acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi

AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Le Deal du moment :
SSD interne Crucial BX500 2,5″ SATA – 500 ...
Voir le deal
29.99 €

Partagez | 

Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
tiote bellotte

tiote bellotte

Localisation Dins le beaujolais (69)

Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Empty
MessageSujet: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeDim 1 Avr 2012 - 0:00

E-Loader.net

Comme demain j'pars d'bonne heure et que j'arviens qu'in fin d'après midi (ch'est un diminche de répétition pou nou spectaque de chorale) j'voulos pas attinde l'soir pou t'souhaiter un "JOYEUX ANNIVERSAIRE, ROGER" et t'faire des grosses baisses amiteusses, même min homme i t'in fait, t'as qu'à vir !
J'espère que té passeras eune bonne journée, vas duchemint su les chucates mais profites in bin quind même... et si t'intends des vox qui cantent "joyeux anniversaire", n'cache pas, ch'est l'vint qui portera jusqu'in boyaurouche, l'canchon que l'chorale dira à plein poumons Very Happy Very Happy Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeDim 1 Avr 2012 - 3:38

roger ej te souhaite in très bon anniversaire, et passe eine bonne journée in famille,vendredi j'ai fait cnnaissance avec eut' fille peggie à fouquières les lens ...
Matante

Matante

Localisation au Nord

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeDim 1 Avr 2012 - 8:08

Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 743638 Tous in choeur pou' nous grand chef " UN P'TIT BEURRE DES TOUYOUX, un tiot beurre des touyoux, un p'tit bordet tout you...." Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 743638
Un biau Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 1510636512 in forme de pichon et un' tiote coupette Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 259192 (nin met pas d'trop à côté in versint hein !)

Plein ed grosses baisses
batisse

batisse

Localisation St Dié dins les Vosges

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeDim 1 Avr 2012 - 8:16

Hugh! Grind chef à pleumes, je te souhaite un aussi bon lanniversaire
que possipe et je t'offre eune pleume pour rajouter à tin capieau.

Comme elle a dit l'cheftaine, profite z'in bin et duchemint chu les
chucates. Je t'aros bin invité à aller boire un coup chez Mimi mais
ch'est suremint serré le diminche. Ch'est biête énon?

Je te souhaite tout cha qu'i a de miux pour profiter au miux de toute l'année qui vient, pindint laquelle t'aras le droit de dire que t'as 59 ins, que ch'est le plus bieau numéro du monte.

Allez, je te rajoute des dorures pour incore injoliver tout cha, et je te fais eune baisse chu tin front....

Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 3447875224 Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 1166399985 Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 3129300494 Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 1510636512 Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 3808814102 Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 259192 Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 743638

Un petit beurre des touillous, un petit beurre des touillous, un petit beeeeurre des touillouous, un petit beurre des touillous.

59 59 59 59 59 59 59 59 59 59 59 59 59 59 59
camanette

camanette

Localisation chef lieu du pas de calais

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeDim 1 Avr 2012 - 8:21

Very Happy mi aussi.....mi aussi j'veux faire eune baisse à Roger!!
passe eune bonne journée fiu....pon trop d'ouvrache à ch'gardin aujourd'hui (te vas m'dire aveuc ché températures qu'y annonchent'....ché pon pus mal) grosses baisses
nounours-94

nounours-94

Localisation Bolbec (76)

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeDim 1 Avr 2012 - 8:40

joyeux anniversaire patron
ej t'imbrasse pas mais l' coeur i est lol
flersois

flersois

Localisation Belgique

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeDim 1 Avr 2012 - 10:05

Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes JppHjx0PRA
batisse

batisse

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeDim 1 Avr 2012 - 11:50

T'as croisé Jacqueline à Malo?
la clo

Localisation Brive la Gaillarde

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeDim 1 Avr 2012 - 11:55

Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 259192 Bon Anniversaire Roger ! J't'imbrasse
Mérilou

Mérilou

Localisation Touraine

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeDim 1 Avr 2012 - 18:42

Ha bin cha alors... ch'est nin eune blague? Roger y'est né l'jour des pichons d'avril?

Chinquante neuf ins, ch'est un bel âche. J'souhaite un bon anniversaire à nou grind chef à pleumes, même si cha fait des catilloux à min nez toutes ches pleumes.
Profites bin de l'journée que je t'souhaite el plus agréape que possipe pour rintrer dins d't'soixantième année.
nougatine

nougatine

Localisation Ardèche

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeDim 1 Avr 2012 - 20:02

Roger in t'souhaite un joyieux anniversaire.
des grosses baisses. Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 469169 Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 259192 Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 3129300494
Roger

Roger

Localisation Henin Beaumont

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeDim 1 Avr 2012 - 21:17

Un grand merci à vous tous,cha fait plaigir, j'ai passé eun' superbe journée avec mes éfants et mes tiots éfants
Citation :
Je te souhaite tout cha qu'i a de miux pour profiter au miux de toute
l'année qui vient, pindint laquelle t'aras le droit de dire que t'as 59 ins, que ch'est le plus bieau numéro du monte.
T'as raison Batisse,tant qu'à mi,j'voudros toudis i rester dins l'59,malheureus'mint cha s'ra nin l'cas car à l'allure que chés ans i passent l'62 va vite arriver... Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes 106396
http://www.videochti.fr
batisse

batisse

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeLun 2 Avr 2012 - 8:12

Heureusemint pour mi l'épreuve de l'année 62 elle est à ch't'heure derrière.

Te verras, ch'est foque un mauvais momint à passer...

Pour l'instint, profite bin de tin 59.

Après i a 60 et souvint eune tiote fiête un peu espéciale. Profite garchon, profite, et continue de bin t'occuper de tin site... Merci grammint pour cha.
Kazimierz

Kazimierz

Localisation ~~ Boyau Rouche 62430 ~~

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeMar 3 Avr 2012 - 9:28

Aveuc un tiot poil d'artard

JOYEUX ANNIVERSAIRE
Roger
diminch' in étot ach banquet ed Fr-Pl , dont ch'te met
un cour momint aveuc les danseusses ed l' Orchrstre Heleniak .....
pou info diminche prochain i sont à côté d't'majon all Gavotte
>ICI<:
celestinetta

celestinetta

Localisation Angers

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitimeSam 14 Avr 2012 - 23:18

chu artard, chu artard ! bon anniversaire Roger !

Ouf
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes I_icon_minitime

Joyeux anniversaire à nou grind chef à pleumes

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut