acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
ouf , j'arvoé la vie en grand !! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-55%
Le deal à ne pas rater :
Coffret d’outils – STANLEY – STMT0-74101 – 38 pièces – ...
21.99 € 49.04 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 ouf , j'arvoé la vie en grand !!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeMer 29 Jan 2014 - 20:12

Smile  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 912694 bonjour tartous, contint d'povoér ard'viser avec vouzote d'sus ch'grand cassis !!

et oui fini le smartphone  affraid !! un molé trop tiot pour ecrire !!
on n'i vinigoutte la d'sus ! pi j'a pu mes yus d'20 ans  lol! 

cha f'soait 6 moés que j'n avoé pu internet ; ed'puis qu'ja quitté l'midi !!
asteure ej'sus t'a calais !! tout pres d' PPB ouf , j'arvoé la vie en grand !! 106396  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 563562 

cha d'voé éte berck ; bin nan finalmint ch'est calais !
mi pi m'bourgeoise os sommes fin bénache ichi ;
bon voila j'va souper ;   adé mes gins bonne soirée a tartous !!
pi a d'main ; probabe !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! 525822 
 ouf , j'arvoé la vie en grand !! 541981
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeJeu 30 Jan 2014 - 10:10

Bonjour biloute.J'sus bin contint t'arvire, cha comminchot à ète trisse d'sur j'site. Donne nous d'tes bonnes nouvelles. A bétot.
 ouf , j'arvoé la vie en grand !! 286966  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 880436  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 563562
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeJeu 30 Jan 2014 - 19:19

In est bin contient de t'arvir..tiomolote62...
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeJeu 30 Jan 2014 - 19:55

bonsoir tartous , ej'sus pon cor tiré d'affaire avec cette meudit connection d'internet , ché point d'equerre ch't histoire la , cha fonctionne a mitan ; 4 ou 5 h d'internet par jours !
marche ..... heureusmint ch'dépanneux d'manicraque i s'aboule am'mason d'main pres midi !

non des os;   quan qui r'partiro ch'galibier là ; i a interet qu'tout mes voyants seuche t'au vert !!

bon allé mes gins a d'main !! probabe !!
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeJeu 30 Jan 2014 - 20:26

Pindint qu'in a ène page ouverte, j'in profite pour souhaiter ène bonne fête à not cheftaine :

                               BONNE FETE MARTINE 


                                                       ouf , j'arvoé la vie en grand !! 3129300494 

 
Revenir en haut Aller en bas
Kazimierz

Kazimierz

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 05/04/2011
Messages : 491
Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeJeu 30 Jan 2014 - 22:40

Chés ben vrai qu'ch'est l'fiête 
 

de not'
Cheftaine  ... flower  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 289134941  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 3808814102  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 773507985 
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeVen 31 Jan 2014 - 8:09

Tiomolet ténerfe nin pou l'internenette, té vas vir que cha va arvenir d'un cop, sins que té seuches trop commint qu'cha c'est fait.... des fos in s'deminde cha qui s'passe  Razz 

Et merci d'avoir pinsé à m'fête Paul et Casimir, cha m'fait plaijir, eune baisse supplémintaire à vosautes deux  Very Happy  Very Happy  Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeVen 31 Jan 2014 - 8:48

Bonne fête tiote Bellotte....Ch'est quo comme fête ch'est la saint Martine ?
 ouf , j'arvoé la vie en grand !! 563562  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 880436  flower 
.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeVen 31 Jan 2014 - 8:50

T'énerfe pas Tiotmolet, ch'est un tango.
 ouf , j'arvoé la vie en grand !! 563562  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 880436  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 993998
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeVen 31 Jan 2014 - 9:56

Oh brun, vlà qu'in avot oblié l'sainte cheftaine.... J'in chus rouche de confusion.

Bonne fiête cheftaine, un tiot peu in retard, mais je sais que te ne tourneras nin tin nez pour cha!

Je te fais eune baisse amiteusse.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeVen 31 Jan 2014 - 11:03

J'viens d'daller réviser min catéchime.
.
http://viechretienne.catholique.org/saints/600-sainte-martine
.
Paufe sainte Martine, faisez eune prière por elle. Si ch'est pas vrai.......
 ouf , j'arvoé la vie en grand !! 563562  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 880436  affraid
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeVen 31 Jan 2014 - 21:05

bonsoér mes gins ; in preume ej fais eune grosse baisse a tiotebelotte pou s'féte !
pi in deuze j'vous armercie tertous pour m'avoér aider a m'rapurer un molé , a perpos de s'meudit connection !
adon os avoéte raison "CHA MARCHE " 
ch'dépanneux d'manicraques quant i sa ramner am ' mason ; il a jéjté un oeul ;méme les 2 ;pi là , i m'arguete avec ses yus d'cawins ; pi i m'declaque comme cha: rin d'graffe monsieur, ch'est vote filtre mural qui berloque un molé dins chop 'prise téléphonique !
marche , marchez mes gins tout ch'dalage là pour un berloquage ed'prise ; qué vie ,qué jus ; mes gins

voila ch'est r"parti pour un tour ; em'vla calaisien !  adé la cote d'azur !  y a pon a dire os avons pététe pon gramin d'solé , mais qu'os sommes bin dins no région , avec nos gins !!

allé a l arvoyure mes gins ouf , j'arvoé la vie en grand !! 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeVen 31 Jan 2014 - 21:30

Té sais fiu, tout c'qui berloque i quait pont ....in est bin contint qu't'as artreuvé l'moral. Té d'vénu Calaisien alors.
 ouf , j'arvoé la vie en grand !! 563562  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 880436  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 993998
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeMar 4 Fév 2014 - 22:05

pépéPéBé a écrit:
Té sais fiu, tout c'qui berloque i quait pont ....in est bin contint qu't'as artreuvé l'moral. Té d'vénu Calaisien alors.
 ouf , j'arvoé la vie en grand !! 563562  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 880436  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 993998

 ouf , j'arvoé la vie en grand !! 880436  Smile oui ppb j'ai arteuvé l'moral et surtout du boulot ouf , j'arvoé la vie en grand !! 106396 

oui  j'aime bin mi calais, bon d'accord y a gramin plus ed'vint qu'a berck; mais al plache ed'cha , os avons ches 2 caps ; quel bonheur pour les prom'nates du diminche !

allé  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 286966
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeMer 5 Fév 2014 - 19:36

In a tros caps t'oblies l'Cap d'Alprech dù qui  a des miards d'moules sans sape. ch'est la qu'in fait voler nos aroplanes comme des infants.
ouf , j'arvoé la vie en grand !! Mini_419078IMG62
Min Piper cub électrique, 1 m 40.

 ouf , j'arvoé la vie en grand !! 563562  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 880436  ..." à s'n'ache  ! ! ! !  paufe viux  t'arviens in infance " ouf , j'arvoé la vie en grand !! 880436  ouf , j'arvoé la vie en grand !! 993998
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitimeJeu 6 Fév 2014 - 19:25

qu'il est belot tin piper ; mais soin a ti min camarate , ed'main i vaut miu rester au rado de ch'vint ; raffale a 110 d'main matin , sinon tin piper os allons l'artreuver a dover a mon d'ches inglés  lol! 

heureusmint cha va s'rapurer un molé vers midi ! 

 ouf , j'arvoé la vie en grand !! 541981
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




ouf , j'arvoé la vie en grand !! Empty
MessageSujet: Re: ouf , j'arvoé la vie en grand !! ouf , j'arvoé la vie en grand !! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

ouf , j'arvoé la vie en grand !!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Pou not' grand chef à pleumes
» Bon anniversaire grand père
» I s' in pus daller grand père.
» Quanque l'cuisinière ale cantot
» Ches trucs ed grand'mère
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-