acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Adon et Eve B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
ETB Pokémon Fable Nébuleuse : où ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Adon et Eve

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Adon et Eve Empty
MessageSujet: Adon et Eve Adon et Eve I_icon_minitimeSam 26 Déc 2009 - 23:34

Bon, i faut bin déflorer le sujet des histoires d'adon, alors je me linche avec l'histoire véridique d'adon et ève...

Le paradis terresse, ne le cachis nin dins un pays exotique loin de tout, le paradis terresse, i étot à l'frontire franco belche.

I étot pile poil à Tourcoing. Dins le 59. Ch'est incore rudemint bieau aujord'hu, mais à l'époque ch'étot vraimint paradisiaque, ch'est le cas de le dire. Tout plein d'arpes, des à gauques, des à preunes, des à chériches, toutes sortes, même des à pommes. I n'd'a incore à ch't'heure, ch'est dire si que ch'étot de l'qualité.

A l'ombre de tout cha, i avot des moutons, avec de l'bonne laine qui a donné des idées à certains, longtimps après.

Et Adon et Eve i étottent là binheureux. Is parlottent patos intre eux, que ch'est l'lingue du pays, qu'elle est arrivée là in même timps que tout cha qui avot été créé pour faire le paradis. Véridique.

Comme is étottent tout seus chu tierre, et que les juets, les vélos, les bistrots et tout cha cha n'avot nin incore été invinté, is passottent lu timps à des jux simples. Bien qu'is n'étottent jomais malates - forchémint, ch'étot le paradis, et pis de toutes manières le climat de là-bas ch'est un des plus sains qui existe chu tierre - is juottent surtout au docteur. I faut dire que lus matériels is avottent été livrés sins mode d'impo...

Bref, ch'étot des jux qu'is aimottent bin. Foque pour juer, in faijint bin attintion de nin détraquer les bazars. Mais un jour i a le patron qui a deschindu du ciel et qui s'est posé au mont à leux, dins un grind nuache de funquée, un tiot peu comme tchand que l'navette espaciale elle décolle, mais li ch'étot dins l'autre sins. In tous les cas i étot sur qu'in le verrot et cha n'a nin loupé, les jones is sont allés à s'rincontre

Et i lu a dit:
- Eh là les jones, ch'est bin bieau de passer vous journées à essayer tous les boutons et tous les réglaches, mais vous veyez alintour de vousautes?
- Ben tins bin sur qu'in vot alintour de nousautes. Sauf tchand que t'éteinds le gros bazar djaune et caud qui brile dins le ciel - tiot rappel, cha se passot à Tourcoing...
- Ouais, ch'est exprès que j'éteinds pindint l'nut, pour que vous pinsiez à dormir. Autremint vous auriottes des cernes incore pires alintour de vous ys...
- Dormir? In est obligis? Parce que ch'est rigolo aussi dins le noir te sais...
- Bon, allez, j'ai été jone avint vousautes hein. Vous n'armarquez rin de spécial avec les biêtes alintour de vousautes?
- Ben, i n'd'a des qui sont rudemint bonnes à minger!
- Ouais, et alors, eune fos que vous n'd'avez mingé eune, quo qu'i se passe?
- Après qu'elle a mingé de l'viante, Eve elle fait des pets qui puttent. Cha la fait rire qu'i a dit Adon. Oh, elle peut faire des menoules, ch'est eune rute péteusse que vous m'avez arfilé là.
- Nin non, ch'est nin de cha que je cause. Mais vous ne pinsez qu'à vous amuser vousautes in dirot! Deux amusettes que j'ai fait...
- Ben ouais, in est au paradis énon?
- Si. Mais vous n'avez nin incore armarqué que tchand que vous avez mingé eune biête bonne à minger, i n'd'in reste tout plein des autres à minger après. Des mêmes?
- Ah ouais... ch'est vrai cha, à ch't'heure que te le dis...
- Ouais, eh ben ch'est parce que ces biêtes, i croistent et is se multiplitent. Et vousautes, vous devriez faire parel.
- I faut qu'in se croise? qu'elle a demindé Eve.
- Ben ouais, au moins vous guimpes. Ne va nin me faire croire que te ne sais nin quo que cha veut dire, je vous intinds de là-haut.
- Bon, qu'i a dit Adon, in va faire comme les lapins alors...
- Hein??? qu'elle a dit Eve. Mi je ne marche nin dins la combine. Déjà je ne chus nin surte que l'lapine elle in profite, et in puq, après, elle a tout plein de tiots lapins qui li font des misères. Nin non nin non, mi je préfère continuer comme in fait. Je me vos mal avec 8 ou 12 tiots dins nous guimpes!
- Qui qu'ch'est qui te parle de douzaines à l'fos? Pour vous, le manicraque i est réglé que ch'est un à l'fos.
- Bon, Eve, le chef i a dit qu'in devot faire un tiot. A m'mote qu'i ne va nin abindonner s'n'idée. I va donc falloir qu'in s'y mette et tint qu'à faire, in devrot s'y mette avint que nous matériels is sochtent usés, surtout les tiens. Quo que t'in pinses?
- Allez, je veux bin, mais nin ichi.

Et ch'est comme cha qu'is sont allés à Neuville in Ferrain.

Véridique!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Adon et Eve Empty
MessageSujet: Re: Adon et Eve Adon et Eve I_icon_minitimeLun 5 Sep 2011 - 20:41

Ché ène nouvelle version de la Bible ....

A quand la suite.... i sont partis pour in faire un.... caïn -caha
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Adon et Eve Empty
MessageSujet: Re: Adon et Eve Adon et Eve I_icon_minitimeMar 6 Sep 2011 - 11:53

ah bin ti ,t'aros pu v'nir aveuc jules ramon pis nous z'autes pou ché visites de ch'musée in patois, t'version du paradis terreste all vaut bien chelle d'Jules qui décrit l'lavache des pieds d'jésus par marie madeleine.....
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Adon et Eve Empty
MessageSujet: Re: Adon et Eve Adon et Eve I_icon_minitimeMar 6 Sep 2011 - 12:28

camanette a écrit:
ah bin ti ,t'aros pu v'nir aveuc jules ramon pis nous z'autes pou ché visites de ch'musée in patois, t'version du paradis terreste all vaut bien chelle d'Jules qui décrit l'lavache des pieds d'jésus par marie madeleine.....

Ché de Batisse ch'texte, j'ai pinsé qu'il méritot d' ête remis en haut de la pile....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Adon et Eve Empty
MessageSujet: Re: Adon et Eve Adon et Eve I_icon_minitimeMar 6 Sep 2011 - 21:21

Ouais Batisse, in voudrot bin savoir l'suite......... Adon et Eve 3305382594
et ne dis pas "is s'marièrent et eurent gramint d'infants !..."
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Adon et Eve Empty
MessageSujet: Re: Adon et Eve Adon et Eve I_icon_minitimeSam 10 Sep 2011 - 18:47

& pou in Fairain à Neuville ,

i z'on Pas Calais ....Adon et Eve 3305382594
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Adon et Eve Empty
MessageSujet: Re: Adon et Eve Adon et Eve I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Adon et Eve

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Notre région, Nos racines :: Nous coins, nous vies ::  Chés Histoires d'Adon-