acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
ché dérives ed facebook B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -39%
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON ...
Voir le deal
1190 €

Partagez | 
 

 ché dérives ed facebook

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
annie



Date d'inscription : 02/01/2010
Messages : 51

ché dérives ed facebook Empty
MessageSujet: ché dérives ed facebook ché dérives ed facebook I_icon_minitimeSam 15 Mai 2010 - 15:13

bon mi franch'mint j'ai essayé facebook j'aime pas gramint !!!et quand j'vos le beuv'ries qui a eu din certaines villes et ch'bazar qu'ché jeunes laichent dérriére eux je m'dis qu'in a du mal éduquer nos zinfants !!
enfin ch'est m'n'avis !!!!!ché dérives ed facebook 52629
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

ché dérives ed facebook Empty
MessageSujet: Re: ché dérives ed facebook ché dérives ed facebook I_icon_minitimeSam 15 Mai 2010 - 15:33

Ch'est les dériffes de linternette, tchin qu'in reste muchés derrière s'n'écran et l'sourite, y n'd'a qui crottent qui a qu'à appuir sur l'bouton pour rameuter les gins.
In reste responsape de tout cha qu'in fait, ou qu'in dit ou qu'in écrit .
C'garchon qui a trop bu et qui est tché du pont...et qui est mort, bin ch'étot nin du virtuel !... dins les jux vidéo, y s'arlèffent, mais là ch'est plus graffe.
Y faut toudis busier avint d'appuir sur l'sourite et d'faire '' invoyer''... ch'est vrai qu'des fos, j'invos des cacoules que j'aros miux fait d'serrer m'bouque virtuelle!
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

ché dérives ed facebook Empty
MessageSujet: Re: ché dérives ed facebook ché dérives ed facebook I_icon_minitimeDim 16 Mai 2010 - 8:59

ouai ch'est malheureux faut faire l'différince pis savoir qu'tout n'est pas permis minme avec l'virtuel .Nous ichi m'file ainée alle a eu des innuies avec des tiotes du collèche et pis l'face book . Ches tiotes bin alles ont été surprisses quand in a fait l'réunion au collèche et pis qu'in leur a expliqué c' qu'alles incourottent comme punition.
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

ché dérives ed facebook Empty
MessageSujet: Re: ché dérives ed facebook ché dérives ed facebook I_icon_minitimeDim 16 Mai 2010 - 9:25

j'ai l'impression que les jones deviennent fous avec tous ché sites et les jeux vidéo aujourd'hui ché les apéros géants.peut ete que d' main cha s'ra les drogues parties géantes.j'exagère un peu mais au train ou cha faut pus s'étonner de rien.quand ej pinse..quand on éto jones on s' continto di'un simpe ballon pour juer dins ch'coron. chose ben sûr qui s'ros pus possipe ed faire à cause des carettes ou d'eune cule pour ché garnoules pour juer au carré..té va m' dire nounours i faut vife avec sin temps .peut ete mais ej préfère em' jeunesse qu'à l' leur!!!
Revenir en haut Aller en bas
annesophie

annesophie

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/02/2010
Messages : 251
Localisation Nimes

ché dérives ed facebook Empty
MessageSujet: Re: ché dérives ed facebook ché dérives ed facebook I_icon_minitimeDim 16 Mai 2010 - 10:24

Bin pourtant je n'sus pas eune vielle (36 ans ed mi si j'peux dire) mais minme mi j' préfère m'rappeler m'jonesse busier à c que faisos avec mes camarates pindant mes vacances ,mes mercredis ... , quoque j'ai cor de l'chance d'vife à l'campagne mes tiots i sav'tent cor c'que ch'est d'cuerrir après un ballon ,faire des balates in vélo ,jeuer à l'marelle ... Pis connaite ches arpes ,ches fleurs et ches animaux d'toutes sortes (ferme ,domestiques, insectes )
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

ché dérives ed facebook Empty
MessageSujet: Re: ché dérives ed facebook ché dérives ed facebook I_icon_minitimeDim 16 Mai 2010 - 14:32

affraid . T'avos core ed la chance d'avoir un ballon. Nous, dins l'coron, in a souffert dins note jeunesse, in juot au ballon aveuc des boîtes à conserfe ! ! aux och'lets aveuc des morciaux d'carr'lache, aux avions aveuc les viux cahiers..............
. J'sais pas commint qu'ch'étot dins vos coin, mais j'arrétos pas d'l'eu dire aux infants à l'école , vous n' savez pas juer....ch'étot bousculer, faire les dingues ! ! ! et cha ch'étot i a pus d'vingt ins, (pinsionné d'pus 20 ans) cha n'sa pas arringé dépuis.
................
. L'jeudi, in s'artreuvot tertoute dins l'coron, pus d'vingt gosses et in dijot, à quoi qu'in jut aujord'hui ? ? ,
. In inmerdot jamais personne....
. Ach't'heure aveuc les jus vidéos d'maboules cha va pas les inringer nan pus... du fu, des esplosions, des armes, des mort, des monsters, des bagarres, des meurtres , des gonzesses qui sont pas frileusses ,.... rin d'bin ! ! !
. affraid In n'arviendra pas in arrière! ! ! i ché dérives ed facebook 880436 ché dérives ed facebook 563562 dins min coin, in s' plaind pas d'trop , is sont core "civilisés" les jeunes
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

ché dérives ed facebook Empty
MessageSujet: Re: ché dérives ed facebook ché dérives ed facebook I_icon_minitimeLun 17 Mai 2010 - 15:20

pépé , té m'fais pinser a min premier ballon ed' cuir , chetot cor des lamelles ed' cuir , cousues , qu'in racommodot souvint , passeque les coutures y lachottes , en'din yavot in chambre a air , avec in boudinette , et in fos gonflé , chétot arfermé par un lachet , quand un faijos un crâne , cha faijot bin du maux , et un
plus si yétot mouillé , yétot lourd , et cha faijot cor plus ed' maux
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

ché dérives ed facebook Empty
MessageSujet: Re: ché dérives ed facebook ché dérives ed facebook I_icon_minitimeLun 17 Mai 2010 - 20:08

J'ai qu'minché à juer au foot avec chés ballons là, ch'est vrai que quand té faisos eun' tête et que t'ar'quéyos sus ch'lachet cha faisot bien du bien et in avot des godasses avec 6 crampons in cuir cloés dins l'semelle avec tro ou quate clos. Chés crampons is étot'ent fait avec plusieurs rondelles ed cuir et quand qui avot l'première rondelle qui foutot l'camps bin i restot que l'tête ed chés clos, s'qui m'a permis quand j'étos "cadet" d'avoir min genou ouvert sus plusieurs centimètes, et comme j'm'avos soigné tant bien qu'mal qu'après ch'match j'ai cor l'trace à min genou gauche, pourtant cha fait pus d'chinquante ans.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

ché dérives ed facebook Empty
MessageSujet: Re: ché dérives ed facebook ché dérives ed facebook I_icon_minitimeLun 17 Mai 2010 - 20:12

Imagine un peu si qu'in avot fait eune tiète aveuc el boîte à tiots pos ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
annie



Date d'inscription : 02/01/2010
Messages : 51

ché dérives ed facebook Empty
MessageSujet: Re: ché dérives ed facebook ché dérives ed facebook I_icon_minitimeMer 19 Mai 2010 - 17:02

mi min grand pére cordonnier i me n'avot fait un biau d'ballon avec des morciaux d'cuir ,j'min rappelle core aprés toutes ché zannées i restot din l'rue d'lens prés de ch'stade d'hénin !!!!!
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

ché dérives ed facebook Empty
MessageSujet: Re: ché dérives ed facebook ché dérives ed facebook I_icon_minitimeMer 19 Mai 2010 - 17:21

ouais annie , chés des sacrés souvenirs , pas tous jones , cha m'rappelle qu'chés coutures in les graissot avec d'el couenne ,ed pourchieaux , qu'ej gardot quand em ' mère al faijot du rassacache ,
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




ché dérives ed facebook Empty
MessageSujet: Re: ché dérives ed facebook ché dérives ed facebook I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

ché dérives ed facebook

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Facebook
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-