acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
L'fiête de l'musique B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -39%
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
Voir le deal
399 €

Partagez | 
 

 L'fiête de l'musique

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'fiête de l'musique Empty
MessageSujet: L'fiête de l'musique L'fiête de l'musique I_icon_minitimeSam 4 Juil 2015 - 12:55

Vous allez dire que je me réveille un tiot peu in retard à ouvère à ch't'heure un sujet chu l'fiête de l'musique, mais i s'passe que je pinse régulièrement à cha à quo que j'ai assisté cha va faire 2 semaines.

Et je voudros savoir si que parmi vousautes i a aussi des gins qui ont des fos des séquos bizarres qui se pastent dins lu tiête ou lu tchoeur.

Bref, i a 2 semaines, in est allés passer un momint à l'fiête de l'musique d'eune toute tiote ville - peut-être d'ailleurs que ch'est un villache - dins le secteur d'ùche que j'habitos avint, in Alsace. Cha sintot l'merguez vu que l'fiête de l'musique cha a l'air de devenir aussi l'fiête du minger n'importe quo! Et forcémint, i avot de l'musique, même des scènes avec un préau, comme les vedettes. Au tchoeur de l'fiête, ch'étot surtout des djones qui juottent du tatapoum à tout berzingue. I n'd'a aussi qui imitottent des canteux in faijint du play back. Bon, i avot assurémint grammint d'heures de répétition et j'ai arwetchi un tiot peu quind même vu que l'musique je préfère tchand que ch'est jué in vrai.

Et in allint assez loin du tchoeur de l'fiête i avot un couple de canteux qui s'accompagnottent à l'guitarre. Is cantotent des canchons plutôt country. Des fos in inglais, comme cha in n'écoutot que l'musique.... et ch'étot fin bin.

Et cha qui m'arvient régulièremint à l'esprit depuis, cha s'est passé nin loin de ch'couple qui cantot. In rintrot duchemint vers le point de départ tchand qu'in a vu un viux pépère chu eune vielle cayelle in bos, aux commintes d'un synthétiseux qui avot déjà bin vécu et qui avot de toute évidince grammint trop de boutons pour sin proprio. In puq, là d'ùche qu'i étot i n'avot nin grammint de leumière. Plus tard s'femme elle li a amené eune limpe de bureau. Bref, après avoir réussi à appuir chu tous les boutons qu'i fallot, et avoir les rythmes et accompagnemints qu'i voulot, pépère i s'est mis à canter. I s'a linchi dins "Mexico", cha qui est un tiot peu gonflé à s'n'âche. I s'est avéré que ch'est le proprio du magasin de bottines devint lequel i étot installé, et qu'i a 82 ins! Les gins is s'ont arrêtés et l'ont arwetchi avec des sourires fin bénaches. Tchand qu'i a eu fini i a été applaudi un max, cha qui l'a de toute évidince grammint étonné.

I s'a arbattu avec les boutons de sin manicraque et i a continué avec des tubes du ginre "Vous permettez monsieur...", cha qui à s'n'âche étot un tiot peu comique quind même. D'autint que vu sin succès et probablemint s'mémoire, i a passé certains coplets plusieurs fos...

Voilà. Ch'est nin grind cosse je vous l'accorte, mais ch'est un momint qui a de l'misère à arsortir de m'mémoire.

Ch'est que je ramollis du ciboulot ou i n'd'a des autres qui sont aussi sinsipes à des situations toutes biêtes ainsi, d'ùche qu'in se dit qu'i ne faut nin grind cosse pour être heureux?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

L'fiête de l'musique Empty
MessageSujet: Re: L'fiête de l'musique L'fiête de l'musique I_icon_minitimeLun 6 Juil 2015 - 9:56

Nous z'autes in Provence, in a eu drot à un concert de grillons sauterelles et autres criquets qui nous ont cassé les orèles incore plus qu'les autes jours...
Revenir en haut Aller en bas
 

L'fiête de l'musique

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-