acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
Tcheu plaiji les GPS modernes! B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le Deal du moment : -14%
Apple MacBook Air (2020) 13,3″ Puce Apple M1 ...
Voir le deal
799 €

Partagez | 
 

 Tcheu plaiji les GPS modernes!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 21:19

Comme vous le savez peut-être, cha devient dur de trouver un gps qui serre s'guiffe. Au puq que cha va, au puq que cha cause ches bazars.

Avint, l'guernoule elle dijot "prenez la première à gauche". Déjà là elle avot souvint des commintaires plus ou moins polis...

A ch't'heure l'guernoule elle dit "prenez la première à gauche, la rue du boyau rouche".

Et ch'est là que cha devient comique... Je viens de passer eune semaine in Allemagne avec un gps qui cause français mais qui annonce le nom des rues, des patelains et tout cha.

J'ai bin ri! Des séquos qu'in n'oserot nin faire, le gps i ose.

Ah l'allemand avec le prononciation française... pépé i arot été ployé in deux, à se rouler par tierre.

Manque de pot pour le gps, j'avos un cliint à livrer à Schwetzingen, in douce eune ville d'ùche qu'i a grammint de doupes....

In schpounce, cha se prononce chwétzinnegueune (hein ouais pépé ou les autres teutonophones?). Eh ben in gps qui cause français, cha devient chouette saint jean. Je vous jure que ch'est vrai!

J'avos aussi décidé d'aller dormir à Cologne dins un centre routier que je connos bin, qui se trouve à un indrot qui s'appelle "Am Eifeltor". Là aussi le gps i a fait rudemint fort, vu que le Am i a devenu "amiral". La aussi, je vous jure que ch'est vrai.

Bon, à ch't'heure j'ai eune tiote expérience allemante avec cha. Vivemint que j'y artourne parce que ch'est comique!

Je me deminte si que des séquos ainsi ch'est déjà arrivé à des plus ou moins frontaliers de ch'nord, qui s'in vont explorer les pays d'ùche qu'in parle flamind. Cha dot être un brun nin possipe.... ante ouère pan pour anvers, bèrejean pour mons etc...

Qui qui s'a déjà trouvé confronté à ches mervelles de l'euleuctronique?
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeVen 7 Oct 2011 - 21:48

dins min coin i va dire : Cor trique et Rousse lare et Iper donc...

Eu'l min d'gépéesse i m'a fait faire gramin d'tours pour rin pindint min voyache...
Revenir en haut Aller en bas
Matante

Matante

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 28/12/2009
Messages : 781
Localisation au Nord

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeSam 8 Oct 2011 - 8:06

Mi, j'cope es giffe à min gps, j'argarde que les imaches ...faut dire que j'porte un apparèle auditif et ch'est nin pratique quind i a beaucoup d'bru ! J'pinsos que ch'est pasque j'intindos pas bin que j'comprenos pas ch'qui m'disot quind j'passos l'frontire et qu'tout i est in flaminck sauf à Comines qui est wallone !
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeSam 8 Oct 2011 - 9:20

mi régulièremint j'ai drot à "prenez l'autoroute en direction de "jean" (ou gens....comme in veut).....
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeSam 8 Oct 2011 - 9:47

Te vas dins le 59?

Bravo tiote. T'as raison, i a toudis eune séquo à apprinte.

Donc, i simble que tous les gps qui caustent le font comme in causot du timps de l'occupation. Les gps modernes is nous arcauserottent de savon sinliche si qu'is n'd'avottent l'occasion.

Ch'est le progrès.
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeSam 8 Oct 2011 - 9:54

Mi à Madame Gépéesse j'y dit : "tais te ch'est mi qui parle !"
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeSam 8 Oct 2011 - 10:02

Ch'est vrai que question babelle, in a eune cheftaine in chef...
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeSam 8 Oct 2011 - 10:04

mais des fos in auto....meume qu'in qu'in est cheftaine...in n'dit rin....cha dot avoir un effet soporifique (quind in n'est pon au volant hein!!)
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeSam 8 Oct 2011 - 10:14

tint qu'cha n'a pas d'effet sopositoire....
(bon d'accord je sors !.....)
Revenir en haut Aller en bas
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeSam 8 Oct 2011 - 10:33

ouais ché cha.....muche te !!!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeMar 11 Oct 2011 - 8:34

Tcheu plaiji les GPS modernes! 563562
. Au lieu d' acouter "Rire et Chansons" vos acoutez vos GPS ?
......
Vous m' faites marrer aveuc vous GPS , perdez (prenez) eune boussole quand qu' vous dallez chez les Allemands ou les Flaminds. Malheureus'mint, cha pale pas cha dit pas d' bêtisses pour vous faire rigoler..
.....
..... Tcheu plaiji les GPS modernes! 563562 Tcheu plaiji les GPS modernes! 880436 : " ! Fox geht nach Hause, schnell ! ! ! schnell...." Tcheu plaiji les GPS modernes! 11273
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeMar 11 Oct 2011 - 9:45

Tcheu plaiji les GPS modernes! 176586
Mi i a eune séquo qu' ej comprinds pont aveuc vous GPS. Quand qu' vous passez l' frontière, i s' met pas à paler Flamind ou allemand ? ? J' imagine qu'i continue à paler Français ? ? ?.....quand que j' va in bojaurouchrie i s' met pas à paler patois in arrrivant à Lens dins l' ginre;" Attintion biloute té roules trop vite...té vas t' faire péquer par ches flics qu'is t' attintent au bout d' cheule rue"
. J' imagine donc qu'i continue à paler Fraçais. Supposons qu' té veux daller visiter l' camp d' concintration d' BUCHENWALD ...........L' GPS va l' prononcher commint ?
.........in All'mand ? ? ?
..........Bou........rrrrreu ...(comme pour à cracher un molar)......et..... vald
ou, in français
Bu.......chen.......wouald ? ? ? ?
..........
. Cha fairot s' poiler les All'mands d' eune part ou les Franzoses d' l' aute ! ! !
..........
. I nous a jué un rute tour l' Bon Diu à Babel ! ! ! In faijant eune fricassée d' lanques ! ! ! !
..........
Mi j' sais pas jé m' rinsène, in sait jamais.....
Tcheu plaiji les GPS modernes! 993998 Tcheu plaiji les GPS modernes! 880436 Tcheu plaiji les GPS modernes! 880436 Tcheu plaiji les GPS modernes! 563562
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeMar 11 Oct 2011 - 9:47

Vous avez vu cha, i m' faut pus d' eune heure pour que cha faiche eu l' tour ! ! !
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeMar 11 Oct 2011 - 10:48

Quo qu'i va dire si qu'te veux aller à Aix la Chapelle ou à Ratisbonne ?

A -Akéne et Ré -Ginsbourg ???

A't n'avis ppPB ?
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitimeMar 11 Oct 2011 - 11:49

Aix la Chapelle A... A... chen ? aveuc un ch à cracher des molards ! ! !
Ratisbone ? ? t ! ! !Ich kenne nicht.
. J' connos bien, j' voudros pas exagérer, j' connos bin douze mots all'mands et eune dizaine d' mots inglais, faut bin qu' éj les plache d' timps in timps ! !
. Tcheu plaiji les GPS modernes! 563562 In les mélangeant cha m' fait bin , tros ou quate mots flaminds ! ! !
Tcheu plaiji les GPS modernes! 286966

............... A -Akéne et Ré -Ginsbourg ch' est du Flaminds ? ? ? ?
. J' viens d' daller vire dins l' glossaire, mollard i a un d au bout, définition crachat. Un molard in vérité ch' est pas un vulgaire tiot crachat. Ch' est un maousse crachat qui arsanne à ...eune.... Ch' est dégueulasse ! ! ! J' osse pas l'dire.
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




Tcheu plaiji les GPS modernes! Empty
MessageSujet: Re: Tcheu plaiji les GPS modernes! Tcheu plaiji les GPS modernes! I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

Tcheu plaiji les GPS modernes!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 

 Sujets similaires

-
» Les timps modernes
» eune tiote pour faire plaiji aux garnoules
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-