acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment :
Cartes Pokémon : la prochaine extension ...
Voir le deal

Partagez | 
 

 Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus....

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Empty
MessageSujet: Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... I_icon_minitimeMar 13 Mai 2014 - 11:23

Vinguette, is nous l'ont mis profond!

Vu qu'i ne fait nin bieau, je m'ai dit que j'allos faire m'déclaration. Et vu que je j'essaye d'être un pépère moderne, je l'ai faite in ligne. L'avintage ch'est qu'in sait direct combien qu'i faut mettre de côté pour payer.

Eh ben l'surprisse elle est mauvaisse! Par eximple, m'pinsion de sécu elle a augmintée de 25.67 euros par mos, in comparint le 1er jinvier 2013 au 1er jinvier 2012.

Je ne chus nin très malin mais pour mi 11 fos 25.67 cha fait 282.37. Et cha, ch'est si que l'augmintation elle est au premi février et compte donc chu 11 mos. Et donc, logiquemint, l'ligne correspondint aux revenus de pinsions sécu 2013 devrot augminter au maximum d'inviron 280 euros par rapport à 2012. Ouais, eh ben Monsi Bercy i calcule que m'pinsion de sécu elle a augmintée de 1626 euros.

Ch'est comme si que j'avos eu un 13ème mos. Mais je ne l'ai nin vu!

Le reste est à l'avenint. Je ne vous raconte nin l'augmintation chu le chiffre final du net à payer....


Dernière édition par batisse le Mar 13 Mai 2014 - 15:20, édité 5 fois
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Empty
MessageSujet: Re: Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... I_icon_minitimeMar 13 Mai 2014 - 14:08

Min pauf Batisse ! cha fait quer l'tupe d'vaseline c't'affaire là ! In puq ch'est nin rimbourése par l'sécurité sociale l'vaseline j'cros bin ?
A min avis qu'is ont fait eune erreur..
Y a d'quo t'arracher les caveux (si té n'd'avos cor  Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... 3305382594 )

Mi j'l'ai pas cor faite m'déclaration, par internénette in a cor l'temps -ouais, mi y a bielle lurette que j'sus une future mémère moderne- j'ai même nin cor ravisé cha qu'is ont écrit, j'vas cor attinde un tiot peu, paraitrot que d'main i dot faire bieau, j'vas pas m'gâcher l'jornée par avince....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Empty
MessageSujet: Re: Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... I_icon_minitimeMar 13 Mai 2014 - 15:35

I n'a nin l'air que ch'est eune erreur tiote. Cha fait parel, in pire, pour l'complémintaire.

Et in m'arlisint je m'ai dit que j'avos fait eune erreur de calcul, que j'ai à ch't'heure corrigée, et ch'est incore pire.

Profite de t'bielle journée. Ichi i tchet des averses de timps in timps. Nin du timps à sortir in mobylette...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Empty
MessageSujet: Re: Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... I_icon_minitimeMer 14 Mai 2014 - 5:33

Mi aussi j'sus core un arrière grand père moderne, J'fais m'déclaration par internénette et j'calcule insuite mes impots. j'sais pas si qu'aveuc un seul tupe d'vaseline j'in arai assez. Cha buque sec.
.       affraid  Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... 880436  Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... 563562  Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... 880436  affraid  Bof ! ! J'arrêtrai d'boire et d'feumer cha séra pas facile j'ai jamais bu j'ai jamais feumer du tout.
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Empty
MessageSujet: Re: Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... I_icon_minitimeMer 14 Mai 2014 - 8:43

pépéPéBé a écrit:
Mi aussi j'sus core un arrière grand père moderne,
 j'sais pas si qu'aveuc un seul tupe d'vaseline j'in arai assez.
Cha buque sec.
.       affraid  Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... 880436  Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... 563562  Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... 880436  affraid 
Mi aussi j'déclare cha in lign' d'puq tros ans , 
j'a même modifié min prélèvemint/mensuel 
sinan in fin d'année avec l'régule 
te t'prinds eune bielle  Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Carott10

Heureus'mint qu't'as pas eu ch'tupe aveuc ,


car is t'aurotent compté cha in pluq  comme avantach' 


in Nature .... rire 


Comme l'mutuelle d'em  n'épouse l'partie pris in charch' par s'boîte 
i faut ach'teur l'déclarer aveuc un an rétroactif...


Dernière édition par Kazimierz le Jeu 15 Mai 2014 - 10:03, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Empty
MessageSujet: Re: Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... I_icon_minitimeMer 14 Mai 2014 - 10:28

.   Jé m'deminte même si par momint is veultent pas nous l'infoncer par l'gros bout bien profond sans vaseline.
.   Cha et pis les preunes.
.    J'ai gagné 90 euros et un point in moinsse, j'sus un dingereux conducteur, pourtant d'pus 1957 j'ai core jamais écrasé personne.......51 kmh au lieu d'50......ch'est fort grafe.
.   Ch'est un break Renault blanc qui suit les gins pour leur foute dins l'c.. sans vaseline....
.   Ach't'heure quand qu'i a eune carette blanque derrière mi j'osse pus avincher......j'sus obligé d'rouler in freinant.
 Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... 563562  Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... 880436  Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... 621230 
.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Empty
MessageSujet: Re: Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus.... I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Is arottent du liver un tupe de vaseline avec l'déclaration de revenus....

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Amour et vaseline
» Avec tout cha...
» Cas d'artour in arrière avec le machinisse
» Avec cha, pus bésoin d' finme ! ! ! !
» V'la commint in s'artrouffe avec des restes
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-