acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Tiote vas vire après tin père B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

Partagez | 
 

 Tiote vas vire après tin père

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

Tiote vas vire après tin père Empty
MessageSujet: Tiote vas vire après tin père Tiote vas vire après tin père I_icon_minitimeMer 7 Mar 2012 - 9:56

Avec m'n'homme ch'matin, ch'étot séquence nostalgie !
Quanque nos pères n'rintrotent pas à l'lheure, nos mères ale queminchotent à faire des aller-artour tout l'long de ch'trottoir pour vire si qui arrivot, au passache des voisins ale demindot si ils l'avottent vu.
Pis l'angoisse montant à chaque cop j'intindos " tiote habiles te va vire après tin père."
J'm'arvos l'long de l'rue del fosse jusqu'à ce que j'trouffe un copain à min père qui comprenot, ses infants i faisottent parel, "tin père j'l'ai vu i arrife, i est core au lavalo" ou bien " i a pris l'aute cage".
Là j'faisos demi tour et je m'dépêchos pour aller l'dire à m'mère ale étot rassurée.
Quanque j'ai eu fini d'raconter cha à m'n'homme i m'a dit chez mi ch'étot toudis mi qui étot d'corvée d'aller vire pour min père. (il l'a dit in français, hein, i comprind l'patois mais i n'el'parle pas.)
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Tiote vas vire après tin père Empty
MessageSujet: Re: Tiote vas vire après tin père Tiote vas vire après tin père I_icon_minitimeVen 9 Mar 2012 - 15:07

Cha y est, j'ai compris... Tiote ch'est ti, ch'est nin l'cheftaine... Du cop je t'ai imaginée avec tes sandalettes à blouques, tes soquettes blanques et tes nattes.

Je me dijos aussi que t'étos rudemint familière avec l'cheftaine!

Bon, je suppose que t'n'histoire ch'est eune espécificité des gins qui avottent de l'famile au fond et qui savottent que cha pouvot être dingereux.

Nousautes in n'a jamais eu de problèmes ainsi avec nou père ou nou mère, mais à m'mote qu'eune de mes grinds mères devot avoir ce ginre de problème avec s'n'homme à elle. Sin problème ch'étot nin de savoir si qu'i avot eu un accidint du fond, mais plutôt un accidint de comptoir...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Tiote vas vire après tin père Empty
MessageSujet: Re: Tiote vas vire après tin père Tiote vas vire après tin père I_icon_minitimeVen 9 Mar 2012 - 16:03

Ouais batisse ch'est nin mi... et cha n'arot pas pu.
Mais deux grinds pères travaillottent à l'fosse mais n'ont jamais été au fond. Mes arrières grinds pères si et ch'est vrai que m'grind mère paternelle racontot cha que dit la clo, faut dire que cheule grind mère avot perdu s'maman à l'âche d'10 ans et que cha devot ête eune doupe angoisse de n'pas vir arriver sin père à l'heure.
J'ai eune photo de c't'arrière grind père là, d'sus l'photo i a 40 ans et in dirot un homme d'70 ans... cha usot sacrément, l'fond !

Par conte min bieau père li, quind i est arrivé d'Italie i a travaillé queques années au fond de l'mine... I n'in a jamais d'trop parlé, in sait juste qu'i a perdu des amis et qui n'a pu voulu descendre... après i a travallé à Usinor.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Tiote vas vire après tin père Empty
MessageSujet: Re: Tiote vas vire après tin père Tiote vas vire après tin père I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Tiote vas vire après tin père

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» eune tiote devinette bèche (bonjour tiote belotte)
» j'viens de vire un revenant
» Va t'in vire, i in a tout partout
» esse zef' bègue (rien à vire avec l'ancienne miss France)
» Bon anniversaire grand père
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Notre région, Nos racines :: Nous coins, nous vies-