acoute-ichi
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

acoute-ichi


 
AccueilRechercherDernières imagesglossaireLa charteConnexionS'enregistrer
Statistiques
Nous avons 403 membres enregistrés
L'utilisateur enregistré le plus récent est Skylinfracmi

Nos membres ont posté un total de 33442 messages dans 2296 sujets
Le livre d’or
L'rumba du pinceau - Page 2 B97c1158078301a556ed53b41d29228cb3af00f5
N'hésitez pas à signer notre livre d'or
Partenaires
Devenez partenaire de ce forum en nous envoyant votre bannière ou logo.

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Fichier hébergé par Archive-Host.com

compteur
RADIOS

Fichier hébergé par Archive-Host.com

Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

Partagez | 
 

 L'rumba du pinceau

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage
Loumarcel



Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeJeu 18 Aoû 2011 - 17:51

Nan ches indiennes is mettent un point rouch' sus leu front ch'est tout.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeJeu 18 Aoû 2011 - 18:08

Ah ouais mais non. I a indiennes et indiennes.

Pis d'abord, commint que te sais que les indiennes d'Inde elles ne mont nin de maquillache? Elles peutent mettre du mauve à lus ys ou du rouche à lus loupes énon?

Te me diras, in général elles ont des ys tellemint bieaux naturellemint que cha serot un péché d'in rajouter....

Pis elles ont des dints tellemint blanques que cha serot dommache de risquer qu'i a du rouche qui déteint dessur...

Par contre les indiennes à pleumes, elles ont tout un code de couleurs. Selon l'position des traits, lus hommes is savtent si qu'is vont bin minger pis tout cha ou si qu'is ont intérêt à passer l'aspirateur et nin s'avinturer à deminder eune tiote bière.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeJeu 18 Aoû 2011 - 18:58

Bon nous cha y est in a fini d'monter not chalet et in a pas peinture à mète donc pas d'peinture de guerre.

L'rumba du pinceau - Page 2 Img_4310

Bon ch'est pas tout à fait fini, faut fignoler les côtés de ch'plancher, camoufler ches misères comme in dit. L'pus gros i est fait.
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeJeu 18 Aoû 2011 - 19:16

Si j'ai parlé des indiennes ch'est passe qu'in a connu gramint d'indiens et d'indiennes des Indes.
Un jour qu'in allot à un bal dû qu'i fallot s' déguisé, bin i a l'femme d'un ami indien qui m'a prété in de ses saris, j'sus minme allé à leu maison pour qu'alle me l'mète comme eun' vrai indienne et alle m'a légèremint maquillé sans oublié ch'point rouch' au mitan du front, j'avos mis eun' péruque aussi, bin i in a qui ont eu du mau à m'ar'connait'.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeJeu 18 Aoû 2011 - 22:56

Eune indienne inceinte alors....
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Aoû 2011 - 6:31

Alle devot minme accoucher d'un éléphant.
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Aoû 2011 - 8:33

Te ne seros nin un tiot peu prétintieux tisaute?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Aoû 2011 - 14:07

Cha y est aussi, j'ai fini m'peinture, ouf pace qu' i comminchot à faire bin caud, paraitrot qu'in va êt in canicule dins l'Rhône... cha cange d'i a 15 jours !
Alors valà l'résultat, cha va pet ête faire prétentieux mais j'sus continte d'mi Very Happy
L'rumba du pinceau - Page 2 C2c466bb712296cfc2655471b0cdf249

Quind j'ai eu fini, j'étos tellimint continte que j'ai poussé un
YOUPPIE YAHOUUUUUUUUUUUUUU !
bin fort ! et in esquissant eune espèce d'danse grinre YMCA si vos veyez c'que j'veux dire....
Min vojin que j'avos pas vu et qui étot à croupette in train d'ramasser chés légueumes dins sin gardin s'est mis à éternuer bin fort...
J'pinse qu'i voulot m'faire savoir que j'étos pas toute seule... (j'vas cor passer pou eune originale, si ch'est pas déjà fait !), du cop in a discuté au d'sus de l'hayure et si j'veux, j'peux m'artreuver avec un aute chantier, c'vojin ayant de l'peinture à faire, cor un homme qu'i n'a pas querre chés pinceaux.....
Revenir en haut Aller en bas
Roger

Roger

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 17/12/2009
Messages : 1281
Localisation Henin Beaumont

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Aoû 2011 - 14:36

Ouah!!
bin t'as fait chi du biau traval!!
té peux in printe chinq,té l'as bin mérité...
Revenir en haut Aller en bas
http://www.videochti.fr
camanette

camanette

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 611
Localisation chef lieu du pas de calais

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Aoû 2011 - 14:40

te vas méte des tiots rideaux in vichy pis des nains d'gardin d'vant l' porte?
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Aoû 2011 - 16:34

des nains d'gardins ? non pet ête des tiotes guernoulles in céramique, eune pou chaque guernoulle de ch'forum Very Happy
pou chés rideaux j'hésite intre l'vichy et eune tiote cotonnade fleurie Wink
Revenir en haut Aller en bas
Loumarcel

Loumarcel

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 26/12/2009
Messages : 1417
Localisation Prés de Montpellier

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Aoû 2011 - 17:01

Mais ch'est pas un abri d'gardin cha, ch'est eun' résidence secondaire. T'as d'jà installé des lits?
Si j'vais t'vire j'ar'tiens eun' plache dins tin palais.
Sus l'photo j'ai vu qu't'avos oublié un coin, mais ch'est pas graff', s'que j'ai ar'marqué ch'est qu't' avos quaire ed ténir un pinceau intre tes mains, si té donnes suite à ses propositions ch'est tin voisin qu'i va ête contint.
L'rumba du pinceau - Page 2 979863
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Aoû 2011 - 17:25

Ah Loumarcel, J'l'imagine bin ! Ch'est pas l'gars qui dira:"Ch'est biau, t'as bin travaillé, té t'as donné du mal et félicitations! A côté d'cha, i sait dire: "Sus l'photo, j'ai vu qu't'avos oblié un coin!" Quand on sait tout l'mal qu'on s'donne, vaut mieux qu'i soit loin, cha li évite de recevoir unne involée d'pinceaux bien imbibés!
BRAVO TIOTE BELLOTTE! Nos voisins ont à peu près le même, Il y a même la clim. quand ils ont trop de monde. Mais il faut qu'ils sortent leurs bazars!
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Aoû 2011 - 17:40

MERCI min nain, j'te jure chés hommes !
Et pis à d'ù qu't'as vu que j'avos oblié un coin Marcel ? ch'est l'arflet du solel qui fait cha, cros me j'ai vérifié pusieurs fos si j'avos rin oblié, dedins comme dehiors pace que c'que j'ai horreur dins l'"pinturache" ch'est d'nettier chés pinceaux et j'voulos pas risquer d'devoir in arsalir un demain in veyant qu'i avot un "tro".
Bon asteur in va installer des gouttières et des récupérateurs d'ieau.... comme cha chti qui dormira dedins i pourra toudis s'servir à boire, ou bin si i n'd'a qui campent dins l'pelousse is auront d'quo s'abriter in cas d'pleufe, j'y pinse faudrot pet ête installer des cabinets..... Very Happy Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
nounours-94

nounours-94

Date d'inscription : 27/12/2009
Messages : 1567
Localisation Bolbec (76)

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Aoû 2011 - 17:52

ché l' cabane au fond du gardin?
i a des ouatères au moins?L'rumba du pinceau - Page 2 993998
Revenir en haut Aller en bas
min nain

min nain

Date d'inscription : 11/06/2011
Messages : 391
Localisation Hérault

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Aoû 2011 - 18:10

Des w.c. chimiques , cha peut toudis ête utiles, surtout por les urgences quand qu' y a du monte. In n'sait jamais ,la nuit!
Sans blague, nos amis bretons avotent fait cha, et j'avoue qu'in étot heureux d'in profiter,la nuit sins déringer personne, In campot dins leur gardin!
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 19 Aoû 2011 - 23:53

Ah ouais?

Bon, cha qu'i a d'importint ch'est les sous-intindus comme quo les hommes is trouvtent toudis eune séquo à dire.

Admettons....

Et qui qu'ch'est qui nous a appris cha? Hein? Ch'est nous momère, nous femme après mariache et pis ch'est toute. Bref, des guernoules "chèfes". Parce que je chus sur et certain que n'importe quel homme ichi, qu'i a voulu donner un cop de main au ménache - ou qui a été obligi de l'faire - a eu drot à des remarques dins le ginre "t'aros pouvu faire les coins..." ou "i reste de l'poufringue in-dessous du meuble là-bas" ou "t'es sur que t'as rincé?" ou des séquos ainsi.

Qui qu'ch'est qui oserot dire que ch'est nin vrai?

A m'mote qu'in peut se préparer à un numéro de mauvaise fo guernoulesque....
Revenir en haut Aller en bas
flersois

flersois

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 27/11/2010
Messages : 1886
Localisation Belgique

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeSam 20 Aoû 2011 - 8:08

batisse a écrit:
Ah ouais?

Parce que je chus sur et certain que n'importe quel homme ichi, qu'i a voulu donner un cop de main au ménache - ou qui a été obligi de l'faire - a eu drot à des remarques dins le ginre "t'aros pouvu faire les coins..." ou "i reste de l'poufringue in-dessous du meuble là-bas" ou "t'es sur que t'as rincé?" ou des séquos ainsi.

Et qui ché qui nous a appris à réponte intre nos dints..

Si t'es nin contint t'as qu'à l'faire ti même



Quo qu'te dis chéri ?
J'dis que j't'aime..


Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeSam 20 Aoû 2011 - 8:59

flersois a écrit:
j't'aime..[/size]

Min père i dijot cha comme personne tchand que quelqu'un l'énervot. Formidable cheule capacité à exprimer exactemint l'inverse de l'signification des mots qu'in prononce.

Après réaction du destinataire de ces mots doux - généralemint nou mère - in avot souvint drot à un "attintion, la mère est houleusse...."

In rigolot. Mais in muchette...
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 26 Aoû 2011 - 8:57

Vos savez pas min gins ? j'artourne à mes pinceaux !
M'n'homme arfait un abri pou l'bos qui dot arriver l'semaine prochaine, et hier au soir "si t'as l'timps demain, té voudros pas peinde chés poteaux in bos ? cha m'fra gagner du timps pou l'montache c'qouiquende "
Quoque vos croyez que j'y ai répondu ? (in pus mi j'sus toudis in vagances)

Bon j'y vas avint qu'i pleufe, car après l'canicule asteur in a des oraches, tros hier... mes pinceaux vont pet ête s'involer pace que ça choufelle sec !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 26 Aoû 2011 - 9:12

Attintion de nin t'involer hein... Accroche te bin à tes pinceaux!
Revenir en haut Aller en bas
Invité
Invité



L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 26 Aoû 2011 - 10:43

et n'oublie pas ed ramonner el queminée avint l'hiver!!!
Revenir en haut Aller en bas
pépéPéBé

pépéPéBé

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 25/12/2009
Messages : 4646
Localisation Wimille 62126

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 26 Aoû 2011 - 10:55

L'rumba du pinceau - Page 2 563562 L'rumba du pinceau - Page 2 880436
Min père, a l' fosse (au jour) métot eune sait quo in couleur aveuc un très gros pinceau. Pour faire rigoler ses camarates, i linchot l' pinceau in l' air , li faijot faire un seau périlleux, à ch' pinceau ,et l' rattrappot dins s' main. ...............V'la ti pas qu' i s' fout d' dins et i rattrape l' pinceau plein d' couleur.....par...les poils ! ! ! l' couleur alle dégoulinot d' ses dogts.

L'rumba du pinceau - Page 2 993998 L'rumba du pinceau - Page 2 880436 Gros succés ! ! ! (Cha devot arriver) L'rumba du pinceau - Page 2 880436 L'rumba du pinceau - Page 2 563562
Revenir en haut Aller en bas
tiote bellotte

tiote bellotte

Sexe : Féminin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 3111
Localisation Dins le beaujolais (69)

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 26 Aoû 2011 - 12:41

I aurot pas pus ête dins les majorettes !....

cha y est j'ai fini juste avint l'pleufe ! du cop l'vint i s'a arrêté, dommache pou ti Batisse, si j'm'étos involée comme Mary Poppins j'auros pu aller jusqu'à chez ti, j'sus sure que té m'auros treuvé un cassis à peinde !
Revenir en haut Aller en bas
batisse

batisse

Sexe : Masculin
Date d'inscription : 22/12/2009
Messages : 5194
Localisation St Dié dins les Vosges

L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitimeVen 26 Aoû 2011 - 13:09

tiote bellotte a écrit:
j'sus sure que té m'auros treuvé un cassis à peinde !

Eune masse!
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé




L'rumba du pinceau - Page 2 Empty
MessageSujet: Re: L'rumba du pinceau L'rumba du pinceau - Page 2 I_icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 

L'rumba du pinceau

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 2 sur 2Aller à la page : Précédent  1, 2

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
acoute-ichi :: Pour bien commencer la journée :: Ch'est histoire d'dire-