acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Les pids dins l'ieau ? B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -28%
Brandt LVE127J – Lave-vaisselle encastrable 12 ...
Voir le deal
279.99 €

Partagez | 
 

 Les pids dins l'ieau ?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Les pids dins l'ieau ? Empty
MessageSujet: Les pids dins l'ieau ? Les pids dins l'ieau ? I_icon_minitimeMar 30 Sep 2014 - 16:13

In veyant chés informations hier au soir, j'ai pinsé à Loumarcel qui vit à côté Montpellier et j'espère qu'i n'a nin les pids dins l'ieau pace que si mes souv'nirs sont bons i a eune tiote rivière qui coule nin loin de s'mason 
alors Marcel si té passes par ichi et que t'as de l'connexion, rassure nos.

quind même cha arrife d'pus in pus souvint chés innondations !
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Les pids dins l'ieau ? Empty
MessageSujet: Re: Les pids dins l'ieau ? Les pids dins l'ieau ? I_icon_minitimeMar 30 Sep 2014 - 19:53

Té l'as dit, cha fait un rute bazar. L'file de m'sœur a eune majon à Cascatel dins l'Aude. Au cours d'in orache l'ieau a tout importé à côté de l'tiote rivière.....Dins l'perception dins l'école maternelle  tout a été "déménagé........l'percepteur n'a eu que l'temps de s'sauver. Heureus'mint qu'ch'étot par nuit i n'avot pas d'gosses dins l'classe, l'ieau alle est montée presse que jusqu'au plafond..incroyape....tous les pids d'vine importés aveuc l'tierre.......même l'tiot pont construit du timps des romains avot bougé....j'pale pas d'l'impilache d'votures qui avot dins les tournants.......In a peine à imaginer l'brun qu'cha fait..J'plains d'toit cœur ches gins la.
..........
Bonus: A Cascatel i a les vestiches d'un catieau de Simon de Monfort j'cros, du timps des Timpliers...... I a aussi du bon tiot pinard à l'cafe coopératife du qu'in dallot "faire l'plein"........
Les pids dins l'ieau ? Mini_253945safeimage
Photo tirée de GOGOLE 

Les pids dins l'ieau ? 563562Les pids dins l'ieau ? 880436affraidLes pids dins l'ieau ? 880436affraid
.........
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les pids dins l'ieau ? Empty
MessageSujet: Re: Les pids dins l'ieau ? Les pids dins l'ieau ? I_icon_minitimeLun 13 Oct 2014 - 19:03

Ch'est dommache pour le percepteur.....

Ch'est eune blague hein, je n'ai rin contre les percepteurs. Ch'est foque eux qui ont l'air d'avoir eune séquo contre mi!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Les pids dins l'ieau ? Empty
MessageSujet: Re: Les pids dins l'ieau ? Les pids dins l'ieau ? I_icon_minitimeMer 15 Oct 2014 - 17:22

.....Dins l'école, dins l'classe, les éfants avotent dessiné eune girafe d'sur un mur, eune girafe dont l'tiète arrivot presqu' au plafond........l' ieau alle a monté jusqu'à l'tiète de l'girafe, in veyot les traces d'sur l'mur. L'perception étot au même niveau qu'l'école, jusse à côté. I a du faire vinaique pour s'barrer aveuc s'fin-me et un éfant in pleine nuit... Dins l'école comme dins l'perception i n'avot pus rin du tout, pus d'portes, ferniètes,pus d'meupes....
.    Vous savez tertousses qu'in mète cupe d'ieau pèsse eune tonne, imaginez l'poids de l'ieau qui peut avoir dins eune salle d'classe. Faut pas s'étonner qui peut avoir un dallache parèle.
..........
., J'ai pris des diapos mais j'les ai pas core scannées.
Crying or Very sad Les pids dins l'ieau ? 880436 affraid
.........
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Les pids dins l'ieau ? Empty
MessageSujet: Re: Les pids dins l'ieau ? Les pids dins l'ieau ? I_icon_minitimeMer 15 Oct 2014 - 18:09

Bonjour Tertous, 
ouais l'rivière qui coule in bas et dû qui a presque jamais d'iau bin dins ches cas al monte sin niveau ed 2 m. Nous in est dins l'colline au d'zeur', l'iau al traverse ch'terrain, al va amon de ch'voisin et al coule vers ch'ruchau qui est dev'nu eine grosse rivière. Cha a raviné tout partout, in n'vot pus que ches cailloux.
Cha fait pas mal d'année qui a pas eu d'inondation dins ch'villach', is ont ar'creusé sin lit et is ont fait des réservoirs pou ar'ténir l'iau qui déchint du Pic St Loup et d'ailleurs.
Bon in est cor passé à côté, mais vous avez dû vire des villach' pas loin d'ichi dû qu'i in a qui ont tout perdu mais ch'étot pas l'minme rivière qu'ichi.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Les pids dins l'ieau ? Empty
MessageSujet: Re: Les pids dins l'ieau ? Les pids dins l'ieau ? I_icon_minitimeJeu 16 Oct 2014 - 9:39

Be,; nous v'la chi rassuré Marcel !
Ch'est vrai que l'ieau cha fait d'sacrés dégats, in n'peux nin lutter contre s'force !
Chez nosautes y a une coupe d'années in avot eu un sacré orache qui avot fait un sacré brun dins nou lotissement. Nosautes in a eu de l'chance l'ieau est passée d'sus l'côté des murs. In avot pu rin dins l'gardin, nettoyé sec  (infin si j'ose dire !). Tous chés légueumes étottent disséminés chez les vojins. In a vu des porieaux flotter !
In a eu pusieurs vojins qu'in a aidé à écoper leu sous sol tout inondé. A un momint m'vojine à côté (pauf femme malade qui perdot l'vue) m'appelle in dijant qu'elle intindot un grind bruit dins s'majon, elle avot peur qu'un mur ch'étot écroulé. Min homme est allé jusqu'a chez elle in s'tenant au grillage pour nin ête importé par l'ieau, in arot dit qu'eune rivière étot arrivée là. Par chance ses murs d'mason étotent debouts mais sin mur d'clôture mitoyen avec l'propriété au bout du gardin étot tout écroulé sus pusieurs mètres.... Ben ouais à force d'tout betonner l'ieau qui dins les décennies précédentes étot absorbée par l'tierre des quemins bin là elle a gliché comme d'sus eune piste de ski....
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

Les pids dins l'ieau ? Empty
MessageSujet: Re: Les pids dins l'ieau ? Les pids dins l'ieau ? I_icon_minitimeJeu 16 Oct 2014 - 15:26

Bin ouais et i y in a qui bertonne passe qu'is bétonnent et is ont raison.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Les pids dins l'ieau ? Empty
MessageSujet: Re: Les pids dins l'ieau ? Les pids dins l'ieau ? I_icon_minitimeSam 18 Oct 2014 - 11:56

Infin bon, vir ses poreaux ou, incore plus pire, ses côtes de bettes flotter, cha dot être terripe.

Is ont ouvert une boutique de soupe in bas de l'rue? Is arottent pu énon?

In tous les cas, z'avez raison: l'ieau ch'est dingereux. Ch'est pour cha que j'in bos le moins possipe....
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Les pids dins l'ieau ? Empty
MessageSujet: Re: Les pids dins l'ieau ? Les pids dins l'ieau ? I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Les pids dins l'ieau ?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Dins le ciel...
» Y a d'l'ieau dins l'gaz dins min ordi
» Dins l'beigneau
» Cha va babeller sec dins l'69
» l'cat dins l'horloche
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-