acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Commint s'débarrasser de s'finme.. B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -39%
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
Voir le deal
399 €

Partagez | 
 

 Commint s'débarrasser de s'finme..

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Commint s'débarrasser de s'finme.. Empty
MessageSujet: Commint s'débarrasser de s'finme.. Commint s'débarrasser de s'finme.. I_icon_minitimeVen 8 Mar 2013 - 20:33

Crime parfait.
. « Cha va comme té veux Zeph ? I a un momint qu’ej t t’ai pas vu
. – Ouais cha va i n’a pas à s’plainte
. – Et germaine, t’finme, cha va aussi ? ?
. - Té pas au courant ? In l’a interrée l’sémaine passée !
. – Bin nan té m’escusras, jé l’savos pas. Commint qu’ch’est arrivé ?
. – j’vas t’el dire pasque t’es min meilleux camarate, j’m’in sus débarrassé ! !
. – Té vas pas m’dire qu’té…….
. – Bin si
. - Té l’as tuée ? E t’as pas été inquiété par les keufs
. – Bin nan, in peut m’accuser d’ rin ….
. – Ah ban, et té peux pas m’dire commint qu’t’as fait ? ?
. – J’vas té l’dire mais né l’répète à personne.
. – Té peux ète tranquille , j’dirai rin à personne.
. - Bin v’la, té fais cha au matin d’bonne heure, t’armets cha tros heures après pis core tros heures après et té continues tout l’jornée et même par nuit..
. – Té cros qu’cha va marcher ?
. – La preufe, au bout d’six mos, couic, l’affaire est dins l’sac et in peut rin t’dire.
. – Ch’est ban à savoir, j’vas commincher in rintrant pasque Laïte, m’finme, alle comminche à m’pomper l’air sérieus’mint. »
. Et lé v’la arparti à s’baraque.
. Six mos après, Zeph qui n’avot pas arvu sin camarate s’dit ; Va falloir que j’alle vire Nénesse, cha fait un bon momint qu’ej l’ai pas vu.
I arrife chez Nénesse.L’ pauver Nénesse, in arot dit un sac à zoches…i n’in restot pus…I ténot pus dins ses loques. In arot pu i passer eune radio in li mètant eune bougie derrière sin dos….
. « Alorse Biloute quo qu’i t’arrife…..
. - Tais te, j’‘ai fait chouque t’ as dit…tous les tros heures…..chut ! la v’la..
. Laïte traverse l’salon, eune tiote jupette blanque, eune raquette d’tennis à l’main,in érot dit eune finme esprès…eune pompeusse d’santé.
. « Bonjour mes gins§ Nénesse j’m’in vas faire un tennis, à dé…. » et lé vl’a partie.
. – T’ as vu cha Zeph, alle s’doute d’rin, i éra bétot six mos qu’j’ai comminché « tin trait’mint », incore deux ou tros jours et…couic ! ! ! Ni vu ni connu j’t’imbroule.


Commint s'débarrasser de s'finme.. 563562 Commint s'débarrasser de s'finme.. 880436 Commint s'débarrasser de s'finme.. 993998

I in a à qui qu'cha va donner des idées.....


.



-
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Commint s'débarrasser de s'finme.. Empty
MessageSujet: Re: Commint s'débarrasser de s'finme.. Commint s'débarrasser de s'finme.. I_icon_minitimeSam 9 Mar 2013 - 10:41

pépéPéBé a écrit:
Crime parfait.
. « Cha va comme té veux Zeph ? I a un momint qu’ej t t’ai pas vu
. – Ouais cha va i n’a pas à s’plainte
. – Et germaine, t’finme, cha va aussi ? ?
. - Té pas au courant ? In l’a interrée l’sémaine passée !
. – Bin nan té m’escusras, jé l’savos pas. Commint qu’ch’est arrivé ?
. – j’vas t’el dire pasque t’es min meilleux camarate, j’m’in sus débarrassé ! !
. – Té vas pas m’dire qu’té…….
. – Bin si
. - Té l’as tuée ? E t’as pas été inquiété par les keufs
. – Bin nan, in peut m’accuser d’ rin ….
. – Ah ban, et té peux pas m’dire commint qu’t’as fait ? ?
. – J’vas té l’dire mais né l’répète à personne.
. – Té peux ète tranquille , j’dirai rin à personne.
. - Bin v’la, té fais cha au matin d’bonne heure, t’armets cha tros heures après pis core tros heures après et té continues tout l’jornée et même par nuit..
. – Té cros qu’cha va marcher ?
. – La preufe, au bout d’six mos, couic, l’affaire est dins l’sac et in peut rin t’dire.
. – Ch’est ban à savoir, j’vas commincher in rintrant pasque Laïte, m’finme, alle comminche à m’pomper l’air sérieus’mint. »
. Et lé v’la arparti à s’baraque.
. Six mos après, Zeph qui n’avot pas arvu sin camarate s’dit ; Va falloir que j’alle vire Nénesse, cha fait un bon momint qu’ej l’ai pas vu.
I arrife chez Nénesse.L’ pauver Nénesse, in arot dit un sac à zoches…i n’in restot pus…I ténot pus dins ses loques. In arot pu i passer eune radio in li mètant eune bougie derrière sin dos….
. « Alorse Biloute quo qu’i t’arrife…..
. - Tais te, j’‘ai fait chouque t’ as dit…tous les tros heures…..chut ! la v’la..
. Laïte traverse l’salon, eune tiote jupette blanque, eune raquette d’tennis à l’main,in érot dit eune finme esprès…eune pompeusse d’santé.
. « Bonjour mes gins§ Nénesse j’m’in vas faire un tennis, à dé…. » et lé vl’a partie.
. – T’ as vu cha Zeph, alle s’doute d’rin, i éra bétot six mos qu’j’ai comminché « tin trait’mint », incore deux ou tros jours et…couic ! ! ! Ni vu ni connu j’t’imbroule.


Commint s'débarrasser de s'finme.. 563562 Commint s'débarrasser de s'finme.. 880436 Commint s'débarrasser de s'finme.. 993998

I in a à qui qu'cha va donner des idées.....


Commint s'débarrasser de s'finme.. 979863 Commint s'débarrasser de s'finme.. 979863 Commint s'débarrasser de s'finme.. 563562 el crime étoait presque parfait:)


.



-
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Commint s'débarrasser de s'finme.. Empty
MessageSujet: Re: Commint s'débarrasser de s'finme.. Commint s'débarrasser de s'finme.. I_icon_minitimeSam 9 Mar 2013 - 11:35

Té peux ète certain tiomolet qu'i n'da qu'is zont déja comminché.....dins six mos in verra l'résultat.

Commint s'débarrasser de s'finme.. 563562 Commint s'débarrasser de s'finme.. 880436 Commint s'débarrasser de s'finme.. 106396
Revenir en haut Aller en bas
tiomolet62

tiomolet62

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/02/2013
Messages : 489
Localisation calais

Commint s'débarrasser de s'finme.. Empty
MessageSujet: Re: Commint s'débarrasser de s'finme.. Commint s'débarrasser de s'finme.. I_icon_minitimeSam 9 Mar 2013 - 12:05

ché 2 voisines qui dvise su ch'querpion ! adon ,inn'a eun'qui dit a l'aute
-pale don ; cha fait un momin qu'jai pon vu rené , tn'homme ???quo qui d'vient da?
-ahh bin t'a pon su ? min povere mari bin.....i est dins'l coma ed'pu 2 moés!!
-ahhh ! et ...i'a ti du biau timps la bas ?????Commint s'débarrasser de s'finme.. 993998 Commint s'débarrasser de s'finme.. 993998Commint s'débarrasser de s'finme.. 3305382594 Commint s'débarrasser de s'finme.. 3305382594

Commint s'débarrasser de s'finme.. 525822 Commint s'débarrasser de s'finme.. 541981
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Commint s'débarrasser de s'finme.. Empty
MessageSujet: Re: Commint s'débarrasser de s'finme.. Commint s'débarrasser de s'finme.. I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Commint s'débarrasser de s'finme..

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Commint qu'cha s'fait ? ? ,
» Histoire d'arproduction
» commint occuper sin temps libe
» V'la commint in s'artrouffe avec des restes
» Ben dis donc,t'as vu commint qu'on étot arringé
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Histoire de rire un peu :: Des garlousettes-