acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
bon anniversaire Batisse - Page 4 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-55%
Le deal à ne pas rater :
Coffret d’outils – STANLEY – STMT0-74101 – 38 pièces – ...
21.99 € 49.04 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 bon anniversaire Batisse

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4
AuteurMessage
Mérilou



Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeMer 13 Jan 2010 - 10:22

faisez nin attintion à mi, je fais qu'passer, ch'est pour un sondache... mais non! ch'est pour un essai d'infeurmatique que ch'étot l'brun depuis 2 jours
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeMer 13 Jan 2010 - 10:23

Cha marche! Merci Roger not grind chef à pleumes que ch'est bin tisot el meilleur !
Bon anniversaire batisse.. te veux que j't'invos eune carte virtuelle espéciale anniversaire in retard?
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeMer 13 Jan 2010 - 10:30

T'as vu Batisse, j'sus tchée de l'dernière pleuff, j'sus inscrite depuis foque hier pour tin laniversaire
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeMer 13 Jan 2010 - 11:17

Ouais, in peut dire que tisaute t'as eune date d'inscription hors du commun.

I n'd'a des autres que ch'est le 25 déchimpe, que cha n'arsonne à rin...

Allez, je chus contint de t'arvir et, surtout, arrête les cartes virtuelles. A m'mote que t'as bin cachi et que t'as trouvé les plus ringartes de tout internénette. Sale gamine.
Revenir en haut Aller en bas
nanadette



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 93

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeMer 13 Jan 2010 - 11:58

qui ch'est qu'té vises ti, in parlant d'ches gins qui s'sont inscrits l'25 décempe ?
parce qu'in est eune paire quand même !
ya PPPB, ya bourdon , ya la clo , ya minloute , ya mclaire et mi !

alors in est tous visé ?
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeMer 13 Jan 2010 - 12:04

Ch'est pas pour dire mais el 25 décimpe batisse y joquot après l'Père Noel, et y étot déçu ed tous les z'aut....
Mais comme y avot nin été sache hé ben l'Père Noel y'a nin venu pour li et depuis y bertonne... enfin , y'avot cminchi un peu avint ( à bertonner... faut suiffe!)
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeMer 13 Jan 2010 - 12:38

nanadette a écrit:
qui ch'est qu'té vises ti, in parlant d'ches gins qui s'sont inscrits l'25 décempe ?
parce qu'in est eune paire quand même !
ya PPPB, ya bourdon , ya la clo , ya minloute , ya mclaire et mi !

alors in est tous visé ?

Allez, deschinds de tin grind canasson Nanadette. Je ne vise personne. D'ailleurs je vise mal.
Je dis seulemint que le 25 déchimpe ch'est eune date ordinaire, alors que le 12 janvier...
Cha va miux à ch't'heure?
Revenir en haut Aller en bas
nanadette



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 93

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeMer 13 Jan 2010 - 13:01

ch'est sûr l'12 janvier in est pas près d'l' oublier bon anniversaire Batisse - Page 4 475297
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeMer 13 Jan 2010 - 14:06

Bon ben y faudrot pt'ête mette ed l'ordre ichi d'dins pacque l'12 jinvier ch'étot hier et in n'va tut d'même pas li souhaiter sin laniversaire jusqu'à Pâques à Batisse hein?
J'sais bin qui étot inconsolape que l'Père Noel y l'avot nin trouvé assez sache, mais tout d'même, in va l'aichi bertonner trintchile in attindint ses 62 ins.
Y faudrot tut d'même pincher à serrer l'glin de ce sujet avint l'prochain laniversaire que cha sera bientôt. Y reste pu qu'des guernoules à traîner ichi et Batisse y fait sin co et qui est tout fier que Nanadette elle li dit '' el 12 jinvier in est pas près d'l'oublier''
Attintion Nanadette, y t'a hypnotisé aveuc sin charme ed bertonneux inconsolape qui cache après des bras amiclotints (cha s'dit cha?)et ses ys tout berlous.. te laiche nin faire!
Revenir en haut Aller en bas
nanadette



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 93

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeJeu 14 Jan 2010 - 8:24

mérilou
j'veux bien qu'té dises que j'sus queute sous l'charme d'batisse , surtout d'pis qu'j'as vu s'photo sur s'carte du clup des bons garchons , mais .......


pour mi , tout cha ch'est pour rigoler !
faudrot pas non pus qu'in crot que j'fais comme certaine sur un aut' site de chti , que je m' cros sur meetic chti !

nan , batisse j'l'as querre amicalemint mais ch'est TOUT !

j'précise parce que tin dernier paragraphe pouvot prêter à confusion !

j'cache pas à dev'nir t'belle soeur ! lol!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeJeu 14 Jan 2010 - 9:00

Si que te prinds au premi degré tout cha qu'elle dit Mérilou, t'as nin fini de courir Nanadette, ch'est mi qui te le dis!

Pis d'ailleurs, chu m'photo, te peux vir que j'ai eune tache noirte chu m'joue. Ch'est nin naturel. Ch'est le résultat d'eune baisse qu'André i m'avot faite alors qu'i s'étot dessiné eune fausse moustache à la Charlot pour faire rire ses copainpines.

Parce que, i ne faut le répéter à personne... i a aussi des hommes qui voudrottent bin.

Ch'est pour de rire hein... in est bin tertous d'accord chur cha!
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeJeu 14 Jan 2010 - 9:05

Hé bé Nanadette, te fais pos d'bile, j'plaisintos.. j'faijos des gros ys mais ch'étot pour de rire!

Pac qu'intre nous z'aut hein.. in muchette, approche te et acoute à t'n'oreile... approche '' pour tcherre sous l'charme de s'photo de s'carte du clup des bons garchons.. faut ête un peu berlou non?.. mais chut !! le vlà, in va chuffler et faire comme si in étottent ébahies par sin portrait hein? On fait comme cha? ''

Eune bonne journée à ti Nanadette
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeJeu 14 Jan 2010 - 9:07

mi c'que j'préfère ch'est l'capiaubon anniversaire Batisse - Page 4 979863 bon anniversaire Batisse - Page 4 993998 bon anniversaire Batisse - Page 4 979863
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeJeu 14 Jan 2010 - 9:09

In a buqué in même timps Batisse.. justemint j'dijos ''hé bé qu't'es bieau sur t'carte du clup des bons garchons''
J'avos nin vu qu't'avos eune mouque su t'guiffe... forchémint t'avos mis un capiau.
D'ù qu'te veux qu'elles s'posent ces tiotes biêtes?
Alors comme cha in in apprind des belles ichi. André y t'a fait eune baisse aveuc eune fausse moustache in carbon? Ben ch'est du prop !
Surtout Nanadette, y faut nin acroire tout cha qui dit au premi degré.
Revenir en haut Aller en bas
Mérilou

Mérilou

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 12/01/2010
Messages : 737
Localisation Touraine

bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitimeJeu 14 Jan 2010 - 9:11

In a buqué in même timps aussi Tiote Bellotte... t'as raison ch'est l'capiau el plus beau, j'sus du même avis mais attintion.. le vlà!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




bon anniversaire Batisse - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: bon anniversaire Batisse bon anniversaire Batisse - Page 4 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

bon anniversaire Batisse

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» bon anniversaire Batisse
» Joyeux anniversaire à Batisse
» in diro batisse
» Min cat, de Batisse
» Batisse et Zabelle
Page 4 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Discussions diverses et variées :: Chés inclassapes-