acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-40%
Le deal à ne pas rater :
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 pièces (induction, ...
59.99 € 99.99 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes Empty
MessageSujet: Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes I_icon_minitimeMar 1 Sep 2015 - 18:55

Eh ben mes gins, je chus tout défoutu. Ch'étot aujord'hu l'rintrée des classes - si si, à m'mote qu'in va même in causer aux infos à l'télé - et je m'réjouissos d'réintinte tous ches tiots in train de rire et juer dins l'cour de l'école qu'elle est à 50 mètres de min gardin. Ch'est un tiot villache, avec eune mairie/école. Les cris d'afants, ch'est super pour l'imbiince d'un villache. Ch'est eune séquo qui fait se dire qu'in est fin bin.

Ouais, ben tout cha ch'est fini. L'mairie/école ch'est à ch't'heure eune mairie/mairie et les tiots is dottent printe l'bus pour aller dins eune école dins un villache à 6 km.

Je n'd'arai quind même profité 4 mos depuis min déménagemint.

Dire que tchand qu'in étot jones, nous les dommaches de guerre, in étot des masses dins les écoles et i n'étot suremint nin question de fermer des classes. Signe des timps...
Revenir en haut Aller en bas
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes Empty
MessageSujet: Re: Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes I_icon_minitimeMar 1 Sep 2015 - 22:35

Ichi aussi y ont fermé l'maternelle trop tiot village y minque trois éfants

In ferme !!!! cha peut faire ché pas graf qui disent in haut

ché malheureux mais p'tit à p'tit in vas disparaitre

Ché jenne y n'auront pu invit d'vivre dins ché villache si y a pu rin

In a bau s'battre pour faire des fêtes
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes Empty
MessageSujet: Re: Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes I_icon_minitimeSam 5 Sep 2015 - 22:35

Ichi dins min villache -gros villache d'4500 habitants, in vient d'ouvrir eune nouvielle classe in primaire et i s'en fallot d'peu que cha seuche parel in maternelle.... i a queques ans in acceptot toutes les dérogations pou nin êtes in fermeture et asteur in arfuse chés dérogations pace que sinon in n'peut nin accueillir tous chés tiots du villache... à m'mote de dins queques ans cha s'ra l'contraire....
Sauf que ch'est bin pus dur d'ouvrir eune classe que d'la freumer... l'nombe d'élèfes pris in compte n'est nin l'même dins chés deux cas....
Cha qui fait qui a des fos des heureux et des fos des malheureux, des fos ch'est les mêmes à queques ans d'écart.
Mais cha qui est sacrémint dur, ch'est cha que vos vivez mes gins, un villache sins école et sins chés cris et jux d'infants...
m'fille habite un tout tiot villache (400 personnes j'cros in comptant chés vaques) et l'maire pou attirer chés jonnes a vindu des terrains à construire à des prix intéressants et a ouvert eune tiote crèche pou chés bébés... du coup i a eune paire d'jonne couples qui s'sont installés et l'école n'a nin freumée... min tiot fiu pourra user chés bottines dins l'cour
Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes 106396 Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes 106396
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes Empty
MessageSujet: Re: Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Mauvaisse surprisse à l'rintrée des classes

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Surprisse
» les classes dans la classe
» souv'nirs de rintrée des classes
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-