acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
El'temps du fouisache B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -45%
PC Portable LG Gram 17″ Intel Evo Core i7 32 Go ...
Voir le deal
1099.99 €

Partagez | 
 

 El'temps du fouisache

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeMer 7 Avr 2010 - 9:27

Marie all'étot à l'coyette occupée à sin tricot in jech'tant un oeul à un couet sus ch'fu. D'pis un momint d'ichi all'étot rapagée : s'n'arsoule ed'Guss i avot racaté eun' conduite.

I n'allot pus dins chés estaminets d'pis qu'i avot hérité d'un tiot gardin de s'tante Mélie, à un quart d'heure de s'mason.

Sitôt rintré de s'n'ouvrache, Guss i infilot s'culle et s'maronne ed'velours, i chifflot deux, tros verres ed'rouche, histoire ed'pouvoir faire la route et i s'in allot, fin bénache, sin louchet sus s'n'épaule, fouir sin bout d'gardin.

In n'l'arveyot qu'eu'paire d'heures pus tard, pour la soupe. Un tiot peu rouche, in tiot peu écauffé, mais... chà armue les sangs d'fouir ainsi comme un dératé.
S'bell'mère, pour l'faire indever, li dijot d'printe un tubin d'ieau pour arfrodir el'lame ed'sin louchet !

El temps passot, et Guss n'parlot point cor d'acater des s'minches !
Pourtant, pour aller à sin gardin, i passot toudis d'vant l'café à Jules, qui vindot des graines des Jardins Ouvriers.

Marie all'dépichot d'vir l'ouvrache de s'n'homme et, un bieau jour, all's'met dins l'tiête d'aller avec li dins ch'gardin.
Et quoi qu'all'vot ? Sin terrain invahi d'tignons, d'picholits et d'cardons !!! Pas eun'pell'tée d'artournée !!!
Je n'vous dit pas ichi tous les noms d'osieaux qu'all'a dit à Guss !

Savez-vous chù qu'i a répondu à s'méquaine, sans s'démonter ?

"Que l'époque qu'in vit à ch't'heure ! In m'a volé min fouisache !"

Guy de Ch'bos (Guy Dubois)

pour bin tout comprinte :
culle : chemise de travail
dépicher : être impatient
s'méquaine : épouse
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeMer 7 Avr 2010 - 10:01

ech'duc, in t'a pas volé tin fouissache ? ? ?
El'temps du fouisache 563562 El'temps du fouisache 880436 smiley
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeMer 7 Avr 2010 - 14:44

pas du tout,hier j'ai fuis ed devant, et j'ai oublier ed rintrer min louchet,y à meme pas in courageux qui l'a volé
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeMer 7 Avr 2010 - 21:32

J'ai connu eun' histoire simblable,et du vécu,chétot nin du fouisache,mais d'légumes qu'in volot.
Chétot un voisin mineur qui avot un camp pas loin de s'mason,
quand qu'il arvenot d'y avoir était passer deux tros heures, les tros quart du temps i disot,
-bin grand mère in m'a core volé tros biaux choux rouche!
seul'mint,ch'est li qui arvindot ses légumes pour aller boire sin tiot pinard à ch'cabaret.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeJeu 8 Avr 2010 - 15:28

...T'aros bin voulu qu'in t'el vole tin louchet ch'duc ? ? ,
. D'vant l'majon, i a un tiot parterre aveu des fleurs. J'vous jure é qu'ch'est pas mi qui a volé l'camélia à grand mère pour el l'arvinte! ! ! !
. .....
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeJeu 8 Avr 2010 - 17:17

j'auros du em taire, j'ai arpiqué des pensées, , y in reste pus qu'einne, du coup ej vais mette des horiies,et des gros piquots ...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeVen 16 Avr 2010 - 16:26

El'temps du fouisache Icon_biggrin Ch'duc, aujord'hui in a mis les dernières pentierres dins l'gardin. Les premières "sont sorties" mais qui fait core frod. In prie l' Bon Diu pour qui gèle pas. El'temps du fouisache 563562
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeVen 16 Avr 2010 - 20:32

mes pentières sont sorties aussi,ej l'ai aient arbuté ed peur qui gèle,j'ai risqué ed d'arpiquer mes choux cabu, in verra bienpour arpiquer mes tomates et courgettes ej vais attinte in peu qui fait meilleurj' ai meme buté mes carottes al sont sorties aussi , je sais pas cha que cha va donner , in verra bien ,j'évite d'arroser au soir , j'arrose au matin ...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeSam 24 Avr 2010 - 15:00

Alors ch'duc, cha pousse ? ?

El'temps du fouisache 1272160981


. El'temps du fouisache 1272161490
. T'as vu cha les salates ? ? ? Les tomates, ch'est arparti comme in 14.
. L' serre, eune pompe, un puche, ch'est l'panard ! ! !

El'temps du fouisache 286966
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeSam 24 Avr 2010 - 18:24

Eh ben vous avez de l'veine que cha pousse chez vousautes!

Mi j'ai foui min gardin et j'y ai artrouvé les 3 pids de céleri que j'y avos planté i a un in de cha.

Is étottent gros comme eune balle de tennis... et tout biscornus.

Direque au bac à l'ordure. Je me deminte si que je ne devros nin planter des fleurs in plastique... Nan, ch'est eune blague! J'ai l'intintion de planter des dhalias, parce que grâce à vous bons consels de les laichi passer l'hiver in tierre avec un terril de chintes par au-dessur de chacun, is sont tertous crevés.

Ch'est à quel momint qu'in met cha? Cha se vind tout partout? Cha coûte cher?
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeSam 24 Avr 2010 - 19:07

Bin mi cha fait quiques années qu'j'ai arrété d'faire pousser des tomates dins mes agglos, passe que cha pousse pas plus que dins l'terre et faut toudis arroser, alors j'va les accater amon Inter ou Carref... cha m'arviens moins cher.
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeSam 24 Avr 2010 - 20:25

mes pieds ed tomates ,ej les rintes ém maison au soir,j'ai mes pommes ed tierre ,ej cros qui sont brulé par el gel, mais ej garde espoir qui poussent, ed main ch'est la st marc ,ej vais mette mes haricots vert et jaunes des beurre, sinon tout est sorti ,oignons ,échalotes ,carottes et choux cabu, faudrot qui arrete ed geler au matin ...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 8:18

Bonjour ch'duc, ichi in a du pot, i n'a pas core gélé l'matin! ! ! Tout est bin démarré.... mais i fait frod quand même. L'vint du nord i arrife directemint du producteur au consommateur ! ! ! Enfin, i gèle pas ch'est déja cha ! !
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 8:44

t'a de l' chance pépé, mi j'ai pas ed serre,seulemint einne de 1m sur 1m ,et mes salates sont pas si grosses..
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 9:17

M'serre alle fait 8 mètes ed longueur....mais, j'ai dû rimplacher l'bâche tros fos ! ! ! ! ...et ch'est pas gratuit! ! !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitimeDim 25 Avr 2010 - 17:56

...."Eh ben vous avez de l'veine que cha pousse chez vousautes!"
....nous autes, in triche, in met des graines! ! !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




El'temps du fouisache Empty
MessageSujet: Re: El'temps du fouisache El'temps du fouisache I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

El'temps du fouisache

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Poèmes, Textes, Chansons :: Coin des artistes-