acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
merci o'pa ! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Bon plan achat en duo : 2ème robot cuiseur ...
Voir le deal
600 €

Partagez | 
 

 merci o'pa !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

merci o'pa ! Empty
MessageSujet: merci o'pa ! merci o'pa ! I_icon_minitimeDim 13 Juil 2014 - 1:19

i gno des foés , des titiotes scènes ed la vie ed tout les jours qui vous foait risoter dins vos berbes ! ( histoire vraie ,m'enfin ch'est un faijeu d'imbroule et un prometeu d'bonjour qui m'lo soufflée)

adon cha s'passe a boulonne d'après guerre , lo ou chés margats parloéte el patois pindant chel récréation ; et in-ne foé rintrée in classe ch'étoé du boin français qui falloé berdler !  mais parfois al'mason i avoé du laisser aller !
ch'margat  disoé toudis  " arguette le " ; et l'pére croéyant bien foaire , li qui n'avoé été a l'école foque dins chés courts jours , ou bin cor quand ch'clerc i faijoé sin cide .
adon , i ravisoé sin tiot dins les yux et i li disoé :  m'enfin voéyons ; o n'dit pon ARGUETTER ; mais ...... ARGARDER !! Very Happy

 merci o'pa ! 688689  merci o'pa ! 517394  merci o'pa ! 517394  

 merci o'pa ! 541981
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

merci o'pa ! Empty
MessageSujet: Re: merci o'pa ! merci o'pa ! I_icon_minitimeDim 13 Juil 2014 - 14:09

Vrai bien sur.
.    L'Inspecteur vient dins m'classe pour faire passer sin CAP à eune jeune institutrice qui sortot d'l'école normale.
.     Comme sujet d'leçon alle avot chosi un sujet fort intéressant, veillez cha d'ichi, un sujet d'leçon sur les .....cloportes.....va-t-in vire.....Alle fait s'leçon dins les rèques d'l'art comme alle l'avot appris à l'école. El, l' leçon finite, l'Inspecteur prind la parole et interroche un élèfe in posant eune question fort pertininte..
..... " Si l'on place les cloportes en plein soleil, que va-t-il se passer ?
.     - Is vont ète guerzis (grillés,brûlés) Monsieur l'Inspecteur..." rèpond l'élèfe interrogé.
......Et vla l'Inspecteur parti dins eune crisse d'fou rire d'vant l'élèfe médusé qui coperdot pas l'raison d'cheule crisse d'hilarité......
.    Ei bin cheule file alle a eu sin CAP.
 merci o'pa ! 563562  merci o'pa ! 880436  rire
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

merci o'pa ! Empty
MessageSujet: Re: merci o'pa ! merci o'pa ! I_icon_minitimeMar 15 Juil 2014 - 18:47

pépéPéBé a écrit:
Vrai bien sur.
.    L'Inspecteur vient dins m'classe pour faire passer sin CAP à eune jeune institutrice qui sortot d'l'école normale.
.     Comme sujet d'leçon alle avot chosi un sujet fort intéressant, veillez cha d'ichi, un sujet d'leçon sur les .....cloportes.....va-t-in vire.....Alle fait s'leçon dins les rèques d'l'art comme alle l'avot appris à l'école. El, l' leçon finite, l'Inspecteur prind la parole et interroche un élèfe in posant eune question fort pertininte..
..... " Si l'on place les cloportes en plein soleil, que va-t-il se passer ?
.     - Is vont ète guerzis (grillés,brûlés) Monsieur l'Inspecteur..." rèpond l'élèfe interrogé.
......Et vla l'Inspecteur parti dins eune crisse d'fou rire d'vant l'élèfe médusé qui coperdot pas l'raison d'cheule crisse d'hilarité......
.    Ei bin cheule file alle a eu sin CAP.
 merci o'pa ! 563562  merci o'pa ! 880436  rire


 lol!   cha s'roait asteure , i n'éroaite pon l'méme humour !  anon ?

et pour preufe ; pon seur equ'cha seuche eune histoire vrai ; mais j'ai intindu eune vaque braire , et vlo s'que cha disoait :
épreuve de philo du bac :  tertous chés jon-nes nivlets rinte dins chol classe ; et in-na un'ye pu malin qu'un aute déclaque comme cha a ch'l inspecteur :  ej'peux m'assir ??
et l'inspecteur li rinfique :  nan té peux sortoir ! affraid   méme si ch'est pon eune histoére vraie , cha m'éro toudis bien foait rire  Very Happy 

 merci o'pa ! 286966
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




merci o'pa ! Empty
MessageSujet: Re: merci o'pa ! merci o'pa ! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

merci o'pa !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Merci Chef
» merci à Roger
» Merci à ppPB
» merci chef
» merci tiote bellotte
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-