| Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes | |
|
Auteur | Message |
---|
tiote bellotte
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 3111 Dins le beaujolais (69)
| Sujet: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Dim 1 Avr 2012 - 0:00 | |
|
|
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Dim 1 Avr 2012 - 3:38 | |
|
roger ej te souhaite in très bon anniversaire, et passe eine bonne journée in famille,vendredi j'ai fait cnnaissance avec eut' fille peggie à fouquières les lens ... |
|
| |
Matante
Sexe : Date d'inscription : 28/12/2009 Messages : 781 au Nord
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Dim 1 Avr 2012 - 8:08 | |
|
Tous in choeur pou' nous grand chef " UN P'TIT BEURRE DES TOUYOUX, un tiot beurre des touyoux, un p'tit bordet tout you...." Un biau in forme de pichon et un' tiote coupette (nin met pas d'trop à côté in versint hein !) Plein ed grosses baisses |
|
| |
batisse
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 5194 St Dié dins les Vosges
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Dim 1 Avr 2012 - 8:16 | |
|
Hugh! Grind chef à pleumes, je te souhaite un aussi bon lanniversaire que possipe et je t'offre eune pleume pour rajouter à tin capieau. Comme elle a dit l'cheftaine, profite z'in bin et duchemint chu les chucates. Je t'aros bin invité à aller boire un coup chez Mimi mais ch'est suremint serré le diminche. Ch'est biête énon? Je te souhaite tout cha qu'i a de miux pour profiter au miux de toute l'année qui vient, pindint laquelle t'aras le droit de dire que t'as 59 ins, que ch'est le plus bieau numéro du monte. Allez, je te rajoute des dorures pour incore injoliver tout cha, et je te fais eune baisse chu tin front.... Un petit beurre des touillous, un petit beurre des touillous, un petit beeeeurre des touillouous, un petit beurre des touillous. 59 59 59 59 59 59 59 59 59 59 59 59 59 59 59 |
|
| |
camanette
Sexe : Date d'inscription : 22/12/2009 Messages : 611 chef lieu du pas de calais
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Dim 1 Avr 2012 - 8:21 | |
|
mi aussi.....mi aussi j'veux faire eune baisse à Roger!! passe eune bonne journée fiu....pon trop d'ouvrache à ch'gardin aujourd'hui (te vas m'dire aveuc ché températures qu'y annonchent'....ché pon pus mal) grosses baisses |
|
| |
nounours-94
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Dim 1 Avr 2012 - 8:40 | |
|
joyeux anniversaire patron ej t'imbrasse pas mais l' coeur i est lol |
|
| |
flersois
Sexe : Date d'inscription : 27/11/2010 Messages : 1886 Belgique
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Dim 1 Avr 2012 - 10:05 | |
|
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Dim 1 Avr 2012 - 11:50 | |
|
T'as croisé Jacqueline à Malo? |
|
| |
la clo
Sexe : Date d'inscription : 25/12/2009 Messages : 647 Brive la Gaillarde
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Dim 1 Avr 2012 - 11:55 | |
|
Bon Anniversaire Roger ! J't'imbrasse |
|
| |
Mérilou
Sexe : Date d'inscription : 12/01/2010 Messages : 737 Touraine
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Dim 1 Avr 2012 - 18:42 | |
|
Ha bin cha alors... ch'est nin eune blague? Roger y'est né l'jour des pichons d'avril?
Chinquante neuf ins, ch'est un bel âche. J'souhaite un bon anniversaire à nou grind chef à pleumes, même si cha fait des catilloux à min nez toutes ches pleumes. Profites bin de l'journée que je t'souhaite el plus agréape que possipe pour rintrer dins d't'soixantième année. |
|
| |
nougatine
Sexe : Date d'inscription : 30/12/2009 Messages : 145 Ardèche
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Dim 1 Avr 2012 - 20:02 | |
|
Roger in t'souhaite un joyieux anniversaire. des grosses baisses. |
|
| |
Roger
Sexe : Date d'inscription : 17/12/2009 Messages : 1281 Henin Beaumont
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Dim 1 Avr 2012 - 21:17 | |
|
Un grand merci à vous tous,cha fait plaigir, j'ai passé eun' superbe journée avec mes éfants et mes tiots éfants - Citation :
- Je te souhaite tout cha qu'i a de miux pour profiter au miux de toute
l'année qui vient, pindint laquelle t'aras le droit de dire que t'as 59 ins, que ch'est le plus bieau numéro du monte. T'as raison Batisse,tant qu'à mi,j'voudros toudis i rester dins l'59,malheureus'mint cha s'ra nin l'cas car à l'allure que chés ans i passent l'62 va vite arriver... |
|
| |
batisse
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Lun 2 Avr 2012 - 8:12 | |
|
Heureusemint pour mi l'épreuve de l'année 62 elle est à ch't'heure derrière.
Te verras, ch'est foque un mauvais momint à passer...
Pour l'instint, profite bin de tin 59.
Après i a 60 et souvint eune tiote fiête un peu espéciale. Profite garchon, profite, et continue de bin t'occuper de tin site... Merci grammint pour cha. |
|
| |
Kazimierz
Sexe : Date d'inscription : 05/04/2011 Messages : 491 ~~ Boyau Rouche 62430 ~~
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Mar 3 Avr 2012 - 9:28 | |
|
Aveuc un tiot poil d'artard JOYEUX ANNIVERSAIRE Roger diminch' in étot ach banquet ed Fr-Pl , dont ch'te met un cour momint aveuc les danseusses ed l' Orchrstre Heleniak .....pou info diminche prochain i sont à côté d't'majon all Gavotte - >ICI<:
|
|
| |
celestinetta
Sexe : Date d'inscription : 15/06/2011 Messages : 183 Angers
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Sam 14 Avr 2012 - 23:18 | |
|
chu artard, chu artard ! bon anniversaire Roger !
Ouf |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes | |
|
|
| |
| Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes | |
|