acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Ches vièles autos - Page 4 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com


Partagez | 
 

 Ches vièles autos

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6  Suivant
AuteurMessage
pépéPéBé



Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeJeu 25 Fév 2010 - 18:54

Ches vièles autos - Page 4 Icon_biggrin Les vièles carrettes et les vièles caravanes
.
Ches vièles autos - Page 4 1267167629
.
. El Taunus 17 M.....et l' Esterel.....
.
. Aveu eune carrette parèle, in risquot pas d's'involer, aveu l' Esterel arpliée, derrière in faijot au maximum 80 Km par heure.. mais pas aveu l'vint dins l'nez.... Ch'moteur i n'étot pas nerveux du tout. ! ! !
. Aveu eune caravane, i faut contr$ôler l' poids qui a d'sur el flèche aveu un pèsse personne, pour pas soul'vier l'cul d'l'auto, mais cha vous devotent l'savoir.
. Ch'est pas la joie quand qu'in vot s'carrette artounée, j'm'in doute.
. Core heureux qui n'a personne ed grav'mint blessé ! ! !
Ches vièles autos - Page 4 Affraid
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeJeu 25 Fév 2010 - 22:04

Des stabilisateurs ch'est ou ch'étot (j'sais si cha existe cor) des genres d'lames de ressort fixées sus l'attache remorque et sus l'caravane et comme sin nom l'indique ch'étot pou stabiliser l'caravane, ch'étot vraimint efficace.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 7:37

Voilà un stabilisateur.

[img]Ches vièles autos - Page 4 1267213832[/img]
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 10:40

ché cha , et avec chés tiotes manivelles qu'in vot ( points rouches ) in pouvot répartir el poids d'el flêche , d'su el cul d'el carette , cha ( stabilisot ) aussi ech' bonhomme
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 11:40

Ch'étot un drôle de système... Pour stabiliser la tindince aux zigzags, à m'mote que ch'est plutôt des amortisseurs qu'i faudrot à l'plache des lames d'arsort. Mais bon... des amortisseurs ch'est plus cher. In puq, ches lames d'arsorts qui relevottent le tchul de l'auto in prenint appui chu le timon de l'roulotte, cha muchot surtout les effets des mauvais chargemints... qui sont l'cause principale des mauvais comportemints routiers des remorques.

A min point de vue, ch'est un système qui rindot l'roulotte tellemint solidaire de l'auto qu'eune fos que l'roulotte elle partot chu le côté elle immenot l'carette avec.
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 11:58

ouais mais té culbutot pas , et cha n'a rin ed' comparape , avec des remorques , ed' camions ,
faut avoir conduit un jour in caravane avec des ,stabilisateurs , et sans stabilisateurs , pour faire el comparaison , , et ya in sacré différince , que seul peut faire , in personne qui a pratiqué ch' te " sport ",
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 12:11

Cha fait 22 ins que je tracte eune caravane. Je n'ai jamais eu de stabilisateur.

M'chance ch'est que ch'est eune caravane profilée (Eriba). In ne l'sint nin, pour autint qu'elle soche bin chargée. Tchand que je vos qu'elle arot tindince à être instable, retouche du cargemint. RIN dins les coffres du haut. Tout aussi bas que possible et le plus lourd au plus près de l'essieu. I ne faut des fos nin grind cosse pour déstabiliser une remorque in équilibre chu 2 roues avec foque 50 kg chu l'flèche.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 14:57

Ches vièles autos - Page 4 Icon_eek I faut aussi des bons amortisseurs d'sur el carrette et aussi d'sur el remorque ! ! ! ! Pour coucher eune 403, faut vraimint pas avoir ed' bol ! ! !
Ches vièles autos - Page 4 Affraid
. Té roules core in Peugeot ? ? ?
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 15:37

nan ach'teur j'ai , in renault modus , mais j'ai toudis comme min père eut des peugeot , el dernière qu'j'ai donné am' fil , chétot in 106 kid , al avot 10 ans et 95000 kms , et al roule cor a 14 ans et cor impeccape
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 16:39

Ches vièles autos - Page 4 Icon_idea Les vièles carrettes, enfin ! ! ! !
.
Ches vièles autos - Page 4 1267246203
.
. Un excellent souv'nir, les BX ! ! ! !
. In a eu tros BX. Quand qu' j'ai eu l'première, j'me sus dit : . . "Achteure j' sais c' que ch'est qu'eune carrette qui tient la route......"
. Ches vièles autos - Page 4 Icon_eek
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 16:55

j'pinse qu'ta raison , mi aussi j'ai eu in citron C X 2500 , et pour tracter cha a été la reine , pour mi , du moins du moins j'pinse , in plus cha a toudis été am n'avis el carette el plus confortape , in sintot pas rouler en'din , j'ai eu l'occase un jour ya longtemps , din les années 55/60 ed' monter din in D S ou in I D , cha a été formidape , chétot un cangemint incroyape din l'confort , el reste d'ailleurs
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 17:15

. Ches vièles autos - Page 4 Icon_surprised .. Les vièles carrettes; ..... el Fiat.
. Avant les BX j'avos eune FIAT 131...
. Faire un tête à queue d'sur l'autoroute à 110 km à l'heure et s'artreuver in face d'ech chti la qui m'suivot sans m'casser la gu...ni rien, sur eune route sèque in plus ! ! ! ..Ch'est fort rare ! ! ! J'ai braqué l'volant pour l' aider à virer"..I fallot surtout pas l'contrarier ! ! ! !
. Jé m' veyos déja claquer conte les barrières ed sécurité et partir in tonniaux dins les camps ! ! !
Ches vièles autos - Page 4 Icon_eek
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeVen 26 Fév 2010 - 17:29

ouais y faut l'faire , ya des fos in s'demante vraimint , commint qu'in a fait pour sin sortir , cha va tellemint vite
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeSam 27 Fév 2010 - 10:02

Ches vièles autos - Page 4 Icon_idea Les vièles carrettes, au début du sièque dernier.....
.
Ches vièles autos - Page 4 1267308516
.
. Incore eune invention d'un génie français : Renard
. Tracteurs i n'a eu d'électriques.
. Ch'qui étot génial, ch'est que tous ches reules étotent motrices, (par cardans) et.....passotent exactemint au même indrot qu'les reules du tracteur. I pouvot avoir pus ed "wagons" qu'sur el photo, i n'avot pas d' danger d'accrocher les murs des majons dins les viraches ! ! ! ! ! !
. I n'a pas invinté qu'cha Renard ! ! ! !
(Photo prisse à Wimereux)
.Ches vièles autos - Page 4 Icon_cheers .....Ches vièles autos - Page 4 Icon_cheers
Revenir en haut Aller en bas
am'mote

am'mote

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 07/02/2010
Messages : 143
Localisation P D C

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeSam 27 Fév 2010 - 10:12

ché d'ja pas mal , in sacré invention , cha fait tout drôle d'arvir chés viux engins
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeSam 27 Fév 2010 - 10:25

L'accu des tracteurs électriques étot presque aussi grand qu' un wagon ! ! ! ! ! Cha devot péser sacrémint lourd ! ! ! !
Ches vièles autos - Page 4 Icon_cool
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeSam 27 Fév 2010 - 11:31

. Les vièles carrettes. L' Taunus 17 M "Coup de vent"
.
Ches vièles autos - Page 4 1267314248
.
. Eune voiture qui avot du coffe ! ! !
Ches vièles autos - Page 4 Icon_biggrin
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: les bx Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeSam 27 Fév 2010 - 11:46

j'in ai eu eune auss. el prob chéto les sphères quand i lachotent el carette chétio un véritape tape cul .i in a deux à l'arrière et trois à l'avant.ej l'ai vindue i a longtemps à un visin ale est in cor la dins l' parking ale roule pus i l'a peut ete gardé in souv'nir ed temps in temps ej va l' vire pour em' rapl'er el bon temps.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeSam 27 Fév 2010 - 11:54

Nounours, té pales des sphères des BX ? ? ?
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeSam 27 Fév 2010 - 20:06

ouais pépéBébé
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeDim 28 Fév 2010 - 9:49

. Shocked Ch'est vrai, quand qu'les sphères alles sont mortes, l'carrette alle arbine ed d'sur le route comme si qui n'arot pas d'amortisseurs et qu'les pneus is sérotent gonflés à mort.
affraid
.
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeDim 28 Fév 2010 - 10:27

Very Happy Les vièles autos l' Ariane....
.
Ches vièles autos - Page 4 1267396658
.
. Après l'cop à Nasser, Simca a motorisé les Versailles, 13 cv aveu des moteur ed 7cv (fiscaux)..... Alle in jetot un ju l'Ariane. Quand que j'prom'nos m'belle mère, alle dijot bonjour à tout l'monte dins les coron du 10.....
. Smile
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeDim 28 Fév 2010 - 10:41

Elle est nin très réglemintaire l'plaque...

Infin, je dis cha... le garagiste i avot peut-être fait eune bonne affaire in acatant des plaques trop tiotes...
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeLun 1 Mar 2010 - 12:10

mi j'ai eu eune R12 ale étot pratique notamint quand on allo dins ché quand avec not' fiancée du momint . ché sièges i faisotent couchette
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeLun 1 Mar 2010 - 13:57

Very Happy Les vièles zautos,l'Ariane
.
Ches vièles autos - Page 4 1267495673
.
Ch'est pas l'garagiste qui est in tort, ch'est mi, j'avos pus assez d'sous pour mette des grands niméros tout partout, alorse in n'a mis des tiots, pour finir eul plaque , is étotent moins cairs ! ! ! I n'a pas d'tiots bénéfices ! ! !
:cheers:
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitimeLun 1 Mar 2010 - 14:09

Shocked Incore eune vièle carrrette
.
Ches vièles autos - Page 4 1267496390
.
L'aronde Elysée.
Bof! ! ! Alle m'a pas laissé un souv'nir impérissape! ! ! Alle partot des bas d'caisse ! ! ! ! ! ! ' Cha pourrissot par l'intérieur ! ! ! !

:scratch:
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Ches vièles autos - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: Ches vièles autos Ches vièles autos - Page 4 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Ches vièles autos

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Ches vièles "mobylettes"
» ches surnoms ou ches pétits noms
» Pourquo qu'in passe les autos aux mines?
» Ches bazars
» 1er Mai Chés pou Ti z'Autes
Page 4 sur 6Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-