acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
j'viens d'avoir caud ! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

Partagez | 
 

 j'viens d'avoir caud !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 10:35

J'sus pas douée pour invoyer eune photo !
J'me sus dit allez j'm'y mets j'essaie.
Ah ouette ! j'm'inscris à servimg.... j'télécharge, j'réponds
à toutes ches questions .... et ...
résultat j'artrouvos pus m'page d'accueil.
que misère, de s'noyer dins un verre à liqueur ! !
enfin ch'est arvenu à la normale, mais j'sus pas là
d'mette eune photo !
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 11:16

la clo in sera deux ,mi non plus j'y arrive pas !
Revenir en haut Aller en bas
la clo



Sexe : Féminin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 647
Localisation Brive la Gaillarde

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 12:05

ch'duc in va pas s'désespérer, in va sûremint y arriver un jour.
quand ? j'in sais rien, un jour ...;
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 14:37

J'utilise hostingpics cha va tout seul. Googel Hostingpics hébergeur d' image.

j'viens d'avoir caud ! 729459untitled

Cha pédale un pingouin ! ! !
Cha fait du rase flotte ! ! !
j'viens d'avoir caud ! 563562 j'viens d'avoir caud ! 880436 j'viens d'avoir caud ! 831364


Dernière édition par pépéPéBé le Mar 20 Déc 2011 - 15:13, édité 1 fois
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 15:36

1) T oufes "HostingPics hébergeur d' image (google) té cliques sur "parcourir"

T' arcais dins tous les programmes et té naviques pour treuver tes photos. T'in choisis eune, té cliques d' sur, alle s'intoure in bleu........té cliques sur ouvrir


Cha arvient dins l' première pache, té cliques sur "invoyer (in bleu)


Té mets in surbrillance l' line qui comminche par :URL=http etc....

té fais un copier et té colles dins tin messache Quand qu' té l' inverras té devros vire apparaite l' photo.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 15:42

Very Happy Mi j'sus pa futefute j' fais comme cha, ch' est toudis facile pou...chti qu'i sait l' faire ! ! ! aveuc les z'autes hébergeurs j' y arrife pas ! !

Sad
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 16:51

La Clo, la Clo, vlà zorro qui a vraimint invie de te vir déguisée in cafard in guinse...

Alors i va t'expliquer commint mettre eune photo avec serving vu que ch'est ch'ti que t'as choisi. Ch'est aussi ch'ti que j'utilisse...

Bon, d'abord i faut ouvrir serving, mettre t'n'adresse émile et tin mot de passe. Tâche de nin l'oublier sinon te seras dins le brun!

Bon, alors, eune fos que t'as mis tin adresse et tin mot de passe et que t'as buqué chu connexion, t'arrives à eune séquo qui arsonne à cha (clique chu l'image pour l'agrindir....)

j'viens d'avoir caud ! Page_a10

Eune fos que t'es là, i faut que t'inregistres chez serving l'photo que te veux invoyer. Si que te l'as déjà fait avint, t'photo elle est accessible in buquint chu le bouton "mes images". Mais vu que te comminches, te n'd'as nin qui sont déjà inregistrées. Donc i faut le faire...

Pour cha, te buques chu "parcourir", te choisis tin imache chu tin ordi ou tin disque externe ou tin apparel à photo relié à tin ordi et, eune fos que te l'as trouvée, te buques chu "ouvrir" (arbuque chu l'imache pour l'agrindir, ch'est l'dernière fos que je le dis, cha dot devenir un réflexe!)

j'viens d'avoir caud ! Salect10

Te vas alors t'artrouver avec eune page comme l'page d'accueul, à part qu'i ara tout un machin d'écrit dins l'ferniête à côté de "parcourir". Comme cha

j'viens d'avoir caud ! Image_10

Si que t'as nin de regrets et que ch'est bin l'image que te veux inregistrer chez serving, te buques chu "envoyer" et te joques... Des fos i faut joquer longtimps... in tous les cas, au bout d'un momint i t'arrife un écran comme cha

j'viens d'avoir caud ! Mise_l10

Ch'est le lien pour arriver à t'n'imache chez serving.

A part qu'à l'arrivée de l'écran, l'ligne surlignée in bleu elle n'est nin surlignée in bleu.
Pour l'surligner in bleu, te mets tin curseur juste au bord gauche de l'bonne ligne (BB code, miniature) et te cliques gauche. In principe cha vire au bleu. Sinon te ressayes. Sins bertonner...

Après cha, eune fos que ch'est surligné in bleu, te peux copier ch'lien pour t'in servir dins tin messache. Pour copier, te te mets dessur avec tin curseur, te buques droit et te buques chu "copier"

j'viens d'avoir caud ! Copier10

A ch'momint là t'artournes dins tin message là d'ùche que te voulos mettre t'photo et à l'indrot d'ùche que te veux la mettre te mets tin curseur, te fais un clic drot et te fais "coller". Cha donne des lignes de caractères autremint qu'ainsi, comme cha

j'viens d'avoir caud ! Coller10 j'viens d'avoir caud ! Rasult10

Et valà! T'as réussi.

Pour vérifier, te buques chu "prévisualiser", t'attinds et te vos tin messache comme i va apparaître, avec t'photo in tiot, que tchand que te buques dessur elle s'affiche plein écran.

L'première fos que t'y arriveras, à m'mote que te seras fierte comme eune crotte et qu'i a intérêt qu'i a des bonnes bertelles à tin soutin gorche parce que te vas bomber le torse...

Allez, tiote, in attind le résultat de tes efforts et de ceux de tin prof

Bon, je ne sais nin pourquo mais eune fos que j'ai buqué chu prévisualiser j'ai tout in cinémascope.

Tant pisse, j'arcomminche nin! J'espère, sins trop y croire, que cha ne va nin le faire chez tisaute et les autres

Pis in dessous j'ai les imaches à pépé in hyper géint. Tcheu dallache!


Dernière édition par batisse le Jeu 22 Déc 2011 - 13:25, édité 4 fois
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 16:55

A m'mote que ch'est pépé qui fout le brun dins le cinéma...

Inlève un cop les séries de points d'exclamation que t'as mises, pour vir. Cha a déjà jué des rutes tours ches points d'exclamation in série...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 17:34

AH !!!! i avot longtimps qu'in avot pas eu des imaches géantes... et un sujet su commint qu'i faut faire pou mette les photos, in finit bin l'année... quoque i a cor eune paire d'jours, i peut cor i avoir des surprisses....
j'viens d'avoir caud ! 993998 j'viens d'avoir caud ! 3305382594 j'viens d'avoir caud ! 3305382594 j'viens d'avoir caud ! 993998
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 17:35

Pépé, tes photos elles s'affichtent plein écran d'office et ch'est énoooorme...
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 17:41

Very Happy Help ! ! ! sité peux inlièver l' messache qui fout l' caca dins l' pache.

J' cros savoir pou quelle raison j' ai des imaches si grantes.J' dos avoir uplaoder des imaches trop lourtes....14 Mo

Pourtant au départ alles étotes "normales ".

Qu' est c'que j'fais ? ? 10 "Pater" et 20 "Avé".....

J' in tiens eune bonne.... J' arconnos ! ! ! Et pourtant j' sus un pur 62 ! ! ! Si encore qu' j' étos un 59 j' séros pardonnape.

Même l' pache alle est élargie, pindint la guerre j' aros été fusillé pour zabotache ! ! !

Ich bin Sad
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 18:02

Valà ppPB, j'ai artiré les photos qui mettottent l'brin dins l'messache, j'ai foque laissé chés esplications.

Cor eune 59 qui vient au s'cours d'un 62.... infin j'dis cha... Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMar 20 Déc 2011 - 19:34

Te fais bien!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 7:43

Very Happy T'es eune mère pour nous z' autes tiote bellotte, in peut tout inlièver, sans les photos cha veut rin dire. T'és l' ecception qui confirme la rèque, dins les 59 i n' da quand même eune qu' alle est bonne ! ! !

Que ju aveuc tout cha ! ! ! Par momint in brairot ...

Sad

Bin mi les imaches à Batisse alles sont microscopiques. Si que j' buque d' sur pour les agrindir, j' apprinds que j' sus félicité pour avoir gagné un ? ? I pad, j' sais pas c' que ch'est ! ! !

Surprised
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 8:16

Surprised J' viens d' effacer un nouvieau massache. L' photo alle pesot 181 Ko mais alle avot core foutu l' brun dins l' pache. J' arcomminche in verra bin. Attintion les yux.

j'viens d'avoir caud ! 601643pets

. Ichi j' rigole pas. Ch' est pas eune bêtisse. In voulant agrandir chelle à Batissse vl' a cque j' ai archu ! !

Batisse té fais de l' pub clandestine pou tes pets qui à d' es qui paraît sont d' renommée mondiale.

Quand que l' vint est à l' est, in hume tin parfum jusqu'ichi...



J' insiste ch' est pas eune bêtisse , l' première fos j' avos gagné eune bricole ! !

Attintion ch' est parti....rarararara roul'mint d' tambour ! ! !

Cool ?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 8:17

Very Happy Wouah!!! ich bin very happy..... Very Happy

ch' est du flamind, té mélanches d'l'Allemand et d'l'Inglais, t' as du Flamind. . . Note camarate Flersois i va pas in arvénir ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 8:21

T'es nin contint d'avoir gagné un ipad?

Te ne deviendros nin difficile tisaute par hasard?

Armarque, un ipad, cha m'intéresse autint qu'un fil à coper l'burre: je n'd'ai jamais eu et à m'mote que je peux m'in passer!

A moins qu'un jour, comme les télés à écran plat, i n'aiche pus que cha...

Mi, comme grammint, j'ai à ch't'heure un ordi portape, parce que pour in trouver un autre i faut rudemint cachi. Eh ben min portape i ne sait nin faire tout cha que m'vielle tour elle savot.

Ch'est le progrès!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 8:24

J'in veux eune (de machine à pets)!

I fut un timps j'offros de l'pâte à prouts à mes tiots afants. In a bin ri avec cha... Cha n'amuse nin que les afants!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 11:14

Surprised Ch' est pas eune bêtisse, quand qu'jai voulu agrandir tes imaches, j' ai eu l' pub pour l' machine à proutes. J' connaichos bin l' coussin péteur qu'in glichot dur l' caïèlle de nous vièle grand mère 14/18. ( ou du verre baveur qu'in li donnot."J' sais pas c' qué j' ai aujourdh'ui, j' arrête pas d' bafier"'.)

....

Un Ipad? j' sais même pas à quoi qu' cha sert..

...

Un télé écran plat ....i n' da quate ichi..un Sony, deux Philips et un d' ch'ez Aldi.

.... Un portape d' sur l' quel j'mets mes films et que branche d' sur un Philips.....J' ai pas caire m' servir, d' window seven ! ! ! ! j' préfère l' ancien aveuc XP....

...J' arrife pus à suife la musique ! ! ! ! J' sus un arriéré! !

Sad
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 11:29

Citation :
...J' arrife pus à suife la musique ! ! ! ! J' sus un arriéré! !

Sad
Pas si arriéré qu'cha pépé!!!
parce que té rud'mint bin équipé in high-tech!!! j'viens d'avoir caud ! 106396
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 11:45

Shocked Ch' est pas l' tout d' avoir du matériel, faut core savoir s'in servir....

. J' sus scié d' vire les jeunes bidouiller tout cha. Un d' mes tiots fils, 15 ans est in train d' monter un super ordinateur. I m' a dépanné min PC d' bureau après avoir localisé l' panne in chinq minutes. " Ta carte mère est à changer, tu achètes ceci..."c' qui fut dit fut fi", acatée chez Amazone, arrivée l' lend' main, armontée sur 10 minutes et l' bécane est arpartie comm in 14....j' ai rin perdu, l' dixe dur étot core tout bon..

. Ch' est un PC monté par un aute d' mes fils avec du matériel au top i a deux ans.

. In informatique ch' est mi qui a comminché l' premier vers 1985 à l' école mais j' ai été vite biné par les jeunes.

. Té connos l' espression:

"Ete biné" L' coureux a été biné chint mètes avant l' arrivée...........'ète dépassé....ch' est pététe dins l' glossaire ? ,

.......

Shocked
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 11:49

Surprised Chez: "ète biné" ch' est pas dins l'glossaire, ch' étot souvint imployé in boyaurouch'rie.

Smile
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 11:56

Un ipad ch'est cha qu'is appeltent aussi eune tablette tactile ou eune séquo ainsi. Un bazar tout plat, grind comme un tapis de sourite, et d'ùche que te peux faire eune masse de séquos, dont internénette (je cros, cha ne m'intéresse nin....).

Ch'est comme un téléphone moderne, mais in plus grind et qu'in ne peut nin téléphoner avec, ou alors t'as l'air vraimint *** vu l'tale du bazar...

Incore un de ces bazars qu'i n'd'a qui trouvtent indispinsapes alors qu'in vivot heureux sins.
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 16:05

Smile Des ipad j' in ai déja vus, mes copains in ont tertousses. J' in ai payé un à mtiote file Marie et un à min tiot fiu Pierre , min tiot gourou.Is invotent des messaches via leus ipad. Mais j' cache même pas à savoir commint qu'in s' in sert. Cha m' servirot à quoi? j' mé deminte. Les jeunes is sont toudis à tripoter leus ipade ou leu portape.... Cha fait marcher l' commerce.

Sad
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitimeMer 21 Déc 2011 - 18:15

ches chevrons y ont pus ed cent ans i sont core aussi neuf,faut seulemint que j'inlève ches clous, les poncer etmette del lasure, ej vais aller in rechercher eine dizaines ,ej pourrai fair em pergolaintr em remise pis el salle de bain,faut profiter que ch'est gratuit in pack ed canettes pour les ouvriers pour leurs dire merci
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




j'viens d'avoir caud ! Empty
MessageSujet: Re: j'viens d'avoir caud ! j'viens d'avoir caud ! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

j'viens d'avoir caud !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-