eume mère et de s' mère, m'grand mère.
. J' habitos Billy, m' grand' mère Paris, concierche d'un garte meupes BEDEL.
. L' date d' min mariache, ch' étos "au 14 juillet des Bèches", ch 'est à dire au 21 Juillet....in..... 1952 ! ! !
. Comme i n' avot pas d' téléphone à l' majon, eume mère et s' mère alles s' écrivotent assez souvint. Les lettes de paufe grand mère, alles n' avotent pas eune majuscule, pas un point....du début jusqu' à la fin. Chelles d' eume mère, jé ne l' sais pas mais j' sais qu' alle étot brillante à l' école et...au cathéchisse ! ! ! .
. L' jour du mariache, in attindot grand mère "parisienne" ...pas d' grand' mère...in ne l' veyot pas arriver ! ! ! !
.
Final'mint, inquiete, m' mère alle est dallée chez un commerçant qui avot l' téléphone pour appeler eume grand mère in composant l' niméro du garte meupes...
. " Allo, maman, alors in t' attend pour el mariache , qu' est c' qui s' passe, in t'vos pas arriver..?
. - Quoi pour eule mariache ? Ch' est pas diminche prochain ? ? "
.....
. Alles avotent parlé eude tout dins leus courriers mais n'avotent pas parlé de l' date du mariache ! ! !
.......
. In a arfait un aute arpas l' dimincha d' après! ! ! !
......
. Cha a core terminé par un formidape éclat d' rire dins tout l' famille ! ! !
. Min mononque, frère ainé d' eume mère qui travaillot dins l' garte meupes , i criot " MA MèRE ALLE VA AU MARIACHE !!!! MA MèRE....
Des situations qu'in se sint babache Icon_biggrin Cha s' terminot jamais in drame mais tout étot prétesque pour rigoler ! ! !
Des situations qu'in se sint babache 563562 Des situations qu'in se sint babache 880436 Des situations qu'in se sint babache 993998 Des situations qu'in se sint babache 880436 Des situations qu'in se sint babache 993998 Des situations qu'in se sint babache 880436 Des situations qu'in se sint babache 993998 Des situations qu'in se sint babache 880436 Des situations qu'in se sint babache 993998
.
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMer 23 Juin 2010 - 15:15

Chef ! ! ! Tsa ta ièsse ? ? ? Was is das ? ? qué za quo ? ? ?
. Mi j' n'That what is what c ' is ?
.
. mi j' n' a corrrre rrrien comprrrind ! !
.
.
j'in brai



Ch' est un machin mal foireux ? ? ?
. Escusse me si que j' mescusse ! ! !
. Hug! Tin sioux dépleumé dévoué ! ! !
. Des situations qu'in se sint babache 993998
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMer 23 Juin 2010 - 18:02

pépéPéBé a écrit:
Chef ! ! ! Tsa ta ièsse ? ? ? Was is das ? ? qué za quo ? ? ?
. Mi j' n'That what is what c ' is ?
.
. mi j' n' a corrrre rrrien comprrrind ! !
.
.
j'in brai
Des situations qu'in se sint babache 993998

Ch' est un machin mal foireux ? ? ?
. Escusse me si que j' mescusse ! ! !
. Hug! Tin sioux dépleumé dévoué ! ! !
.

Pose tin vierre pépé.... in est largués
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMer 23 Juin 2010 - 18:04

Dis me, grind chef à pleumes, pourquo que ch'est écrit [résolu] au début du sujet?

J'aros buqué chu eune tétine qui ne faut nin?
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeMer 23 Juin 2010 - 20:35

nan nan Batisse ch'est nin ti qui a buqué sur quéquosse qui fallot nin, ch'est mi in faisant un essai,et qu'j'ai oublié d'inl'ver...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitimeJeu 24 Juin 2010 - 15:48

J' pinsos qu' ch' étot un cop d' lébergeusse qui avot foiré ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Des situations qu'in se sint babache Empty
MessageSujet: Re: Des situations qu'in se sint babache Des situations qu'in se sint babache I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Des situations qu'in se sint babache

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Cha sint l'printemps !
» Cha sint Noël !
» Cha sint l'automne. I a eune feule qu'elle a tchée
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-