acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -39%
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
Voir le deal
399 €

Partagez | 
 

 Soyez indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  Empty
MessageSujet: Soyez indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes ! Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  I_icon_minitimeSam 29 Aoû 2015 - 8:03

Faijez les indever tous ches codins d’ minisses de l’ Culture et d’ l’ Education Nationale  qui pinsent que note bieau langache il est pon digne d’ête inseigné .

Dijez leur  à tous ches faquins d’jornalisses parisiens , que l’ lanque que vous avez chuchée à l’tote d’vote mère , alle est assez riche pour les arnéquer eune fos pour toutes.

Soyez indinnes !

Vous dont les taïons et rataïons ont arlévés deux fos la  France à l’sueur d’ leur front et à l’forche d’leu bras, marqués au carbon dins l’plus profond d’leur pieau.

Vous dont  le grand père a été humilié pindint les grèfes de 48 , vous qui , sur l’pavé parisien , avez été faire la quête d’eune tartine ou d’un sourire, pindint les grèfes d’ 63…

Soyez indinnes !

Faijez eune grimace  à l’figure d’cheusses qui vous ravissent comme  un manoqueux pasque vous parlez eune lanque qui n’ pourront jamais ni comprinte , ni parler ;  eune lanque qui n’ pourra jamais pocher leur coeur.

Dijez leur à ches baudets dev’nus bidets , qu’i z’auront bieau essuyer leurs pieds sur l’mémoire d’leurs anciens, cha netchiera pas l’trace du  passé qui les suit comme un pétit tchien.

Soyez indinnes !

Dijez leur que vous êtes riche , plus riche qu’eusses , d’ pouvoir  dire à vos pétits éfants que vous les avez kaire , d’pouvoir les apouchiner et leur dire des mots douches  inrobés d’chuque Candi.

Soyez indinnes !

Dijez leur que debouts , face au peloton d’exécution , ou agonisant sur l’camp d’ batale  , certains ont fait monter au ciel des prières comminchant   par  « Mon Diu, mon Diu .. »

Dijez leur que sur l’quai de l’ gare venant d’ Silésie ou de Westphalie,   les premières paroles intindues par les émigrés Polonais avettent un accent patoisant qui a su apaisé leur terreur.

Soyez indinnes !   Ch’ est cha, soyez indinnes !...alors vous sérez dignes !



Bertrand COCQ…indinne .
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  Empty
MessageSujet: Re: Soyez indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes ! Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  I_icon_minitimeSam 29 Aoû 2015 - 15:15

Bonjour Ch'Grand Mait'

Rien à r'dire,

Si félicitations

Piegan dit Cauchette Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  286966
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  Empty
MessageSujet: Re: Soyez indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes ! Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  I_icon_minitimeSam 29 Aoû 2015 - 16:27

Bonjour Piegan, commint qu'cha va?
chés textes de Bertrand sont toudis biaux.... Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  Empty
MessageSujet: Re: Soyez indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes ! Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  I_icon_minitimeSam 29 Aoû 2015 - 17:44

Roger a écrit:
Bonjour Piegan, commint qu'cha va?
chés textes de Bertrand sont toudis biaux.... Very Happy

Bonjour Roger
Biaux et réalistes

Mi cha vas, à part l'caleur tout vas bien
l'maison el'avinche duchemint mais el' avinche

Et ti commint té vas j'ai appris que té faisot du théatre maintenint  ché bien cha
du thêatre patoisant ???
la forme alors ???
Au plaisir t'arlir
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  Empty
MessageSujet: Re: Soyez indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes ! Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  I_icon_minitimeSam 29 Aoû 2015 - 17:57

Mi faire du théatre!!! nan nan j'ai nin eun' tiète à cha, j'ai jamais arrivé à apprinte eun' récitation par coeur, souvint j'avos un 0/10. ch'est loin d'faire du théâtre, par contre aller vir des pièches patoisantes, là ch'est un régal....
je vais filmer des spectacles patoisants, de Guy Dubois, d'Alain Lempens, de Marie Laurence Delille,de Bertrand Cocq... j'les connos tous maint'nint, chés des amis super....
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  Empty
MessageSujet: Re: Soyez indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes ! Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  I_icon_minitimeSam 29 Aoû 2015 - 18:25

Ch'est dommache que te ne faiches  nin de théâtre Roger. J'aros été t'vir.

Bon, in se console avec tous les documints que t'as mis et mets incore chu videochti. T'es t'un rute collectionneux tisaute.
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  Empty
MessageSujet: Re: Soyez indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes ! Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  I_icon_minitimeSam 29 Aoû 2015 - 18:32

Merci Batisse, cha m'fais vraimint plaigir, j'vas tacher d'in mettre des vidéos sur min site...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
Cauchette

Cauchette

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 02/01/2011
Messages : 6419
Localisation Cry sur Armançon

Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  Empty
MessageSujet: Re: Soyez indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes ! Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  I_icon_minitimeSam 29 Aoû 2015 - 19:36

Roger a écrit:
Mi faire du théatre!!! nan nan j'ai nin eun' tiète à cha, j'ai jamais arrivé à apprinte eun' récitation par coeur, souvint j'avos un 0/10. ch'est loin d'faire du théâtre, par contre aller vir des pièches patoisantes, là ch'est un régal....
je vais filmer des spectacles patoisants, de Guy Dubois, d'Alain Lempens, de Marie Laurence Delille,de Bertrand Cocq... j'les connos tous maint'nint, chés des amis super....

J'avos mal compris faire et aller cha n'est pas l'même causse, mais ché pas graf' s'qui cont ché qu't'aiile bien

In compte sur ti pour ché vidéo

J'ai artreuvé des vieux documints de cookerie que ta suremint j'vas les scanner et te les proposer promis, té les a certainemint mais in vera 

T'ai la Batisse in vas arprinde not' ju j'croyot qui avos pu personne lol
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  Empty
MessageSujet: Re: Soyez indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes ! Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  I_icon_minitimeSam 5 Sep 2015 - 22:45

cor un texte magnifique d' Bertrand, criant d'vérités ! Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  106396 Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  106396 Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  106396 Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  106396
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  Empty
MessageSujet: Re: Soyez indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes ! Soyez  indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !  I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Soyez indinnes !....Ch’est cha , soyez indinnes !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Soyez indinnes! de Bertrand COCQ
» soyez bref
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Poèmes, Textes, Chansons :: Coin des artistes-