acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Ichi, i a pas d'quo rire. B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 Ichi, i a pas d'quo rire.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitimeMar 8 Juil 2014 - 17:05

Pauvre homme.
Ichi, i a pas d'quo rire. Mini_160970IMG1538
.  Dins l'port d'Boulonne.Ch'étot après midi vers 15 heures. I est toudis la d'pus bin longtimps, in li dit rin, des tiotes jeunes files li apportent à minger.
Ichi, i a pas d'quo rire. Mini_241102IMG15381b

    Ichi, i a pas d'quo rire. 563562  Ichi, i a pas d'quo rire. 880436  affraid
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Re: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitimeMer 9 Juil 2014 - 18:04

inn'a un aussi du cotéïe ed'wimereux , qui vi ou qui vivoé dins un blaukosse  ed'pu au moins 30 ans ; ech'maire i vouloé l'faire déguérpire , a cause de ch'trait d'cote qui s'fait bouffer par chel mer , et tartous chés gins avoéte peur que ch'pauve lapide i dévale chol dune aveuc ech'blokausse !

 Ichi, i a pas d'quo rire. 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Re: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitimeMer 9 Juil 2014 - 19:09

.    J'sais d'qui té parles. Il s"appelle Tadek. C'est un brafe garchon.Il comminche à vieusir, jé l'vos parfos s'trainer péniblement pour faire des courses à Boulonne.
 .    I n'a jamais mendié, i donnot un cop d'main s'sur l'port pour avoir un tiot peu d'sous et du pichon pour nourrir ses ou sin tchien.
......Un jour, i a bin longtimps, j'faijos voler un planeur  d'sur les falaises inter Wimereux et Boulonne quand j'vos sortir d'un blockauss eune espèce d'troglodyte qui est vénu m'parler. Ch'est comme cha qu'j'ai fait s'connaissance.i est fort sympathique.I m'a invité à boire un café" "dins'majon". j'ai pris des photos.
. I étot fin bin, l'blockauss donnot sur la mer par eune grante ferniète qui avot installèe. I avot eune vue imprenape d'sur la mer et d'sur aute cosse aussi si bin qu'un jour des fiers à bras sont vénus tout casser dins sin gourbis.......I s'a installé pus loin d'sur Boulonne.
.....D"pus un momint i habite un aute blockauss d'sur Wimereux. Ch' t'homme la n'a jamais voulu habiter un appartemint. I vit tout seu avec sin ou ses tchiens pour s'protéger.
.....Cha m'étonnerot que ch'maire d'Wimereux voudrot l'faire déquerpir, i n'imbète personne, tout l'monte l'respecte et in pusse ch'Maire ch'est core un brafe type que j'connos fort bin.
Ch'est pas d'main la veille que l'falaise alle va s'écrouler.
 Ichi, i a pas d'quo rire. 563562  Ichi, i a pas d'quo rire. 880436  Ichi, i a pas d'quo rire. 380246
.     J'ai oblié d'dire qu'tout Boulonne l'connot sous l'surnom de jésus.
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Re: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitimeMer 9 Juil 2014 - 20:46

oui Jesus , ch'est cha , j'espere qui n'partiro pon , qui finiro s'vie dins sin blaukossse ; mais en s'qui concerne el décision de ch'maire , ej'séroait pon aussi catégorique équ'tizote , car el maire inn'peut point risquer l'accident mortel de quéqu'un d'su s'commune .  cha f'roait pon bonne presse ; anon?


PS : j'avoais connu ch't histoire lo ; dins un érportage d'su France 3 cote d'opale !

 Ichi, i a pas d'quo rire. 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Re: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitimeJeu 10 Juil 2014 - 6:05

J"in sais pas pusse j'vas m'rinseigner.
 Ichi, i a pas d'quo rire. 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Re: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitimeJeu 28 Aoû 2014 - 11:06

Sur l'port à Boulone.
Ichi, i a pas d'quo rire. Mini_497238IMG1955
I a tout l'confort d'sur l'palier.
A d'es qui parait, in inliévant s'quémiche i a artreuvé l'gilet qui a pardu i a quatre ans.
affraid
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Re: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitimeLun 1 Sep 2014 - 0:59

bén un jour én inlvant chés coeuchures i r'trovaro pététe éss marronne  !!  affraid


ch't honme lo , j'él voé coére assez souvént , i l'est a l'éntrée de ch'parkinge adou j'ém gare quanq'ej va a boulonne !!   Ichi, i a pas d'quo rire. 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Re: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitimeLun 1 Sep 2014 - 19:40

Avant hier. In avot pleu.
Ichi, i a pas d'quo rire. Mini_398511IMG2017
.   J''assis coté de ch'paufe homme  et in ingache l'conversation.I s'esprime fort bin in Français
Ichi, i a pas d'quo rire. Mini_603500IMG2013
.    I n'est pas drole, ch'est core li qu'i m'déminte si cha va.....et i m'tind l'boutète d'rosé à mitant vite qu'i est in train d'boire au goulot.....mi j'peux pas boire naturel'mint.
..............
.    Veyez cha ses loques à côté de l'tente....i pleut d'sure......I n'a pas l'air  d'avoir pardu l'moral...et l'tente déquirée  ! ! !
.    Jé n'sais pas si ch'est vrai, i paraitrot qu'i arot pardu s'famile dins in accidint ? ?
Ichi, i a pas d'quo rire. 563562 Ichi, i a pas d'quo rire. 880436 paufe homme.....
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Re: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitimeMar 2 Sep 2014 - 0:34

nouzote én ch'momént a Calais ch'est chés migrants qui princh'té tous les risques pou aller amon d'chés inglés ! l'eute coup d'sur l A16 l'on proufité d'un ralentissemént pou asseyer d'ouvert chés camions pi de s'camucher d-déns !  Crying or Very sad   ch'est triste ! quanq j'a v'nu d'sur Calais én janvier i z'étoait'té 400 ; pi lo ...1200 

Ichi, i a pas d'quo rire. 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Re: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitimeMar 2 Sep 2014 - 9:52

J'sus au parfum de c'qui s'passe à Calais. L'file à madame habite près du théate, sin mari ch'est ' docteur LAPERE, un excellent méd'cin. I est fort apprécié.....ai cas où.....
.
..ses parints, des notapes fort sympathiques habitent Calais,ma fille ainée habite Sangatte , tout près d'la plache (plage) d'Calais. Avant à Sangatte i avot un grand hangard qui habritot des gins vénus d'partout. I avot un magasin tout près. Comme i parlotent pas Français, les mains aux hanches is battotent des ailes pour faire comprinte qu'is voulitent du poulet cuit à la broche in faijant "cot...cot...cot...". MDR. Sin tiroir étot plein d'billets d'sous d'tous les nationalité.  MDR....Ach't'heure is dotent ète inter Calais et Marcq...dins in indrot applé la zone (j'cros)......In n'sait pas d'du qu'is vientent.
.......Un jour j'arvénos d'Marq...à l'sortie i a un passage à niveau....110m pus loin i avot un homme, s'finme et deux tiots gosses. I m'fait sine d'arrêter......et m'dit...".gare ? gare ?" I pinsot qu'i avot eune gare. J'li déminte in Inglais, in Allemand, in Polonais, c'qui veut, j'parle un tiot peu d'tout mais rin d'bin, i comperdot rin..........Jé m'dis,in mi même,  du qu'is vientent ches gins la ? ? ? un gosse s'élance pour traverser l'route, ch'l'homme i crie "Vogeïe !"........Cha veut dire Attintion in Polonais ? ? ? ? ........J'ai pas voulu les laicher au mitant de l'campane aveuc leus éfants,    j'les ai inmnés à l'gare d' Calais.....(.un est si bon MDR.).. Rigole pas , j'aros été contrôlé par les flics j'aros core été bin immerdé.,.   A Calais j'eufe min porte flouse pour li donner 10 euros pour acater eune séquo à minger à ses gosses, i a cru qu'j'allos li d'mander des sous, i m'a fait comprinte qu'i n'davot pas....
......
.         Min fils i est éducateur au CHRS d' Marquise, i vot arriver Irakien, chinoisse, d'zarapes) 'toutes sortes d'gins, in sait pas commint qu'is sont arrivés la.
..........I in a qu'is in profitent bin de l'misère humaine.
Ichi, i a pas d'quo rire. 563562 Ichi, i a pas d'quo rire. 880436 affraid


Dernière édition par pépéPéBé le Mer 3 Sep 2014 - 8:07, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Re: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitimeMar 2 Sep 2014 - 10:10

I n'a pas d'quo rire in effet.
Ichi, i a pas d'quo rire. Mini_182366IMG2017
I a l'moral.
Ichi, i a pas d'quo rire. Mini_730946IMG2012

." vous n'ètes pas noyé dans votre abri ? ?
.- Non, ça va.
.- Vous allez rester la cet hiver ?
.- Non, je vais ètre hébergé ailleurs."
....... Il ne m'a pas dit où.....vous avez vu ça ? il pleut sur ses habits....et il semble avoir le moral ! ! ! 
Ichi, i a pas d'quo rire. 563562 Ichi, i a pas d'quo rire. 880436 affraid  d'timps in timps i s'offre eune boutèle d'mousseux....


Dernière édition par pépéPéBé le Mar 2 Sep 2014 - 10:28, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Re: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitimeSam 6 Sep 2014 - 19:29

.....Et, ch'est core li qu'i déminte si cha va ! ! !
 Ichi, i a pas d'quo rire. 563562
Ichi, i a pas d'quo rire. Mini_923299Clodo
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Re: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitimeJeu 11 Sep 2014 - 17:14

Cha s'arrinche pas fort
Ichi, i a pas d'quo rire. Mini_611894IMG2125

Ichi, i a pas d'quo rire. Mini_463981IMG2127

Ichi, i a pas d'quo rire. Mini_431308IMG2128
.La preufe.....
.Ichi, i dort,.....
Ichi, i a pas d'quo rire. Mini_393398IMG2126
  I a des brafes gins qu'is li donnent des couvrantes et qu'is li apportent à minger.....
Ichi, i a pas d'quo rire. 563562 Ichi, i a pas d'quo rire. 880436 affraid
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Re: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitimeLun 15 Sep 2014 - 18:48

Ichi, réparation de fortune....
Ichi, i a pas d'quo rire. Mini_803606IMG2136
Et i s'plaind pas, i a l'moral...cha va toudis pour li...
.... Ichi, i a pas d'quo rire. 563562
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Ichi, i a pas d'quo rire. Empty
MessageSujet: Re: Ichi, i a pas d'quo rire. Ichi, i a pas d'quo rire. I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Ichi, i a pas d'quo rire.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» un tiot poème pour rire
» ej sus mort d' rire
» ej su mort d' rire
» l'cinéma y'étot tout plein
» Cha va rire du côté d'l'Est....
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Histoire de rire un peu :: Des garlousettes-