acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Météo !!!!! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -39%
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON ...
Voir le deal
1190 €

Partagez | 
 

 Météo !!!!!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Météo !!!!! Empty
MessageSujet: Météo !!!!! Météo !!!!! I_icon_minitimeJeu 18 Fév 2010 - 20:32

Rin qu'pour faire inrager Batisse pour quanqu'i arviendra....(mais i est arvenu et j'pinse qu'i devot s'dire de quoi is ont parlé in mon absince...) I A PU D'NEICHE ! TOUT I EST FONDU...... j'gliche pu su' les trottoirs.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Météo !!!!! Empty
MessageSujet: Re: Météo !!!!! Météo !!!!! I_icon_minitimeJeu 18 Fév 2010 - 20:55

I n'a pus de neiche, i faut le dire vite. In parcourint le pays, in se rind compte à vir ce qui reste qu'i a des coins d'ùche qu'i a du faire vraimint mauvais... Et hier i avot du verglas, surtout chu les marches d'escaliers et pour les petons in général.

A ch't'heure, in circule dins des camps de mines. Vinguette que les routes is sont démolies dins certains coins. Le pire, je cros, ch'est du côté de Ligny in Barois. Ch'est tout plein de trous. Chu la 4 voies i n'd'a pus que 2 qui sont autorisées, et les véhicules is font des zigzags intre les trous.

A ch't'heure, avec le dégel, je ne vous raconte nin l'état des parkings in terre battue. Tcheue bedoule. Ch'est nin bon pour l'propreté intérieure des véhicules...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Météo !!!!! Empty
MessageSujet: Re: Météo !!!!! Météo !!!!! I_icon_minitimeVen 19 Fév 2010 - 14:14

Shocked L'brun d'in m'rue.
.
Météo !!!!! Img-140000bfo0a
.
Ch'est pas à causse d'el mètéo ! ! ! Vous vérrotes cha l'dallache ! ! ! ! Des tranchées pour canger les évacuations d'ieaux usées, ed l'ieau d'pleufe, "Is" zont évintré l'rue d'un bout à l'aute. Achteur rebelote," is" vont arfaire des tros pour interrer les fils électriques, les fils ed téléphone ! ! Que bordel. L'paufe route alle est pleine ed nids d'poule .....d' ornières pleines d'ieau... Les autos espitent les majons.....A près cha s'ra pas core fini, "is" vont inlièvié les trottoirs pour faire eune rue piètonne ! ! l'grand ju ! ! ! mète des bacs à fleurs ! ! ! .
. Mi, j'imagine. Quand qu'cha séra fini, j'imagine vire des cars ed tourisses arriver, d'Gelbique, d'Ingelterre, du Japon, d'Amérique , tout cha armé aveu des Clodak, printe des photos sortir les camescopes, ! !...passer al télévision ! ! ! .
In intindant in est bin inmerdés tertousses... Et ch'est pas à causse d'el météo ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Météo !!!!! Empty
MessageSujet: Re: Météo !!!!! Météo !!!!! I_icon_minitimeVen 19 Fév 2010 - 14:43

J'voudros bin qui vienne faire cha din m'rue!
j'séros fin bénache!
parce qu'ichi,ch'est nin des nids poules,ch'est des nids d'cigognes,et j'te parle nin des trottoirs,et ch'est nin d'aujourd'hui qu'cha éxiste,et in n'est pas près de n'avoir des nouviaux,vu qui n'a plus d'sous à Hénin...
Chétot plus propres et plus intret'nus 30 ans à l'arrière.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Météo !!!!! Empty
MessageSujet: Re: Météo !!!!! Météo !!!!! I_icon_minitimeVen 19 Fév 2010 - 14:46

Ah ouais, cha a l'air d'eune rue à tourisses... cha ne m'étonne nin que les japonais ou les grinds bretons, voire même les étasuniens is font des dépliints touristiques exprès pour que lus clientèle elle peuche vir LE bistrot débit de toubac typique de Boulogne!

Pauvre PPPB! Avec t'rue peutonne, t'as nin fini de faire de l'marche à pids pour ramener tes commissions du supermarché!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Météo !!!!! Empty
MessageSujet: Re: Météo !!!!! Météo !!!!! I_icon_minitimeVen 19 Fév 2010 - 14:57

affraid In n'aura quand même el drot ed sortir nos "chars" ed nous Réserfes" .... pour dépinser nos sous au Super Market ! ! !
. . Vous autes, vous arètent core el l'drot ed daller aveu vous carrettes jusqu'au bistrot ou l'marcand d'moules ...pour dépinser les votes ! ! ! ! ! ! Faut faire marcher l'commerce ! ! ! !
. :farao:
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Météo !!!!! Empty
MessageSujet: Re: Météo !!!!! Météo !!!!! I_icon_minitimeVen 19 Fév 2010 - 15:14

Ah valà? Is sont bons à Boulogne... is font eune rue peutonne foque pour les gins qui n'ont rin à y faire. Ceux qui ont eune séquo à acater is peuttent y aller in auto.

Cha dot être cha qu'in appelle le progrès!

In fait in pourra passer in auto dins l'rue à condition d'aller boire eune chope ou de faire un loto au bistrot. Ch'est nin un péache mais cha y arsonne un tiot peu quind même énon?
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Météo !!!!! Empty
MessageSujet: Re: Météo !!!!! Météo !!!!! I_icon_minitimeVen 19 Fév 2010 - 15:20

Roger a écrit:
ichi,ch'est nin des nids poules,ch'est des nids
d'cigognes

Cha dot être eune race espéciale alors... peut-être des qui ont le vertige Météo !!!!! Icon_pirat
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Météo !!!!! Empty
MessageSujet: Re: Météo !!!!! Météo !!!!! I_icon_minitimeVen 19 Fév 2010 - 15:57

té fais d'l'esprit la batisse!
j'parlos nin d'l'hauteur, mais de l'circonférence de ch'nid!
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Météo !!!!! Empty
MessageSujet: Re: Météo !!!!! Météo !!!!! I_icon_minitimeVen 19 Fév 2010 - 19:31

. Ch'est bin cha Batisse, i a un panneau au bout d'el rue: Sens interdit sauf pour daller au bistrot ou acater des moules ! I n'a pas d'autes commerches dins m 'rue.
. Ch'est un tiot bistrot, et un tiot marcand d'moules "faites al main"..... i faut pas brader l'commerce ! ! ! !
.
Brader, pas dins l'sins interdit, vinte à bas prix .....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Météo !!!!! Empty
MessageSujet: Re: Météo !!!!! Météo !!!!! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Météo !!!!!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» signor météo....
» expressions avec la météo
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-