acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
D'ù alller in vacances B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

-28%
Le deal à ne pas rater :
Précommande : Smartphone Google Pixel 8a 5G Double Sim 128Go ...
389 € 539 €
Voir le deal

Partagez | 
 

 D'ù alller in vacances

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeJeu 25 Aoû 2011 - 10:51

J'a r'cherché l'sujet où j'in parlos déjà, mais j'a pas réussi à l'artrouver. Bref, j'sus toudis à la recherche d'in tiot coin por aller m'prom'ner. J'sus intrain pinser à la VANOISE. Ici, y a que des cailloux, alors j'voudros in endrot aveuc in peu d'herbe, mais pas trop trop haut! Qui connot in tiot villache sympa, dins s'coin là,où cha pourrot ête bien por septempe? Ch'est toudis mieux quand quéqu'un a in avis passe qu'i y a déjà été Smile
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeJeu 25 Aoû 2011 - 11:27

alors nosautes l'an passé in est allé à Champagny en vanoise...
ch'est un tiot village avant Pralognan qui est (pou mi) eune trop grosse station
Champagny a su garder un aspect "montagne" avec un nompe limité d'immeupes pas trop haut qui sont tous arcouverts de bos...
Dins l'centre du villache i a d'quo faire ses courses, des tiots restau sympas et les gens sont accueillants
Du centre du villache in peut prinde eune télécabine qui nos emmène in haut (ouais ch'est logique pou eune montanne !) vers gramint de quemins de randonnées (pas trop durs, j'ai réussi à les faire)
In est pas obligé d'prinde télécabine (si in craint) car i a aussi des quemins qui partent du villache... i faut deminder l'guide à l'office du tourisme
pis eune fos que t'aras fait tous les quemins de Champagny, ou si té veux canger d'coin, té peux aller à pralognan, là aussi i a gramint de possibilités de randonnées...
J'te conselle (intre champagny et pralognan) la ballade du laisonnay -jusqu'au lac de la glière- d'ù que té verras plein de marmottes....

valà l'programme.. Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeJeu 25 Aoû 2011 - 12:43

min nain, viens à calonne ricouart,y a in biaux gite pas cher,in face deux biaux étangs ,plus einne rivière,el calme complet ,la campagne quoi,el samedi et diminche juste à coté t'est peut danser,des musiques anciennes , comme des valses tangos rock avec des vedettes locales, in plus in à in zoo, tout à coté
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeVen 26 Aoû 2011 - 16:07

Merci,ch'duc, mais j'veux pas aller si loin. j'connos in peu l'région, surtout el lac ed Divion. Cha s'ra por unne aute fos. flower
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeVen 26 Aoû 2011 - 17:27

Te vas quind même nin nous faire des menoules tisaute?

Pour eune fos qu'i arot eune tourisse à accint méridional à Calonne, te seros la reine. In général les guernoules elles tortiltent du popotin et elles mont lu bouque in tchul de glaine tchand que ch'est comme cha.

A l'occasion te seros même interviouvée par un journalisse local.

Mi je trouve que t'exagères chu ch'coup-là! Surtout qu'in puq, pour te pourméner, ch'est plutôt plat, à moinse que te caches vraimint après des difficultés pour sculpter tes mollets.

Pis i a de l'herpe toudis verte vu qu'i a un mini phénomène naturel qui fait que ch'est toudis arrosé bin comme i faut....

J'espère que ch'duc i va nin tourner sin nez que te snobes ainsi sin villache. Eune fos que cha sera invahi par les bus de japonais ou de chinetoques, i sera trop tard pour dire "j'aros du y aller avint tout cha... wetchi ichi cha qu'is ont fait min étang de Divion..."
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeVen 26 Aoû 2011 - 18:23

J'ai arpinsé à un aute coin Min nain, pas trop loin d'chez ti, pas trop haut in altitude et pis bin vert, ch'est l'AUBRAC.... bieaux paysaches, bielles vaques... prévoir un tiot lainache quind même pou septempe...

j'viens d'vir que t'es vraimint à l'presse d'tin aller in vagances, t'as mis tros ailes à aller... D'ù alller in vacances 3305382594
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeSam 27 Aoû 2011 - 9:29

el plus près de t'maison,cha serot gardin cour,et ch'est pas cher..
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeSam 27 Aoû 2011 - 15:59

j'viens d'vir que t'es vraimint à l'presse d'tin aller in vagances, t'as mis tros ailes à aller... D'ù alller in vacances 3305382594[/quote]
Bien sûr, j'l'a pas fait exprès, mais in ch'momint, j'pourros même y mette 4 l à aller! Faut dire que d'habitute, j'vas ramener mes petits por el rentrée. Mais les temps canchent. Toute la famille est repartie le 13 aôut por el rintrée des classes:( el pétiote , el a cangé d'école!). Alors dépuis le 13, j'a l'impression qu'in est le 30 août!
Alors merci por les idées, j'a presque trouvé: I suffit qu'in soit 2 à ête d'accord! D'ù alller in vacances 286966
Revenir en haut Aller en bas
pistouille2

pistouille2

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 11/04/2011
Messages : 214
Localisation la seyne sur mer

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeSam 27 Aoû 2011 - 20:16

IL Y A FONTAINES DE VAUCLUSE C'EST VERT ET PAS TRÉS CHER ET TU AS LE LUBERON TOUT À COTÉ AVEC SES FALAISES D'OCRE ET LÀ C'EST LA BONNE SAISON, TOUS LES TOURISTES SONT PARTIS Surprised D'ù alller in vacances 3808814102
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeSam 27 Aoû 2011 - 22:35

Ouais, bof, à côté de Calonne Ricouart, cha fait nin le poids du côté dépaysemint, originalité et caleur humaine.

Et caleur carbon...

Pis je chus sur que les frites de Calonne in devrot in faire un monumint tellemint qu'elles sont typiques aussi.

Surtout qu'in peut faire confiinche à ch'duc pour les assaisonner d'eune manière qu'in ne s'y attind nin. Hein ouais ch'duc?
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeDim 28 Aoû 2011 - 4:41

des frites fricadelle avec du picalili,ou eine sauce mexiquaine ou simplemint avec du vinaic ,après y à des bonnes pizza ch'est bon aussi
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeDim 28 Aoû 2011 - 8:07

Te mets quind même nin des pizzas chu tes frites?
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeDim 28 Aoû 2011 - 8:57

Min Nin, v'là chi eun' idée pou ti aller passer tes vacances.
Ravisses, i y a des belles imach' sus ches habitants.

https://www.youtube.com/watch_popup?v=SkY03n0_sD8&vq=medium
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeDim 28 Aoû 2011 - 9:22

Bin ouais Marcel, mais si pou partir in vagances au mos d'septempe i faut emmener sin anorak, sin bonnet et chés gants, autint attinde l'mos d'février et aller aux sports d'hiver dins les pyrénées pas loin d'chez main nain, cha s'ra pus rapide comme voyache putôt que d'aller faire "la marche de l'empereur"...
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeDim 28 Aoû 2011 - 12:20

bin nan hein batisse ,ej mets pas ed pizza sur ches frites..

loumarcel,à calonne y fait moins frod, mais cha vaut l'coup d'aller sur el banquisse,(j'ai pas dis batisse ,ta vu)...
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeDim 28 Aoû 2011 - 12:59

Mais cha m'a fait inventer ène nouvelle recette: La Pizzafrite.

Quint ché frites i sont cuites in mets au-d'sus de'mozzarella des rondelles de tomates et d'l'origan et ène paire d'minutes dins l'four, et ché tout ...
J'ai nin incore essayé, j'compte sur vous ....
Smile
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeDim 28 Aoû 2011 - 13:06

De l'mozarella? Ch'est platreux cha énon?

A m'mote que cha serot miux avec du vrai emmental ou du maroiles ou eune séquo comme cha qui tient au corps.

Pis i faut rajouter de l'al in tiots dés...
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeDim 28 Aoû 2011 - 13:09

Des frites au maroilles cha i faudrot essayer... pourquo nin du munster....
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeDim 28 Aoû 2011 - 13:48

batisse a écrit:
Pis i faut rajouter de l'al in tiots dés...

pis du basilic
mi j'feros fonde, les tomates, l'mozzarella, eune pugnée d'emmental râpé, l'origan, l'ail et l'basilic tout douchemint au bain marie avint de verser l'tout sur les frites bin croustillantes...
après avoir mingé cha, eune sieste est obligatoire Sleep
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeDim 28 Aoû 2011 - 13:56

Citation :
tout douchemint au bain marie
Evidemment ...Tcheue bédoulle qu'cha dot ète....
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitimeDim 28 Aoû 2011 - 19:32

BIN, merci à tous por vos idées d'vacances!
Calonne, j'connos, :Là in a besoin d'in parapluie, Merci ch'duc, ça s'ra por in aute fos, j'viendrai minger des frites ,mais aveuc du vinaique.
Merci Pistouille, une bonne idée, mais j' connos et c'est super! J'y retournerai sans doute in jour.
Quand à loumarcel, C'est niet! J'ai pas invie d'avoir l'air d'in pingouin à m'casser la gu....sur l'banquisse et à m'ingéler; BRBRBRBR...
Ch'est tiote Bellotte qui a gagné: idée retenue: la Savoie, car j'adore la montagne l'été, et j'ai invie d'aller vire les marmottes, si elles ne sont pas incor indormies. M'n homme ,i est d'accord! J'vas comminder l'biau temps et m'n homme i a déjà préparé sin GPS, i a déjà tracé l'chemin des marmottes. Alors, YOUPI! J'sus déjà partie!
J'vas quand même prévoir polaire et gants..
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




D'ù alller in vacances Empty
MessageSujet: Re: D'ù alller in vacances D'ù alller in vacances I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

D'ù alller in vacances

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-